Формула 1 - СЕЗОН 2019, 2020: Тема 1

  • 32 325
  • 171
# 30
Докато не видя с очите си, че Мерцедес остават няма да съм сигурна. Свикнала съм във Ф1 днес да се говори едно, а утре да се случва точно обратното:smiles

И понеже вече официално сме в тема за сезон 2020 Wink, малко информация за настоящия сезон.

Отбори и пилоти:
Мерцедес- Люис Хамилтън, Валтери Ботас
Ферари- Себастиан Фетел, Шарл Льоклер
Ред Бул- Макс Верстапен, Алекс Албон
Макларън- Карлос Сайнц, Ландо Норис
Рено- Даниел Рикардо, Eстебан Окон
Алфа Таури- Пиер Гасли, Данийл Квят
Алфа Ромео- Кими Райконен, Антонио Джовинаци
Рейсинг Пойнт- Серхио Перес, Ланс Строл
Хаас- Кевин Магнусен, Ромен Грожан
Уилямс- Джордж Ръсел, Никола Латифи

Календар на състезанията:


Барселона- предсезонни тестове:
-19- 21 февруари
-26- 28 февруари

Представяне на болидите:
Мерцедес- 14 февруари
Ферари- 11 февруари
Ред Бул- 12 февруари- непотвърдено!
Макларън- 13 февруари
Рено- 12 февруари
Алфа Таури- 14 февруари
Алфа Ромео- ?
Рейсинг Пойнт- 17 февруари
Хаас- ?
Уилямс- ?
Виж целия пост
# 31
Много ще се зарадвам, ако ние от Макларън сме нацелили ваксата и направим топ болид за сезон 2020! Ще е супер
яко ако се включим поне в отборната борба за титлата и се пречкаме непрекъснато между първите 3 тима от сезон 2019 и вземама точки от тях! Smiley
Виж целия пост
# 32
Нещата лека полека започват да се изясняват. Ферари явно ще заложат на Льоклер през идващия сезон.
https://ru.motorsport.com/f1/news/ferrari-otpravit-leklera-na-te … ykh-shin/4676169/
На Фетел май наистина времето изтича. При това положение със сигурност Люис няма шанс да подпише с
черните кончета и ако Мерцедес не останат във формулата след 2021г. най-вероятно и той ще се пенсионира! Sad
Виж целия пост
# 33
Ясно е, че Ферари вижда бъдещето си в лицето на Льоклер. Продължителният договор, който сключиха е повече от красноречив.
Но си мисля, че участието му в тези тестове може да се дължи и на това, че младокът не се справяше много добре в състезанията с опазването на гумите. Фетел беше по- добър в това. Льоклер беше звяр в една обиколка, но в състезанията, като цяло с малки изключения, каточе ли Фетел беше по- бърз... Това ми е впечатлението. И, всичко идваше от работата с гумите.
Виж целия пост
# 34
Ясно е, че Ферари вижда бъдещето си в лицето на Льоклер. Продължителният договор, който сключиха е повече от красноречив.
Но си мисля, че участието му в тези тестове може да се дължи и на това, че младокът не се справяше много добре в състезанията с опазването на гумите. Фетел беше по- добър в това. Льоклер беше звяр в една обиколка, но в състезанията, като цяло с малки изключения, каточе ли Фетел беше по- бърз... Това ми е впечатлението. И, всичко идваше от работата с гумите.

Съгласен съм с теб, но все пак 18 цоловите гуми ги предвиждат за сезон 2021 и това че кара с тях сега и с 13 цоловите няма да му е от голяма полза през идващия сезон! Пез този сезон гумите ще са същите, както през
2019-та. За мен проблемът му в състезанията през миналия сезон бяха настройките на болида за конкретния старт
и не толкова управлението на гумите. Същото важеше и за Фетел. При нестабилна задница се лашкаше повече от
шейната на дядо Коледа! Hug
Виж целия пост
# 35
Прав си изключих, че ще са със същите гуми.
Е, да той Льоклер е единственият сигурен пилот на Ферари за 2021-ва.
Фетел- я камилата, я камиларя! Да затяга коланите тази година, че може да му е последна в червено Thinking
Виж целия пост
# 36
Е, той Люис ако почупи всички рекорди на Шуми, най-логичното нещо е да се откаже, така че няма да е изненада. Бъдещето е на Льоклер и Верстапен по всичко изглежда. Simple Smile
Виж целия пост
# 37
Хамилтън, ако спечели титлата тази година ще изравни рекорда на Шуми няма да го счупи Smirk. За целта трябва да поостане още малко.
Diavolo, ти ще си ми най- интересен, ако Люис облече червения екип Stuck Out Tongue
Как ще балансираш между най- любим отбор и най-нелюбим пилот ThinkingSmiley
Виж целия пост
# 38
ами твърдо за Льоклер тогава, ама не вярвам да стане тази сделка. Макар че има логика с оглед бъдещето на Мерцедес и факта, че както казваш, Люис няма да миряса само с изравняване на титлите (аз имах предвид всички останали рекорди до които е близко, най-вече общия брой победи + още няколко от по-малко значимите, но любопитни такива.)

А иначе ми е любопитно кой ви е най-любимия пилот?

Моят е Айртон Сена. Поначало ми беше най-любимия спортист изобщо, когато умря бях в шок цяла седмица, цяла вечер съм ревал. Спомням си, че Евроспорт прекратиха всякакви свои програми и предавания и излъчваха нон-стоп за Сена близо 12 часа, което е абсолютен прецедент в историята на медийната империя.
Някак си след Сена загубих страстта и любовта си към спорта, макар че не престанах да гледам и да се интересувам.
За мен Сена бе последния мохикан от славното минало на този велик спорт. Впоследствие всичко стана твърде изкуствено и дирижирано ако щете. Формулата от последните години е трудна за гледане. Прекалено много зависи от избора на гумите, от тактиката.
Върхът на всички простотии е прословутия DRS. Най-голямото зло, което досъсипа всичко! Общо взето от 2009 г. насам започна голямото разсипване.

И за финал, препоръчвам ви един велик филм, който всеки фен на формулата трябва да гледа. Ето това е истинската формула 1, от онези години, а не това което гледаме в момента.
''Rush''
https://www.imdb.com/title/tt1979320/?ref_=nv_sr_srsg_3
Виж целия пост
# 39
'Rush''! Гледах го веднага като излезе по кината. Смятам, че всеки истински фен на ф1 го е гледал или трябва да го гледа. Спомням си че очакванията ми бяха по- големи от начина по който беше преразказана историята, но като се има предвид, че това са легендите Лауда и Хънт, нямаше как да го пропусна.
Гледала съм и филма "Сена" и то, няколко пъти!
Още ме побиват тръпки от ожесточената битка между Прост и Сена.
За съжаление, тогава не съм гледала спорта, но знаех кой е Сена помня как смърта му прикова вниманието на целия свят.
Чела съм доста коментари на фенове, тук и там, че и в онзи славен период нещата са били доста скучни и предвидими през повечето време. Почти винаги е имало периоди на доминация на един или друг отбор и пилот.
Точно след смърта на Сена са започнали и доста нововъведения и промени с цел безопасност, които малко или много ни лишават от онзи романтичен образ на пилотите- герои, които рискуват живота си всяка секунда на пистата, и които гледаш със страхопочитание. За това и доста фенове си спомнят миналото с носталгия и не приемат да се слага равенство и да се сравняват, някогашните с пилоти със сегашното поколение. Не че има и нужда!

Вярвам, че всяка Ера в този спорт си има своя чар. Светът се модернизира и компютъризира непрекъснато, няма как и Ф1 да остане автентична. Още помня, колко ме беше яд на системата Хало! А, ДРС-а, за да го спрат трябва да измислят начин да поизравнят силите между отборите, да направят по- лесно преследването на колите и гумите да държат повече на натоварване. Иначе ще гледаме по- лоши процесии... В Абу Даби ли беше спрян ДРС-а в половината състезание и тогава нищо не се случи, само Ботас прогресираше, защото беше много по- бърз от останалите...
Виж целия пост
# 40
Привет на компанията. Simple Smile
Страхотна дискусия сте провели за което имате едно голямо Браво от мен! Сега като се замисля, не мога да кажа,
че имам любим пилот, просто защото не си падам по мъже! Smile В момента симпатизирам на Хамилтън, но съм си макларънист в червата. Продължавам семейната традиция. Бях 11 годишен когато загина Сена и винаги на 1 май си спомням с ужас този момент. Относно рекордите на Шумахер и величието му съм с раздвоено мнение.
Статиската не може да се отрече и да се поставя под съмнение. Относно величието обаче имам различно
мнение. Мисля, че то е сбор от резултати, поведение на пистата и ферплей! Определено последните 2 вектора при него не бяха на висота. Не знам дали Люис ще успее да изравни и подобри най-важните рекорди на Пилето.
В моторния спорт всичко може да се случи?! Определено ако го направи би имал повече аргументи да стане най-великият до момента във Ф1! Мисля си обаче, че той можеше да стане такъв още по време на сеон 2018. Ако беше набил спирачките преди финала в Сочи и бе върнал първото място на Ботас за мен, както и за много от феновете на Ф1 би влязъл в рамките на великите, независимо дали би спечелил 5-та и 6-та титла и без да надминава рекордите на Шуми! И досега не мога да му простя този факт. Тези 7 точки в него момент не му бяха чак толкова необходими! Ако бе пренебрегнал заповедта на Тото и бе останал 2-ри щеше да спечели много повече в очите на всички интересуващи се от Ф1! Съдбата му подри тази възможност и е жалко че той не се възползва от нея. Frowning1
Идва много силна млада смяна и на старите ще им е все по-трудно да се борят с тях. Просто естествения ход на
живота няма да ги подмине! В 6-цата от младоци (Макс, Шарл, Норис, Ръсел, Окон и Албон) бих заложил на
Ръсел въпреки че не кара за Макларън! За това кой би спечелил по-рано титла от Макс и Шарл си мисля , че
нидерландеца има повече шансове.
Слънчева неделя ви желая и умната ей! Simple Smile
Виж целия пост
# 41
Мисля си обаче, че той можеше да стане такъв още по време на сеон 2018. Ако беше набил спирачките преди финала в Сочи и бе върнал първото място на Ботас за мен, както и за много от феновете на Ф1 би влязъл в рамките на великите, независимо дали би спечелил 5-та и 6-та титла и без да надминава рекордите на Шуми! И досега не мога да му простя този факт. Тези 7 точки в него момент не му бяха чак толкова необходими! Ако бе пренебрегнал заповедта на Тото и бе останал 2-ри щеше да спечели много повече в очите на всички интересуващи се от Ф1! Съдбата му подри тази възможност и е жалко че той не се възползва от нея. Frowning1

Основните съперници за титлата през 2018- та бяха Фетел и Хамилтън. Ботас изобщо не се представяше добре...
Разликата между тях преди старта в Сочи беше 40 точки с оставащи 6 състезания- всичко можеше да се случи!
Тото искаше да увеличи този аванс за повече сигурност и мисля, че няма тийм шеф, който да не го направи. Няма и пилот, който така лесно да се откаже от ценни точки в името на морална справедливост.
 Формула 1 не работи така Smirk
Сантиментите изчезват със слагането на шлема.
Впоследствие се оказа, че тази размяна не беше необходима, но не мисля, че някой можеше да гарантира това в онзи момент.
Виж целия пост
# 42
Мисля си обаче, че той можеше да стане такъв още по време на сеон 2018. Ако беше набил спирачките преди финала в Сочи и бе върнал първото място на Ботас за мен, както и за много от феновете на Ф1 би влязъл в рамките на великите, независимо дали би спечелил 5-та и 6-та титла и без да надминава рекордите на Шуми! И досега не мога да му простя този факт. Тези 7 точки в него момент не му бяха чак толкова необходими! Ако бе пренебрегнал заповедта на Тото и бе останал 2-ри щеше да спечели много повече в очите на всички интересуващи се от Ф1! Съдбата му подри тази възможност и е жалко че той не се възползва от нея. Frowning1

Основните съперници за титлата през 2018- та бяха Фетел и Хамилтън. Ботас изобщо не се представяше добре...
Разликата между тях преди старта в Сочи беше 40 точки с оставащи 6 състезания- всичко можеше да се случи!

Тото искаше да увеличи този аванс за повече сигурност и мисля, че няма тийм шеф, който да не го направи. Няма и пилот, който така лесно да се откаже от ценни точки в името на морална справедливост.
 Формула 1 не работи така Smirk
Сантиментите изчезват със слагането на шлема.
Впоследствие се оказа, че тази размяна не беше необходима, но не мисля, че някой можеше да гарантира това в онзи момент.

Това имах в предвид! Трябваше да върне позицията на Ботас , независимо че всичко можеше да се случи и дори да изгуби титлата! Така както направи през 2017-та в Унгария. Да вярно че тогава ставаше въпрос за само 3 точки (разликата межди 3-то  и 4-то място), но в онзи момент той изоставаше от Фетел в генералното класиране  и въпреки този факт наби спирачките преди финала и дори с риск да загуби още едно място от Верстапен спази договорката с отбора и съотборника си.Такива моменти могат да те направят велик поне според мен, без да държиш статистически всички рекорди! Жалко е, че той пропусна този шанс! Frowning1
Виж целия пост
# 43
Това имах в предвид! Трябваше да върне позицията на Ботас , независимо че всичко можеше да се случи и дори да изгуби титлата!
Тогава всички щяха да го обявят за най- великия глупак в историята на спорта Smile

В Унгария Хамилтън върна позицията на Ботас, защото такава бе договоркота с отбора. Не си спомням точно, но имаше условие, че ако не успее да изпревари Кими за втората позиция в рамките на 5-6 обиколки, ще си върне мястото на Ботас. Люис не успя и щеше да е отвратително нечестно да не удържи на думата си!

Точно в същото състезание станахме свидетели и на отборната тактика на Ферари, целта на която беше максимизиране точките на Фетел, въпреки че Кими бе по- бърз. Помня, че много се ядосвах тогава! Фетел "пълзеше", защото имаше някакви проблеми, а Кими играеше ролята на буфер между него и Мерцедес, без право да го изпревари.

Изобщо не обичам отборните заповеди и пилоти с различни статути в един отбор, но на някакъв етап от сезона го приемам, като необходимо зло Simple Smile  и не мисля, че това, когато е с мярка компрометира облагодетелствания.

Тумба, иначе разбирам логиката ти и точно, какво имаш предвид. Просто не мисля, че има в историята на спорта подобен жест  от пилот борещ се за титлата. Не мисля и че ще има в бъдеще. Лаф да става Simple Smile))
Виж целия пост
# 44
Juliya07, радвам се ,че разбираш какво имах в предвид! И сега като гледам тази гонка се ядосвам ,че Люис пропусна този шанс! Frowning1
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия