На море в Турция - тема 59

  • 49 832
  • 831
# 615
Утре пътуваме за Сиде.Някой ако познава района и иска да разкаже моля да се свържем на ЛС за да не спамим тук  Simple Smile Аз искам конкретно къде има голям шопинг център наоколо с Уайкики , Котон , Манго ........  . и т.н. кога и къде е уличния пазар , други пазари ..................

Мисля, че имаше един мол в Манават (или нещо подобно се казваше). В хотела имаше негови реклами. Марките бяха стандартните - Уайкики, Н&М,... Мисля, че и Дайхман имаше. Не съм ходила и не мога да споделя лични впечатления.

На главната улица в Сиде - тази, която води от амфитеатъра към морето (по права линия), е пълно с магазини за трикотаж (пуловери, жилетки, блузи с къс ръкав). В страничните също има, но не ми хванаха окото.

Приятно изкарване и много слънце!
Виж целия пост
# 616
Според текста на сайта на вашият Емералд: "За летищата в Анталия, Бодрум, Измир и Даламан, размерът на таксата е 6 евро на човек в две посоки", което противоречи на горния документ (по 1,50 евро на посока) и за четирите летища.

И за да не се спекулира повече с темата, нека някой от вас, който има договор с тях или с някой друг, който има точно същото изречение на сайта си, да им напише едно официално писмо с приложен горния документ и да им поиска обяснение за размера на въпросната такса. Накрая добавете и едно изречение, че ако не получите отговор в разумен срок ще сезирате КЗП да направи проверка по случая.

Официалният документ на турски и посредствения превод на английски са на страницата на DHMI:
2019 PPP Charges Tariff / 2019 KÖİ Ücret Tarifeleri    
Благодаря за полезната информация!
Писах, ще ви държа в течение за отговора Simple Smile Не ми е за 6тте евро, но много мразя селски тарикатлъци.
Скрит текст:
ШЪОМРЪ! Отговорът на Емералд:


Със сигурност има нещо. Отговорих, че нямам предубеденост и нямам желание да анулирам резервацията.
Виж целия пост
# 617
Ммм да, толкова си могат.
Виж целия пост
# 618
Ако прецакат резервацията, наистина ще им пусна проверка, защото е подарък и ми провалят празника. Очаквам развитие, защото изрично написах, че не се отказвам от резервацията си.
Отговорът е лично от управителя, Асен някой-си.

Хо-хо-хо



Интересно, ако не е запознат със съдържанието на официалната страница, как е формирана тази цена от 6 евро?
Виж целия пост
# 619
Леле, така ли ми се струва или в Емералд са малко нервни?
За професионалисти, които работят с клиенти, много бързо станаха сприхави и твърде лесно показаха раздразнението си. Разочароващо!

Виж целия пост
# 620
Аз, пък, как да мразя някой да ми казва как се чувствам и какво съм искала да направя!
Много непрофесионално поведение, но ще чакам Simple Smile Лично управителят се е заел с моя случай. Водим си личен епистоларен разговор Simple Smile
За първи път получавам коресподненция в подобен стил от фирма, която би трябвало да има утвърдена политика за работа с клиенти и да изготвя професионални отговори дори на най-тъпите и просташки въпроси.
Виж целия пост
# 621
Басси
Kакви отговори от най голямата тур.агенция в Бг.

По този начин  да отговорят на клиент  в Турска ТА..

Сигурно ще му е последния отговор на човека.. Simple Smile

*Служител в агенция да предлага анулация на Клиента..*
Не вярвам в очите си.!!


Виж целия пост
# 622
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill Явно се водя специален случай и той лично си комуникира с мен Simple Smile Сигурно съм първата, която задава въпрос за таксата и то отново е благодарение на форума Simple Smile
Мен не ме е страх да си търся правата, но понякога ми е изморително и се ядосвам от толкова много овце. Всеки иска да му е добре, но не иска да даде своите 5 цента това да се случи. Едва ли съм единствената с договор за подобна услуга.
Виж целия пост
# 623
Веднъж съм ходила с Емералд, не бих повторила..
Нито отношение, нито добри оферти! Не знам защо хората запазват чрез тях почивките си.
Виж целия пост
# 624
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill

Още по зле..
Виж целия пост
# 625
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill

Още по зле..


Явно човечеца разбира, че работата отива на изуй гащи и затова предлага анулация за да няма излишни разправии.
Виж целия пост
# 626
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill

Още по зле..


Явно човечеца разбира, че работата отива на изуй гащи и затова предлага анулация за да няма излишни разправии.

това му е работата
да се занимава с разправии
другото всеки може го  да  прави
ало ало, можели резервация и вси4ко по вода..

имат мн мн още да се у4ат още от комшиите..
Виж целия пост
# 627
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill
Още по зле..
Явно човечеца разбира, че работата отива на изуй гащи и затова предлага анулация за да няма излишни разправии.
това му е работата
да се занимава с разправии
другото всеки може го  да  прави
ало ало, можели резервация и вси4ко по вода..
имат мн мн още да се у4ат още от комшиите..
Чакайте малко, защо смесвате фирмата (ТА) със служителя? ТА може да има политика и интереси, но ако служителя е незаинтересован, както и повече служители на фирми в БГ-то, защото работи за някакви мизерни 1000лв/месец заплата, какво очаквате? Човекът спазва политиката на фирмата, но до там, колкото му плащат, толкова и работи.
А при комшиите, там нравите са други. Чорбаджиите там отдавна са научили, че искат ли да върви работата трябва да се грижат и за персонала да е доволен, а не да прибират печалбата и да се правят че всичко е наред.
Виж целия пост
# 628
Уауу 😳 не мога да повярвам, че фирма от ранга на Емералд могат да изпратят такъв нелеп и меко казано непрофесионален отговор!

MariaNova, съвсем нормално е да се смесва фирмата и служителя.
За мен е много показателно какви хора работят в една фирма. Още повече, че този не е просто служител, а управител и надали взима 1000лв.
Нали точно от тези хора и начинът, по който работят зависят почивките на хората, ако по подобен начин реагират на елементарен въпрос за 5лв, какво трябва да се очаква при по-сериозен казус?
За мен, показаното отношение към клиента е изключително неадекватно и непрофесионално.

Първата ни почивка беше с Емералд, комуникирали сме само онлайн и по тел, чак се изненадвам на такъв груб отговор.
Виж целия пост
# 629
Какво означава "за 1000лв толкова" Та някой да не го държи на сила в тая фирма. А се видя, че лично управителя разговаря така с клиентите си. Не мога да повярвам, че има такъв непрофесионализъм. И аз работя с клиенти и не бих си помислила така да им говоря, въпреки че ми е идвало да гръмна някой.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия