На море в Турция - тема 59

  • 49 853
  • 831
# 630
Веднъж съм ходила с Емералд, не бих повторила..
Нито отношение, нито добри оферти! Не знам защо хората запазват чрез тях почивките си.
+1
Имах чувството, че те ми плащат почивката, а не аз на тях!
Понеже чета и темата и страниците във фейса, и питам нещо за един хотел - еми не знам, и като ми каза "Харесайте си хотел и елата само да направим резервацията" и приключих с тях"???!!!
Това е лично мнение и не ангажирам никого с него, всеки има право да избере агенцията си.
Виж целия пост
# 631
Ами "за 1000лв толкова" си означава каквото е написано. Не знам по другите места как е, но във Варна при нас вече трудно се намират свестни хора и с акъла си, които да се юркат и да не знаят защо го правят. Свестните се изнесоха или към столицата, или в странство, а ние постоянно обучаваме някакви студентчета, да е веднъж бива, а то постояно, защото и те дори не се задържат. Говоря за при нас. Че и в тази ТА май е нещо подобно. Малко офф-топик стана, но в БГ е така.
Виж целия пост
# 632
Служителя е Асен Хитов доколкото разбрах, а той не е просто "служителят".
Виж целия пост
# 633
Не е служител, управителят ми предлага анулиране Ill
Още по зле..
Явно човечеца разбира, че работата отива на изуй гащи и затова предлага анулация за да няма излишни разправии.
това му е работата
да се занимава с разправии
другото всеки може го  да  прави
ало ало, можели резервация и вси4ко по вода..
имат мн мн още да се у4ат още от комшиите..
Чакайте малко, защо смесвате фирмата (ТА) със служителя? ТА може да има политика и интереси, но ако служителя е незаинтересован, както и повече служители на фирми в БГ-то, защото работи за някакви мизерни 1000лв/месец заплата, какво очаквате? Човекът спазва политиката на фирмата, но до там, колкото му плащат, толкова и работи.
А при комшиите, там нравите са други. Чорбаджиите там отдавна са научили, че искат ли да върви работата трябва да се грижат и за персонала да е доволен, а не да прибират печалбата и да се правят че всичко е наред.

Моя позната в джоли работи за 2500 тл (755 лв) в callcenter която работата му е само да вдга телефони и да реши проблеми.. а да не каже *ако искаш да я анулирам*..
(7 годишна) +%2 на всяка резервация.. това е заплата в центръра на Истанбул (Бешикташ)

Незнам как ви се вижда от там ама
тука 4орбажиите не сипват пари така мн лесно.. !
Виж целия пост
# 634
Ами "за 1000лв толкова" си означава каквото е написано. Не знам по другите места как е, но във Варна при нас вече трудно се намират свестни хора и с акъла си, които да се юркат и да не знаят защо го правят. Свестните се изнесоха или към столицата, или в странство, а ние постоянно обучаваме някакви студентчета, да е веднъж бива, а то постояно, защото и те дори не се задържат. Говоря за при нас. Че и в тази ТА май е нещо подобно. Малко офф-топик стана, но в БГ е така.

Емералд е един от най-големите туроператори /не агенция!/ в цялата страна и надали някой от управителите им е студентче и работи за хиляда лева, така че тези сравнения са безсмислени.
Виж целия пост
# 635
BsrnX, може би и обстановката има значение, както и отношението на чорбаджията. Ако работата е само да вдига телефони, звучи добре, защото в Бг сме свикнали работника сам да се оправя с всичко. А иначе 2% от резервациите звучи много добре като за премия ... Да минат през теб 5 средни по хубост резервации за седмица за по 1500лв. всяка и ето ти само премията 150лв. за седмицата за минимална работа.
Виж целия пост
# 636
На такъв служител и 100лв са му много!
Виж целия пост
# 637
BsrnX, може би и обстановката има значение, както и отношението на чорбаджията. Ако работата е само да вдига телефони, звучи добре, защото в Бг сме свикнали работника сам да се оправя с всичко. А иначе 2% от резервациите звучи много добре като за премия ... Да минат през теб 5 средни по хубост резервации за седмица за по 1500лв. всяка и ето ти само премията 150лв. за седмицата за минимална работа.

да работата и е да вдига телефони и да реши претесненията на клиенти
а не да анулира 4е полу4ава мн малка заплата Simple Smile

ако кажем 4е един наем/апартамент в бешикташ е 1500+ тл парата е никаква
или
ако кажем 4е живееш с някой крaен квартал = та търпиш всеки ден якото задрастване за 2500 ?
+ от горему 3 смени ,няма събота няма неделя

ти кое избираш? Simple Smile


както и да е

просто съм в шок с отношение към клиенти
таково нещо тука.. йок, ако ще без пари да работиш!
Виж целия пост
# 638
Отново пиша, защото имам усещане за развален телефон - отговорът е подписан от управител на Емералд. След задаване на въпроса, цялата комуникация е с него, всичко е написано от него и служителите на фирмата не са в комуникацията. Той се държи грубо и непрофесионално, но в момента се правя на перде и добронамерна. Аз съм и такава, но определено ми прави впечатление. Изобщо не отива на управител и фирма от подобен калибър подобно поведение, но явно точно това му дава просташкото самочувствие. Грам не съжалявам, че до момента всички наши пътувания са били самоорганизирани. Това ще е първото и така, както гледам, последно с български туроператор.
Виж целия пост
# 639
Добре, а ако се случи недай боже проблем по време на самата почивка, нещо не отговаря на първоначално представеното, той какво ще каже - "Пали джапанките и се прибирай, като не ти харесва!" До момента никъде не съм срещала подобно отношение.
Виж целия пост
# 640
Ако това е собственика или управителя на агенцията или оператора, той сам си решава как да се държи. Ако на някой не му харесва да се маха и да оди при друга агенция. Както се казва в България: Бизнесът винаги има право.
Виж целия пост
# 641
Ако това е собственика или управителя на агенцията или оператора, той сам си решава как да се държи. Ако на някой не му харесва да се маха и да оди при друга агенция. Както се казва в България: Бизнесът винаги има право.
По принцип е така, ама не мислиш ли, че е кокошкарска работа тия левчета?
Виж целия пост
# 642
Ако това е собственика или управителя на агенцията или оператора, той сам си решава как да се държи. Ако на някой не му харесва да се маха и да оди при друга агенция. Както се казва в България: Бизнесът винаги има право.
Любимо, безценно. Обаче да спрат да реват като ... (да не пиша какво), че бизнесът бил труден. Нека крадат културно. Но каквито клиентите, такива и управителите.
Виж целия пост
# 643
Докато има балъци ще има и тарикати.
Виж целия пост
# 644
Направо думи нямам..., не го очаквах, тотална липса на професионализъм от една от най-големите ТА в БГ! И то от Управителя на фирмата....
Звънче, те си плачат да сезираш КЗП и агенцията по туризма! Нека доказват как са формирали таксата. Чак днес стигнах до Тез тур и попитах за прословутата такса, казаха, че е включена в стойността на билета, а за тези със стари резервации няма да се начислява допълнително. Днес доплатих почивката, така както беше по договор, а той е от 2018 г. Ще има доплащане само ако се промени такса гориво.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия