Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да започна спор, ако пратката ми е доставена на грешен адрес?
Как мога да ускоря доставката на вече изпратена поръчка?
Какви са сроковете за доставка от Белгия?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да започна спор, ако пратката ми е доставена на грешен адрес?
За да започнете спор, ако пратката ви е доставена на грешен адрес, трябва да предоставите снимка на поръчката и проследяването. Важно е да ограничите публичността на пощенския код на адреса и кода за проследяване. Това е важно, тъй като доказателствата трябва да са на английски език. Също така трябва да бъдете внимателни с избора си за причина за започване на спор, като изберете различна от кода за поръчка, за да спечелите спора.
-
Как мога да ускоря доставката на вече изпратена поръчка?
-
Какви са сроковете за доставка от Белгия?
-
Има ли значение каква валута е посочена в менюто при покупка?
-
Какво да правя, ако продавачът поиска временно да затворя спор за забавена доставка?