Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 41 462
  • 736
# 645
Здравейте,
На 8 Юли получих отсъждане в моя полза на диспут. В мейла пише от 3 до 20 работни дни ще ми върнат парите.
Днес сме 8 август, т.е. минали са 22-23 работни дни, но още нямам превод.
Писах им мейл, като отговор на този, с който са отсъдили в моя полза. Никой не ми е искал данни за картата, но предполагам те си виждат към поръчката в коя карта трябва да върнат парите.
Какъв е вашият опит, забавя ли се повече време връщането?
Благодаря предварително Simple Smile
По мои наблюдения - понякога парите са върнати, но системата на алито не реагира няколко дни
Извинете за супер идиотското питане, но аз къде да си чакам парите - в кредитната карта, или в акаунта в Али?
Че това за системата ме обърква.
Аз си погледнах движенията по картата, и от тогава до сега нямам върнати пари.

в картата/ сметката статуса излиза със стара дата около плащането.
Виж целия пост
# 646
Нетман, нали знаеш, че малайзийските пощи са като българските - не си дават много зор.
Малайзия друг път
 Пратката е конфискувана/ бастисана на някоя междина митница
https://packageradar.com/
то си пише че митницата не е пуска, има фал

July 2 17:30
Customs clearance denied
Malaysia Post
Виж целия пост
# 647
Нетман, нали знаеш, че малайзийските пощи са като българските - не си дават много зор.
Малайзия друг път
 Пратката е конфискувана/ бастисана на някоя междина митница
https://packageradar.com/
то си пише че митницата не е пуска, има фал

July 2 17:30
Customs clearance denied
Malaysia Post
Благодаря ви.
Пуснах диспут и приключвам с пазаруването от Алиекспрес. За парите който мога да спестя не си заслужава чакането и нервите.
Виж целия пост
# 648
Моля,препоръчайте ми бейбифон с камера,като уточнявам,че ще се ползва и на село в къща на два етажа,където няма интернет.
Виж целия пост
# 649
в картата/ сметката статуса излиза със стара дата около плащането.
Зависи от банката. При мен връщането се отразява на деня, в който реално са върнати, а не около плащането. С виртуална ДСК съм.
Виж целия пост
# 650
в картата/ сметката статуса излиза със стара дата около плащането.
Зависи от банката. При мен връщането се отразява на деня, в който реално са върнати, а не около плащането. С виртуална ДСК съм.
И аз съм с таква, значи и в една банка има разлики. Какво правим тогава? Обикновенно всички чакат да се появи след спечелване на диспута. Съветваме хората да проверяват не само след спечелване на диспута, а и около плащането.
Нетман, нали знаеш, че малайзийските пощи са като българските - не си дават много зор.
Малайзия друг път
 Пратката е конфискувана/ бастисана на някоя междина митница
https://packageradar.com/
то си пише че митницата не е пуска, има фал

July 2 17:30
Customs clearance denied
Malaysia Post
Е поне стигнахме до едно мнение, че проблема е в митницата. Решението е ясно - диспут логистичен проблем/пратката върната на продавача или срока изтича пратата е в транзит. Диспут митница е безполезен защото такъв се прави при проблеми с БГ митницата и трябва да прикачат документи. Обикновенно продавача оправя проблема и пратката продължава. За мен след 60ти ден по-логично е срока изтича пратата е в транзит тогава али ще се намесят и ще помогнат да пристигне. В случай, че си иска парите по-добре е върната на продавача.
Виж целия пост
# 651
Здравейте,
Регистрирана съм в сайта Aliexpress.com отдавна и преди дни направих няколко покупки. От два дни се опитвам да вляза в профила си, но ми изписва съобщение, че поради голяма  активност иска верификация на акаунта. Стъпка по стъпка направих, каквото искаха - телефонен номер, на който да ми изпратят код за достъп, но .... до там. Нито код, нито достъп и така няколко пъти.
Опитах се да се свържа по чата, но за да проведа разговор трябва да вляза в профила си, а точно това не мога. Този чат според мен е напълно безполезен
Всичко направих, но никакъв резултат. И зелената лента предвижих, и телефонен номер оставих, но не получих обратен SMS с код, и от друг компютър и през телефона пробвах, но нищо. Не мога да вляза в профила си.
Изпратих и имейл в отговор на поръчката си, че не мога да влизам в акаунта си, но не получих никакъв отговор, защото предполагам, че са автоматични и не са за комуникация. От картата ми са извършени плащанията и май ми остава единствено надеждата, че продавачите са коректни и нещо ще изпратят , което не е много сигурно. Най-много се ядосвам на начина им на комуникация с клиентите.
Няма ли някакъв имейл за връзка с клиенти, относно въпроси и сервизно обслужване, а само чат, който не можеш да използваш, ако не си в профила си?
На някого да му се е случвало това?
Приемам всякакви съвети и помощ как да вляза в профила си.

Виж целия пост
# 652
Освен плъзгането на зелената лента има код, който трябва да въведете. Това направихте ли?
Виж целия пост
# 653
Да, след плъзгането на зелената лента се появи 4 буквен код, който въведох.
След това искаше телефон, на който да изпратят код, въведох и номер на телефон, но никакъв код не получавам. Смених вече 3 телефонни номера, но на нито един не получавам код и не мога да продължа напред и да вляза в профила.
Просто не знам какво да направя
Виж целия пост
# 654
Въвеждате ли номера с както трябва с кода за България
Виж целия пост
# 655
Да, след плъзгането на зелената лента се появи 4 буквен код, който въведох.
След това искаше телефон, на който да изпратят код, въведох и номер на телефон, но никакъв код не получавам. Смених вече 3 телефонни номера, но на нито един не получавам код и не мога да продължа напред и да вляза в профила.
Просто не знам какво да направя
Пробвайте чата от профила на ваш познат.
Виж целия пост
# 656
Въвеждате ли номера с както трябва с кода за България
Давам пример : така трябва 00359 878.....и твоя номер.  А не 0878....и твоя номер. Така може би ще получиш код.
Виж целия пост
# 657
Здравейте! Каква комисионна  взема банката при преобръщане на левове в долари? Защото искам да преведа долари на кредитната си карта,за да платя в алиекспрес
Виж целия пост
# 658
Няма как да ти кажем дали банката ще взема комисионна или не и каква ще е тя, ако има такава, без да знаем за коя банка става въпрос. Всяка банка работи с различна политика и с различни такси.
По принцип превалутирането става по курса на деня (курс купува на банката). Виж колко е и сметни.
П.с. Искаш в долари ли да плащаш? В смисъл, ако си имаш левова сметка, може с нея да платиш. Няма нужда да ги преобръщаш в долари.
Виж целия пост
# 659
Имам проблем с една пратка. С проследяващ номер е, поръчана на 05.06 и все още я няма.
RN212665326MY.
В български пощи излиза че е в Малайзия /от 14.06/, а в сайта на алиекспрес пише:

In Transit,Item has been detained by security due to DG

2019-07-03 01:30:00
На митница ли да я търся?
Ще натискате продавача. Да си оправи бакиите. Станат ли 40 дена му светнете един диспут да му държи ... Оххх 64 дена транзит. Пускай му сега диспута. Какво си го чакал 24 дена. Причина логистична пратката е в транзит срока на защита изтича.
Продавача ми удължи срока с още 40 дни. Намам никаква идея какво да правя вече.
Правите това https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1021838561295258
нещо нямаме чуваемост или свъвсем го ударихте в паниката ...
После така https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025122020966912
Няма мърдане или ще достави стоката или ще върне парите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия