КРУИЗИ /Тема 13/

  • 34 188
  • 753
# 675
Аз пак тук с въпрос. Направих запитване през seascanner.com за круиз и сега се оказва, че е mandatory booking.. не съм плащала нищо, но това седи като booking с номер и т.н. И сега ми пращат cancellation policy. Т.е. Ако не искам и се откажа дължа 30% cancellation fee. Как точно ще ме таксуват тези 30% след като не съм давала к.карта. ?
Бях писала преди време за същия казус при мен, с Аида си, нали, пак през сийсканер беше запитването? Беше голям стрес... Получавах на 3 пъти, всеки месец с по 100 Евро лихва отгоре НА пощата (не виртуалната, реалната) писма от Аида, че дължа неустойка. Писах на КЗП в международния отдел, провериха уж (не знам дали да се обаждали НА Аида), казаха, че нищо не могат да направят и така си пишело в общите условия на сайта (на немски обаче ) . Казаха също, че това не значи, че ще си съберат принудително парите. Аз реших да пиша писмо направо на Аида, че не може да ме обвързват с оферта, след като ми нямат паспортите данни, само името и фамилията, че аз няма как да се защитя, защото в този случай дори не мога да си направя застраховка, защото няма  застрахователно събитие. Отговориха ми стандартно, че мога да си направя застраховка (????) еди къде си. Абе голяма тъпня. Така или иначе, отговорих им, че няма как о спряха да ми пращат писма. Обаче още треперя, като пътувам до Германия, да не ми каже някой, че дължа вече хиляди евра неустойка. Така или иначе за мен Аида са затворена карта и не бих рискувала да се кача на борда им след този случай.
Леле, чудя се аз кой имаше подобен казус..много ти благодаря! Да, същото е! И сега ми препращат T&C на Aida на немски! Не разбирам кал точно ще ми вземат тази неустойка, никъде не съм вкарвала к.к. Те даже и капарото искат чрез банков превод да платя. И си мисля, че единственият проблем би бил при евентуална последваща резеравация с Aida или през seascanner. Тогава, ако съм забравила за този казус. Може да ми блокират някаква сума. Но и аз си помислих, че може писмо по пощата да ми пратят...много тъпо. Писах им 2 имейла днес, но те пак едно и също си връщат. Ако искам да камселирам 30% cancellation fee.
Виж целия пост
# 676
Това напоследък става явно тенденция да се взема за резервация всяко запитване, е-мейл или друг контакт с някоя круизна компания или сайт. Което според мен е нередно. За да има резервация и такса канселиране, трябва да си платил капаро и да си дал всичките си данни. Като не плащаш капаро, за каква реална резервация говорим?!?
Освен това като ти променят нещо в круиза и заради това ти губиш някакви пари или ти се променят плановете, защо не си свободен да канселираш или да ти сменят круиза без да плащаш наказателни такси? Те така ще завъртят нещата, че отново да ти вземат такса канселиране или промяна... А да не говорим, че имах и сключена към тях застраховка канселиране, която така и не разбрах защо не си "свърши работата"?!? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 677
Това напоследък става явно тенденция да се взема за резервация всяко запитване, е-мейл или друг контакт с някоя круизна компания или сайт. Което според мен е нередно. За да има резервация и такса канселиране, трябва да си платил капаро и да си дал всичките си данни. Като не плащаш капаро, за каква реална резервация говорим?!?
Освен това като ти променят нещо в круиза и заради това ти губиш някакви пари или ти се променят плановете, защо не си свободен да канселираш или да ти сменят круиза без да плащаш наказателни такси? Те така ще завъртят нещата, че отново да ти вземат такса канселиране или промяна... А да не говорим, че имах и сключена към тях застраховка канселиране, която така и не разбрах защо не си "свърши работата"?!? Rolling Eyes


Аз пък преди една година имах подобна драма с cruise24.de , направо не искам да си спомням какви заплашителни имейли получавахме в рамките на два месеца за неустойки, хиляди евра и т.н
При нас проблема беше,че въпросните немци не работят с кредитни карти, а приемат само плащания по банков път.Само, че ние отказахме да заплатим международните такси за банков превод и впоследствие си направихме същата резервация през seascanner , като там проблем с плащането нямахме, приеха ни кредитната карта и готово.

Та, в резюме, явно наистина се оказва че дори и само да пуснеш запитване за някакъв круиз, те го смятат за резервация и после започва тормоза. Ние също не бяхме дали никакви данни на cruise24.de , освен имената ни. Впоследствие наши приятели дойдоха с нас и ползваха резервацията, само им платихме за смяната на имената по едни стотин евра....и немците мирясаха....
Повече cruise24.de никога!!!
Виж целия пост
# 678
Между другото и с cruisenation.uk не се резервира лесно, макар че те понякога пускат добри оферти. Преди 1-2 години реших да резервирам круиз чрез тях, букнах го онлайн, обаче после получавам е-мейл, че трябва да им се обадя, за да потвърдят резервацията. Та набирайки международен телефон, прехвърляйки ме на 100 души и разговори с часове, при което аз платих огромна сума пари, така и не стана резервацията. Защото плащането на круиза е също по телефона (представете си!!!!), аз трябва да продиктувам на някой отсреща на линията всичките си данни от кредитната карта, при което аз отказах, понеже не знам с кого всъщност разговарям.... Та така, много сложно е при тях резервацията и по много странен начин. Може за Англия да е нормално, но за мен не е нормалко да казвам личните си данни на човек, когото не виждам и не знам дали е оторизиран да прави плащане от мое име... Smile
Виж целия пост
# 679
Това, може би, е често срещана практика в Англия. Миналата година реших да резервирам хотел в Ливърпул, директно през рецепция. И те така, искаха ми пo телефона данните на картата, за да извършат плащане, а и цялата резервация се случи по телефона. Само дето нещо не успяха с транзакцията, а си имах пари в картата. Но нямаше проблем, платих на място.
При круиза е различно, разбира се, но според мен не е бил някой измамник.
Виж целия пост
# 680
Да, ние имахме същия казус с вива вояж. Имаше някакъв бъг веднъж и не можахме с кредитна карта, та се наложи да говоря със 100 човека, за да резервирам, и да, казваш си данните на картата по телефона. Аз се възмутих, ама те ми обясниха, че не пазят данни и не знам си кво и така действат, та мъж ми се съгласи. Иначе беше много странно. По същия начин ми се случи и с бг офиса на Катар еъруейс, и при тях се налагаше да се диктуват данните на картата. В момента обаче, като за повечето транзакции изпращат рандъм генериран код на телефона за всяко плащане, не е толкова лесно да станат злоупотреби. И си плюем в пазвите,никой не е застрахован,за съжаление.
Виж целия пост
# 681
Може би е добре в забележка към запитването да се отбелязва изрично, че е запитване, а не резервация ... не знам. Аз запитвания за цени пускам само на vacationstogo и там няма проблем.

Данни ми се е налагало да диктувам по телефона в Англия, явно за тях е нормално (за мен не е).
Виж целия пост
# 682
Това с кредитните карти е опасно, особено ако се даде и трицифрения номер отзад на картата. Аз по принцип пазарувам с кредитната карта само от сигурни сайтове и въпреки това преди време имах неоторизирано теглене на пари от картата си. Веднага задействах Виза-центъра и след разследване от тяхна страна ми казаха, че парите са изтеглени от Бразилия... Разбира се блокираха плащането, спряха картата и ми върнаха парите, но ме предупредиха да не казвам кода на кредитната карта (от някъде е изтекла информация за данните ми)...  После се наложи да си вадя нова карта, защото този, който е опитал да тегли след време пак може да опита като знае данните... Smile
Виж целия пост
# 683
Ние запазихме тази година през cruise24.de.
Процедурата беше съвсем наред според мен. Изпратих запитване, отговориха ми. След като потвърдих желание за резервация ми изпратиха бланка за съгласие, която трябваше да подпиша и върна в определен срок. Едва след това ми пуснаха номер на резервация, капаро със срок на плащане, тн. Плащането минаваше през https://www.msccruises.de/, където и е резервацията. Проблем с картата нямаше.
Виж целия пост
# 684
Аз затова винаги изпращам със страх запитване, дори и да пише unverbindlich. За да има сделка, не е необходимо да има подпис, достатъчно е съгласие по имейл или устно. А има толкова мошеници /в Германия/, които само звънят по телефона и предлагат различни услуги. Колко хоро "изгоряха" със сменени доставчици на ток и набутани з-вки.
Пишете още един имейл, в който опишете, че е било неовързващо запитване и най-важното найстина да пише, че е такова на тяхната страница. Може и принт-скрийн да им изпратите  с подобна оферта и текста.
Виж целия пост
# 685
Здравейте,
Моля за информация   и съвети от  почивалите на Средиземноморски круиз  през ноември, тъй като сме се спрели на един криуз, но все още се колебаем.
Благодаря предварително за информацията!
Виж целия пост
# 686
Здравейте,
Моля за информация   и съвети от  почивалите на Средиземноморски круиз  през ноември, тъй като сме се спрели на един криуз, но все още се колебаем.
Благодаря предварително за информацията!

Кой круиз Simple Smile За мен лично е хладно ноември, все пак зависи къде точно ще спирате.
Виж целия пост
# 687
Първия ми круиз беше от 10 ноември. Времето беше прекрасно, само първата вечер така духаше, че кораба се скъса да се клати, отмениха да е първото пристанище и го смениха с друго. След това обаче времето беше слънчево и прекрасно, само в Марсилия беше дъждовно и 18 градуса. До късмет е. На останалите пристанища - Месина, Генуа, Палма де Майорка, Неапол, Барселона, времето беше слънчево и топло. Захване ли обаче студен фронт, може и да не ви хареса никак.
Виж целия пост
# 688
Здравейте,
Моля за информация   и съвети от  почивалите на Средиземноморски круиз  през ноември, тъй като сме се спрели на един криуз, но все още се колебаем.
Благодаря предварително за информацията!

Кой круиз Simple Smile За мен лично е хладно ноември, все пак зависи къде точно ще спирате.

Криузът  тръва от Рим (Чивитавекия), Ла Специя, Савона, Марсилия, Барселона, Палма де Майорка, В открито море, Рим (Чивитавекия) и е на  COSTA SMERALDA
Виж целия пост
# 689
Ние обикновено пътуваме през ноември. Предпочитаме го, защото не обичаме топлото време и е доста по-спокойно. Не търсим плажуване. За толкова круизи през ноември само един ден случихме на лошо време при Лисабон и малко повече клатеше. През ноември на круиз в Източното Средиземноморие сме се къпали във външен басейн с бебе на 9 месеца, толкова беше топло, но това също е изключение. Никой не може да предвиди какво ще е точно времето. Може и да не е хубаво, то затова е и по-евтино.
Тази година други обстоятелства ни забавиха и сме запазили круиз през декември, така че ще чакаме отзиви за Costa Smeralda Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия