Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 749
  • 768
# 750
Ама там на места велоалеите са по 2 метра широки, тук с малки изключения са разграфени 90 см на ръба на булеварда или пак толкова по средата на пешеходната пътека.
Може някъде и да е 2 метра, ама в центровете на градовете не е. Иди на Рю де ла Лоа в Брюксел да видиш как на 1,5 метра тротоар има и велоалея, и място за пешеходците. Както си блея, колко пъти са ми звънели костюмари на велосипеди.  А точно в Амстердам щяха да ме сгазят на такъв тротоар  залетели се велосипедисти, не помня улицата, ама тротоарът не знам имаше ли и метър, и беше разделен на пешеходна и велоалея. Даже някъде са по-зле и от тука, просто центровете са проектирани по друго време и с други цели.
Виж целия пост
# 751
Както си блея, колко пъти са ми звънели костюмари на велосипеди. 
Какви са тези хора, ами нали ще се изпотят, както споменаха по-назад
Виж целия пост
# 752
Както си блея, колко пъти са ми звънели костюмари на велосипеди. 
Какви са тези хора, ами нали ще се изпотят, както споменаха по-назад
Ами на, тъпаци...
Виж целия пост
# 753
Добавяме за София и фактора опасно мръсен въздух от ноември до март ...
Виж целия пост
# 754
Попе, данъците са вдигнати за колите още от тази година, нещо си изтървала тази информация. Някои коли са с 300% увеличение дори.
Нали разбираш от зоните, как тогава пък не си видяла, че реално със зоните се правят много повече места за паркиране, от колкото, когато е нямало зона? Това видяла ли си го или да те светна и за това? Реално със зоните проблема с паркирането ще се засили, защото там където е било забранено да се паркира, като дойде зоната и вече е разрешено да се паркира. Ще дойдат повече коли, но ще плащат.
Аз съм убеден, че ти работиш в паркинги и гаражи и по цял ден разнасяш фишове за паркиране.
Пич, ще светваш баба си на село,  за разлика от теб, моят постоянен адрес е в зона, живея на това място отдавна, помня и преди да бъде зона, и за мен няма "ще", аз всички ефекти на зоната съм ги преживяла. Колите, откакто е зона, намаляха в пъти, да не говорим, че мога да ходя по тротоара, което беше невъзможно преди. Явно не им се плаща, а и ограничението в часовете за паркиране си казва думата - което е прекрасно. И както виждаш, не само аз съм ги преживяла, и други пишещи тук и живеещи в зона, споделят същото. Зоната може да е проблем само за автоталибаните, които смятат, че колата им е рождено право и никой няма право да ги свали от нея.
Последното е толкова тъпо, че изобщо няма да го коментирам. Аз благославям общината, че направи зона при нас, преди е имало моменти, в които не съм можела да си вляза във входа от паркирали до самата врата коли. Сега целият тротоар е свободен, да не говорим, че на 10 парко-места има поне 1-2 свободни около нас, това в работното време на зоната само. Затова смятам, че зоната трябва да е 24/7.
Какви неща научавам. Автоталибан бил човек, който си кара непрекъснато колата!!! Майко мила. А аз досега си мислех, че това е човек, който кара опасно и застрашава живота на другите. Относно зоната мисля, че няма нищо лошо в нея, даже е много полезна. Там проблема е, че парите потъват в нечии джоб вместо да отиват за оправяне на улиците и тротоарите. Защото ти обясняваш колко ти е хубаво, че тротоарите в Лозенец са свободни, но истината е, че освен, че много от тях са тесни, са и супер неравни. А това с парите от зоната може да се поправи.
Виж целия пост
# 755
Добавяме за София и фактора опасно мръсен въздух от ноември до март ...
Да, ти в колата дишаш друг въздух, филтриран, само пешеходците и колоездачите дишат мръсния въздух... А че и тя допринася за замърсяването, за теб няма значение, явно.
Виж целия пост
# 756
Моля пуснете нова тема.
Виж целия пост
# 757
А така... аз от колко време го говоря това..... ама онова същество Пенка... зоните били решавали проблеми... решават дръжки, блокират движението блокират.

Зоните не блокират, а карат шофьорите да се замислят дали да тръгват изобщо с кола. И явно добре се замислят, защото там, където навремето човек трябваше да обикаля половин час, сега винаги има места. И не  и говори за Дондуков - на Дондуков се паркираше и преди да бъде зона. Разликата е само в това, че тогава колите домуваха там, а сега нещата са динамични.

Виж велоалеите и спъват трафика, и са опасни.
Виж целия пост
# 758
Като човек придвижващ се с колело трябва да задам въпроса - кои велоалеи в София спъват трафика?
Виж целия пост
# 759
Като човек придвижващ се с колело трябва да задам въпроса - кои велоалеи в София спъват трафика?
Раковска
Виж целия пост
# 760
И на Дондуков Simple Smile

ЧС, зоните блокират движението, явно не шофираш за да не знаеш Wink
Виж целия пост
# 761
И на Дондуков Simple Smile

ЧС, зоните блокират движението, явно не шофираш за да не знаеш Wink

Да, къде по-гот е улицата да е празна, а колите - напречно на тротоара или в бившата тревичка до блока.
Така има повече място на улицата за всички нас - коли, пешеходци, пешеходци с бебешки колички, велосипедисти, трактористи.
Виж целия пост
# 762
Излагате се, преди да има зона, се паркираше както дойде и от двете страни на улицата (Солунска или Доспат например) и разстоянието беше точно колкото да мине кола на една боя и от двете.
Сега паркиране е позволено само от едната и има много повече пространство за движение.
Виж целия пост
# 763
И на Дондуков Simple Smile

ЧС, зоните блокират движението, явно не шофираш за да не знаеш Wink

Да, бе, ама хич не шофирам.
Естествено, че ако на Дондуков нямаше паркирани коли, щеше да е по-добре, ама и преди да бъде зона пак си бяха там. И на другите места е така.
Виж целия пост
# 764
А бе що се излагате? На Стамболийски след опълченска не се паркираше, че паяка ги събираше, както и на Осогово. Сега всяка една еднопосочна улица е начертана за паркиране от лявата страна, където преди беше забранено. Лапачка да има нали така?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия