WIZZ AIR - 34

  • 44 456
  • 799
# 705
Да, плащането по банков път дава възможност да запазиш цената за 24 часа, през това време може да уговаряш отпуска или други подробности с когото трябва. Ако се откажеш, просто не нареждаш плащането.
Виж целия пост
# 706
Момичета какво се случва при анулиран полет? Длъжни ли са да има друг полет на следващия ден? Тази вечер отмениха полет за София от Нюрнберг, защото закъснял и им свършило работното време. Като това го казаха след като пътниците се настаниха в самолета
Виж целия пост
# 707
Говоря наизуст, но ако има да кажем само 2 полета седмично, едва ли ще пуснат извънреден полет за друг ден, който по принцип не е в графика.
Ако имат полет на следващ ден ок, но да има свободни места за цял самолет пътници?!
Би следвало да са ви информирали още на летището какви са ви алтернативите.
Виж целия пост
# 708
Леле това е много неприятно и то чак в самолета..
Виж целия пост
# 709
Сега се прибираме от Летището, утре на обяд 12 ч ще е полета. Осигуряват хотел, рсздадоха едни листи, но честно казано нищо не разбрах, защото съм бясна просто. Мисля, че възстановяват пари за горивото или такси ако ползва някой
Виж целия пост
# 710
Пазете си всички каасови бележки, поссле да можете да ги предоставите.
Виж целия пост
# 711
Проверете дали не можете да се възползвате от обезщетението, което е за закъснение с повече от три часа.
Виж целия пост
# 712
Със сигурност имат право на обезщетение. Както е казано горе, всички касови бележки да се пазят, снимки на информационното табло на летището и след кацането иск за обезщетение към Уиз.
Виж целия пост
# 713
Аз ще попитам ,пък може и да ми се посмеете!Ако си сменим личните карти с моя мъж ,а билетите са резервирани вече ,ще пътуваме през септември месец ,има ли проблем?Понеже не аз съм правила резервацията и нямам идея какво се попълва.То като не е минало чекирането ,би трябвало да не ни бърка номера на личната карта?
Виж целия пост
# 714
Здравейте отново.До колко дена след полета може да се търси компенсация, защото само децата ми пътуват и няма да може да подадат веднага на Летище София или където и да е оплакване? Снощи след анулиране на полета, предложиха на тези които са отдалеч да ги настанят в хотел както и използването на безплатно такси до хотела и до колкото разбрах и на такива, които живеят на близо да поемат разходите за пътя. Ние сме на 40 мин от Нюрнберг, запазих бележките за бензин и мисля и бележките за хотел в София да приложа защото имахме резервация тъй като самолета пристига през нощта и с една дума изгорях и с хотела. Ще се по ровя да видя къде имаше имейл за да подам жалба, но ако някой е минал по този път ако не го затруднява да ми го прати на лични или да го посне тук.
Виж целия пост
# 715
Данните от ЛК ги искат при чекирането.
Виж целия пост
# 716
Аз ще попитам ,пък може и да ми се посмеете!Ако си сменим личните карти с моя мъж ,а билетите са резервирани вече ,ще пътуваме през септември месец ,има ли проблем?Понеже не аз съм правила резервацията и нямам идея какво се попълва.То като не е минало чекирането ,би трябвало да не ни бърка номера на личната карта?
Не Ви бърка, номерата на личните документи се въвеждат при чекирането.
Виж целия пост
# 717
Със сигурност имат право на обезщетение. Както е казано горе, всички касови бележки да се пазят, снимки на информационното табло на летището и след кацането иск за обезщетение към Уиз.

не е със сигурност, а само ако закъснението е по вина на авиокомпанията, а не по вина на стачки, лошо време, летищния оператор...
Виж целия пост
# 718
Naraia , срокът е дълъг. Не се притеснявай! Не помня точно, но май е поне 6 месеца. А дали не беше и с години давността?  newsm78 От Райън поискахме обезщетението на втория месец.  Wink
Виж целия пост
# 719
Naraia , срокът е дълъг. Не се притеснявай! Не помня точно, но май е поне 6 месеца. А дали не беше и с години давността?  newsm78 От Райън поискахме обезщетението на втория месец.  Wink
Чрез някой посредник ли направихте искането? Чета в нета доста фирми се занимават, но не знам на коя да се доверя
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия