Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 8

  • 11 820
  • 353
# 345
Здравейте! Имате ли предсдтава защо пратка под 30 лв е задържана на митницата? Идва през Сингапур, ако това е важно. Благодаря!
Защото митничарите са намерили същата стока в някой български магазин на цена над 30 лева и си мислят, че вие сте я купили от Китай за толкова. Трябва да разпечатате и да им докажете, че сте я купили за по-малко.
Виж целия пост
# 346
На 17.03 поръчах мобилен телефон, не питайте защо от там, имам си причини. Не е първия поръчван от мен. До 22.04 нямаше никакво движение. В същия ден се получи и информация в сайта на бг пощи, че е изпратена към мен. Към днешна дата, месец по-късно информацията в сайта на пощите и на алиекспрес не е мръднала, телефон не съм получил.
60дневния срок изтече на 19.05. преди това някой автоматично го удължи с още 30 дни, без да ме пита съгласен ли съм или не. В статуса на поръчката пише - завършена. Пратих съобщение на продавача, че ако до края на месеца не пристигне нищо ще отворя диспут и ще искам връщане на парите. Той се оправдава с корона тъпотията и с това, че сингапурските авиолинии са били прекратили полетите. А карго полетите не са спирано доколкото знам. Познат поръча телефон от друг магазин и същия пристигна за две седмици, както май е обичайно да става. Имам скрийншоти, че първоначалния срок е 60дни и след това получаваш пълно възстановяване на сумата. Имам и уверение на продавача, че пратките пристигат за около 15-45 дни, което не се случи. Смятам да ги приложа към спора. В пощата има надпис, че пратки, които не са потърсени 20 дни ще бъдат изпратени обратно, ще им снимам и него, ако случайно дойде да знаят, че ще се препрати,аз телефон ще си купя от тук.

Общо взето ми се изчака чакането и нямам нерви за повече...
В пощата ми казаха, че не са спирали да получават пратки от трети страни.
Виж целия пост
# 347
Здравейте, може ли да ми помогнете със следните тракинг номера, тъй като имам известие, че са пристигнали в destination country, но в 17track няма информация от 30.04. Съжалявам, но не съм много запозната със следенето на поръчки, благодаря. Това са номерата: LVS10060000018127599
LVS10060000018087129
LVS10060000018087264
Виж целия пост
# 348
Здравейте, може ли да ми помогнете със следните тракинг номера, тъй като имам известие, че са пристигнали в destination country, но в 17track няма информация от 30.04. Съжалявам, но не съм много запозната със следенето на поръчки, благодаря. Това са номерата: LVS10060000018127599
LVS10060000018087129
LVS10060000018087264
Скрит текст:
Виж целия пост
# 349
]
Здравейте, може ли да ми помогнете със следните тракинг номера, тъй като имам известие, че са пристигнали в destination country, но в 17track няма информация от 30.04. Съжалявам, но не съм много запозната със следенето на поръчки, благодаря. Това са номерата: LVS10060000018127599
LVS10060000018087129
LVS10060000018087264
Скрит текст:

Благодаря, но от първия линк, изглежда, че са пристигнали, а от втория няма такава информация. Резултатът е един и същ за всички номера [/img]
Виж целия пост
# 350
Здравейте, може ли да ми помогнете със следните тракинг номера, тъй като имам известие, че са пристигнали в destination country, но в 17track няма информация от 30.04. Съжалявам, но не съм много запозната със следенето на поръчки, благодаря. Това са номерата: LVS10060000018127599
LVS10060000018087129
LVS10060000018087264
Скрит текст:

Благодаря, но от първия линк, изглежда, че са пристигнали, а от втория няма такава информация [/img] Резултатът е един и същ за всички номера
Това е защото грешно тълкувате информацята - пристигнало означава пристгнало в Белгия. За китайските превозвачи (от където идва статуса) Белгия е дестинейшън. След това във всички проследяващи сайтове излизат други статус когато е в БГ. Писано е много отдавна и в групата. Явно не ви е направило впечатление или не сте членували тук когато е било публикувано. Лошо няма. Само да не тръгнете да питате едно и също на 100 места. На последък олигфрените дето пишат едно и също на 100 места се вуеличиха драстично.
Виж целия пост
# 351
Благодаря за информацията и предварително се извиних, че не съм много добре запозната с тези проследявания, не съм членувала преди в групата и не ми се е налагало да търся. Вече ще знам, благодаря за помощта.
Виж целия пост
# 352
Здравейте! Имате ли предсдтава защо пратка под 30 лв е задържана на митницата? Идва през Сингапур, ако това е важно. Благодаря!
Защото заедно с транспортния ви разход пратката става на стойност над 30лв. На пакета отгоре пише крайната цена и от митницата няма как да знаят това. За целта отивате в Българския разменно-сортировъчен център само с два документа, които се изискват за да докажете, че пратката ви е на стойност под 30лв и ще я освободите от там само срещу 4.80 лв. Единия документ е разпечатка на реалната стойност на пратката без добавения транспорт от сайта където сте пазарували. Другия документ е разпечатка на касовия ордер от вашата банка за стойността на пратката в момента на извършване на плащането. Не е нужно да ходите до банката, ако имате мобилно банкиране или онлайн банкиране. Ако нямате кола и не ви се занимава да ходите лично до БРСЦ ул."Челопешко шосе" 31 Български пощи могат да ви представляват на митницата и те се занимават с освобождаване на пратката и после си взимате пратката от пощенския клон. Мисля че се попълва обаче една декларация за целта, че сте съгласни. А и услугата струва 12лв + 4.80лв за митническата такса. Щом стойността на пратката е под 30лв няма да дължите ДДС. Така че вие преценете кой вариант ви устройва. На мен февруари ми се наложи да освобождавам една моя пратка по този начин, но отидох лично и за ок.30 мин до 1 час стана. Ако се отиде по-рано към 8-9ч става и по-бързо. 
Новото място на БРСЦ е на ул. "Челопешко шосе" 31. Преди беше до Автогарата, но сега са го изместили.

60дневния срок изтече на 19.05. преди това някой автоматично го удължи с още 30 дни, без да ме пита съгласен ли съм или не. В статуса на поръчката пише - завършена. Пратих съобщение на продавача, че ако до края на месеца не пристигне нищо ще отворя диспут и ще искам връщане на парите.
Удължаването на срока е от продавача, той има право да го направи ако сметне за необходимо. Тук вие нищо не може да направите. НО има нещо друго, което вие може да направите преди да е изтекъл 14 дневния срок. Алиекспрес дава право на отваряне на диспут само до 14 дни след като статусът на поръчката ви автоматично премине на доставена/завършена. Не чакайте цял месец, може би продавача ще се опита да ви склони да изчакате 1 месец още, но ако са статусът на поръчката ви е завършена, не се колебайте да отворите диспут до 14 дни, в противен случай системата няма да ви даде да отворите диспут и ще загубите това право.
Виж целия пост
# 353
Моят случай приключи. Вдигнах диспут 2 дни след 60тия. С искане на цялата сума. Продавачът мълча почти до края на времето, което му се дава да отговори. В последните часове отказа предложението ми и от своя страна предложи 20$ за компенсация за забавянето, които аз отказах. За негов късмет пратката пристигна на 67мия ден, съответно али отсъдиха, че диспута ми е невалиден, понеже била в България, ала-бала, добре ги наредих, писах им въобще да си махнат рекламите от сайта, където пише, че връщат парите, ако не пристигне в срока на защита. В крайна сметка си взех телефона и приех 20те$ от продавача. Поне го беше декларирал, както му писах и избегнах митница...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия