Пазаруване от сайта на Victoria's secret - 11

  • 16 215
  • 146
# 135
В такъв случай мога да си ползвам Спиди, а същите данни ли давам за получател?
Виж целия пост
# 136
В такъв случай мога да си ползвам Спиди, а същите данни ли давам за получател?

Данните на получателя са на етикета, който сте показала.
Проверете си с кой куриер ще е по- изгодно като цена, ако има значение.
Виж целия пост
# 137
Благодаря
Виж целия пост
# 138

А защо не пробвате да продадете нещата тук? Доста скъпо може да Ви излезе връщането.
Виж целия пост
# 139
Здравейте, някой да има активни кодове за отстъпка? Моите изтекоха на 28ми докато чаках да ми се появи наличност на артикулите. Ще върна услугата веднага щом си получа пратката с новата партида кодове
Виж целия пост
# 140

Здравейте, получих тези кодове от последната си поръчка. До 16.02.23 са, дано ви свършат работа.
П.П Ако някой скоро ще поръчва и желае да се комбинираме да пише, понеже има още неща от намалението, които се появиха налични,след като вече бях поръчала.
Виж целия пост
# 141
Здравейте, дали може да ми помогнете, поръчах бански, който ми е малък, някой запознат ли е с връщането към Виктория сикрет? И също така , направих поръчка, но в профила ни ми излиза самата поръчка, взе ми паричките, но след това нямам никаква информация , показва само старите поръчки, а чата в момента не работи. Къде да им пиша?
Виж целия пост
# 142
Здравейте, не открих по-нова тема, затова ще пиша тук. Случвало ли ви се е да ви изпратят грешен артикул и каква е процедурата, от Victoria's secret.com?

Писах им, но все още не са отговорили.
Виж целия пост
# 143
На мен ми изпратиха дефектен сутиен, писах им, никой не отговори. Свързах се с чата, казаха ми - върнете сутиена. Върнах го, платих 40лв. за доставка и така си останаха за моя сметка. Никой не ми отговори.
Виж целия пост
# 144
Здравейте, не открих по-нова тема, затова ще пиша тук. Случвало ли ви се е да ви изпратят грешен артикул и каква е процедурата, от Victoria's secret.com?

Писах им, но все още не са отговорили.
Веднъж ми бяха изпратили грешен артикул и писах на съпорта. Предложиха ми възстановяване на сумата за него или да ми изпратят правилния продукт, като транспортни разходи бяха за тяхна сметка. Нямаше проблем да задържа сгрешения продукт (става въпрос за парфюм). Втори път не получих един артикул и ми предложиха само да ми върнат парите. Досега съм имала само положителен опит с обслужването им, но не знам дали компенсирането не зависи от стойността на сгрешения/неизпратения продукт.
Виж целия пост
# 145
Благодаря за отговорите. И при мен става въпрос за парфюм, поръчаният е 140 лв, а този, който са пратили дори не е наличен на сайта, но подобни в момента са на намаление по 60 лв. Да не говорим, че опаковката е леко скъсана и не може да се затвори хубаво, та са я лепнали с тиксо. Отговориха, че съжаляват и ще разгледат случая ми възможно най-скоро. Дано има положителен резултат.
Виж целия пост
# 146
Да споделя за развитието на объркания ми парфюм. Писаха, че ще ми върнат парите, без да е необходимо да им изпращам обратно сгрешения парфюм. Като отбелязаха, че това е изключение. Обикновено практиката е да върна сгрешения артикул и да платя таксата за доставка до Америка, а те после с възстановяването на сумата, ще ми възстановят и куриерските. За момента съм с положителен отзив от къстъмър сервиса.

Като изключим това, пратката ми дойде за около 2 седмици, добре опакована. Но парфюма, който бяха сгрешили така или иначе, беше с намачкат кутия, залепена с тиксо, защото се отваря. Дори да не го бяха объркали, не е особено приятно да получиш парфюм за 140 лв в такова състояние.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия