Тук за трудните задачи ще намериш помагачи. При нужда само ги попитай, на решение разчитай :)

  • 33 141
  • 741
# 255


Може ли малко помощ за тази задача за 1 клас?

Както и да ги смятам, няма как да станат 19 бр.....?!?!
Виж целия пост
# 256
14 лентички по 10 см - от тях, като се срежат 5, остават 9 лентички по 10 см + 10 нови лентички по 5 см,
т.е. общо стават 19 лентички.
Виж целия пост
# 257
Офф, да, вярно така........много благодаря!
Виж целия пост
# 258
Здравейте, може ли помощ за една задача от 4 клас.Решавам я по много сложен начин и не мисля, че има смисъл.

Влак се движи със скорост 80км/ч и се разминава с друг движещ се влак който е дълъг 120 м. Пътниците от първият влак преминават покрай втория влак в продължение на 3 сек.С каква скорост се движи вторият влак?
Благодаря за помощта!
Виж целия пост
# 259
Ако единия влак е неподвижен, то другия ще преминава покрай него с разликата от скоростите. Нека скоростта е Х. Тогава :
(80-х)*(3/3600)=120/1000
80-х=(120/1000)*(3600/3)
80-х=142
х=62 км/час
Виж целия пост
# 260
Много благодаря! Аз събирах скоростите, защото се рамзинават,не ги изваждах
Виж целия пост
# 261
Коренът на това уравнение е отрицателно число..
Виж целия пост
# 262
И като е отрицателно число, каква е неговата физическа интерпретация ?
Виж целия пост
# 263
Не е място за заяждане тук..
Идеята ми беше да напомня призива от началния пост да се пише за кой клас е задачата. Да видим, ако е за четвърти/пети примерно и отрицателни числа не са учени,  каква интерпретация от физиката го грее бъдещият пето/шестокласник. И въобще дали може да реши чисто алгебрично  уравнението съответно.
А и за прецизност става дума все пак. Нито коренът е положително число,  нито дясната страна е 142. Нищо повече.
Виж целия пост
# 264
4 клас е задачата, но не знам по коя програма.На мен ми се получи отговор 64 (но събирах скоростите), Отговорът е 54, но си мисля, че има правописна грешка
Виж целия пост
# 265
       Да,резултата от дясната страна не е 142, а 144 ( 144-80 = 64 ) . Допуснал съм грешка. Още при даването на задачата е казано , че е за 4 клас. Обаче няма как да се даде такава задача, ако не може да се интерпретира отговора от ученика, т.е. отрицателна скорост означва движение в противоположно направление.     
Виж целия пост
# 266
Ето,  не боли.. И аз съответно не съм догледала,  че класът е упоменат. Така че,  мир.  Не мисля обаче,  че един четвъртокласник може да интерпретира отрицателна стойност на величина,  но ОК.
Виж целия пост
# 267
Здравейте, може ли помощ за една задача от сборник за 2. клас - издателство „Просвета“
Цитат
Ина наредила 24 книги на един от рафтовете на библиотеката си.
Като брои от ляво надясно, книгата „Млад сладкар“ е на шестнадесето място.
На кое място ще бъде, ако Ина брои от дясно наляво.
Виж целия пост
# 268
Ми на 9-то... Щом от едната страна е на 16-то, значи след нея има 8 книги.
Виж целия пост
# 269
Здравейте, ще съм благодарна някой да ми помогне с решението на следната задача за 5 клас:
"При започване на учебната година учениците от един клас се поздравили, като
всеки от тях се ръкувал с 6 момичета и 8 момчета. Ръкуванията между момче и момиче били с
6 по-малко от останалите. Колко са учениците в този клас? "
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия