Има ли недостиг на работна ръка?

  • 77 690
  • 2 357
# 825
Но и населението на община Варна е около 5пъти по-малко от това на община София. Нещата са сравними в това отношение.
Виж целия пост
# 826
Това е така, но за да се ремонтира един булевард парите ще са същите и на двете места. За да се сменят 5 стари автобуса на ГТ парите ще са същите и т.н. безброй примери. Идеята ми е, че дори 5 пъти по-малко хора да ползват нещо това не променя крайната му цена.
Виж целия пост
# 827
Когато не се отделят достатъчно пари за инфраструктура за по-малките населени места в страната няма как да се развива бизнеса и  все повече хора ще търсят работа в София, порочен кръг е.
Има и много други фактори, не е само този, но и той не е за подценяване.
Виж целия пост
# 828
Точно порочен кръг е. И всички, и провинция, и София, страдаме от него.
Виж целия пост
# 829
Много хора забравят, че големите пари за София си идват най-вече от самата София. За миналата година приходите на общината са били 970 милиона. За сравнение приходите на община Варна за 170 милиона.
А в Варна колко се краде и каква управа имаше последните 20г що не кажеш.Кой е виновен за това  софиянци ли?Сами сте си ги избрали.
Виж целия пост
# 830
То пък щото в София хич не се краде.
Виж целия пост
# 831
Когато не се отделят достатъчно пари за инфраструктура за по-малките населени места в страната няма как да се развива бизнеса и  все повече хора ще търсят работа в София, порочен кръг е.
Има и много други фактори, не е само този, но и той не е за подценяване.
Пак смесвате неща. Какво общо има инфраструктурата с това кой къде избира да работи? Излиза, че щом няма ГТ и улиците са разбити в Сусурлево, сусурлевчани отиват да правят фирми и работят в София? Не, не е така.
Виж целия пост
# 832
То пък щото в София хич не се краде.
Краде се, но се и вижда какво се прави.
Виж целия пост
# 833

Пак смесвате неща. Какво общо има инфраструктурата с това кой къде избира да работи? Излиза, че щом няма ГТ и улиците са разбити в Сусурлево, сусурлевчани отиват да правят фирми и работят в София? Не, не е така.

Е, що отиват иначе? Не всеки е бил студент, че да кажем, е следвал и останал в София и не всеки има уникална професия, дето само в София може да се реализира.
Иначе всички имат мерак да си оставят жилищата /евтиното/ и приятелите от детство и да се нанесат в двустаен, без пушачи, без животни, за 900 лв месечно (вчера гледах обявата) или ипотека за двуцифрено число години,  това ли е според теб? Нали беше евтино, що всички драпат на скъпото?
Виж целия пост
# 834
Какво общо има инфраструктурата с това кой къде избира да работи? Излиза, че щом няма ГТ и улиците са разбити в Сусурлево, сусурлевчани отиват да правят фирми и работят в София? Не, не е така.

Не, излиза, че щом улиците са разбити, кални и няма един камион със стока отъде да мине, без да се развали, никой работодател няма да направи склад, фабрика или логистичен център в Сусурлево. Примерно.
Виж целия пост
# 835
То пък щото в София хич не се краде.
Краде се, но се и вижда какво се прави.
Ох, тихо сега, че като мина по Графа, лошо ми става.
Виж целия пост
# 836
Не, излиза, че щом улиците са разбити, кални и няма един камион със стока отъде да мине, без да се развали, никой работодател няма да направи склад, фабрика или логистичен център в Сусурлево. Примерно.
Няма ли?
Доообре.
Виж целия пост
# 837
Типичен пример. Фолксваген избра Турция пред нас, нали?
Виж целия пост
# 838
Все още не официално.
За чужди инвеститори съм съгласна, въпреки че Шенкер в Божурище примерно са показател за обратното.
Но да се твърди, че българин няма да почне бизнес, защото нямало път... На Уолтопия къде им е производството?
Изобщо гледате ли промишлените зони на градовете и в какво състояние са им пътищата? София, Русе, Търговище?
Виж целия пост
# 839
Моят любим път е Търново - Русе - път международен, по него постоянно на опашки жулят тирове и други автомобили. Обаче - с по едно платно в посока. Бравос, евалла!  На през 10 км - ограничение на скоростта. Смях и сълзи, направо!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия