A1 прекратявяне на договор

  • 22 317
  • 12
Здравейте.Имам договор с А1 за интернет ,стационарен телефон и цифрова кабелна за срок от 24 месеца ,от 20.11.2018 до 20.11.2020 г.Искам да прекратя предсрочно договора.Как става това?Колко неустойка дължа?Има ли  условия при който не я дължа?Споделете опит.Благодаря!
Виж целия пост
# 1
В интерес на истината няма случей в който да не им се дължи нещо. И аз слкючих за тв и интернет. Исках да го спра временно понеже се налижи преместване, не можело. Попитах тогава да го прекратя,
1- ако прекратявам трябва да платя 3 такси за ТВ и 3 за интернет
2-таксите на които съм подписала са промоционални, съответно аз трябва да платя пълните
3-в 2 офиса ми дават различни цени, едната 3 пъти по висока от другата. И при мои сметки по добре и по евтино ше ми излезе да си ги плащам или долу горе излиза ползваното време (2 год) на цената на прекратяването.
Та не знам какви са вашите такси. Общо взето като всичко останало в нашата държава. Прецакват ви и ви искат пари. Simple Smile
Виж целия пост
# 2
Няма условия, при които не се дължи неустойка за предсрочно прекратяване.
Виж целия пост
# 3
При сключване на договора са ти дали един оригинал. В него пише всичко подробно. Няма вариант за безплатно предсрочно прекратяване.
Виж целия пост
# 4
По последните промени в закона трябва да платиш 3 месечни такси, но които са на НЕпромоционална цена. Тоест, подписваш договор на 15 лева да кажем, но в договора ти пише, че абонаментният план е намален от 25 на 15. Ти плащаш 3х25 = 75лв. И взаимоотношенията ви приключват. Simple Smile
А относно прекратяването как става - отиваш в офис, искаш бланка и в свободен текст пишеш, че искаш да се прекрати договора, след което там си попълваш данните. Даваш го на служителката, която ще е намусена, защото ще се намали бонуса от заплатата. И задължително си искаш копие с входящ номер. Когато имаш входящ номер, това означава, че заявлението ти за прекратяване е въведено в системата. Чакаш да минат 30 дни и договорът приключва.
Виж целия пост
# 5
Здравейте.Имам договор с А1 за интернет ,стационарен телефон и цифрова кабелна за срок от 24 месеца ,от 20.11.2018 до 20.11.2020 г.Искам да прекратя предсрочно договора.Как става това?Колко неустойка дължа?Има ли  условия при който не я дължа?Споделете опит.Благодаря!
пиши ми на лично ако искаш
Виж целия пост
# 6
Бясна съм им и искам да прекратя договора, който е на фирма. Смятам да подам жалба и съдът да реши трябва ли да им плащам неустойка или не. При положение, че ми взимат такси за 4 сим карти вече 4 месеца, които изрично трябваше да бъдат спрени при преподписването на договора. Нямам думи за тия мошеници.
Мога ли да се обърна към КЗП?
Следващият ми въпрос е - с кой оператор, според вас, си струва да се заменят?
Виж целия пост
# 7
Здравейте, използвам темата да попитам - ако мобилен оператор прекрати договора предсрочно заради две неплатени фактури и иска неустойка. Това законово ли е? Ние не сме поискали прекратяване, но се оказва, че Теленор е прекратил предсрочно договора края на миналата година. Искат неустойка 200 лева за всяка  една карта, защото плана е на юридическо лице.
Виж целия пост
# 8
Може ли да ви попитам нещо? Майка ми е ходила в А1 днес и са и казали, че за прекратяване на договор за телефон с 13 лева месечна такса, се плаща 150 лева неустойка. Възможно ли е това или тя не е разбрала?
Виж целия пост
# 9
Нека провери в договора си за колко месеца дължи неустойка при предсрочно прекратяване на договора.
Виж целия пост
# 10
Здравейте, използвам темата да попитам - ако мобилен оператор прекрати договора предсрочно заради две неплатени фактури и иска неустойка. Това законово ли е? Ние не сме поискали прекратяване, но се оказва, че Теленор е прекратил предсрочно договора края на миналата година. Искат неустойка 200 лева за всяка  една карта, защото плана е на юридическо лице.

Вижте договора, напълно е възможно да иам такива условия.

Може ли да ви попитам нещо? Майка ми е ходила в А1 днес и са и казали, че за прекратяване на договор за телефон с 13 лева месечна такса, се плаща 150 лева неустойка. Възможно ли е това или тя не е разбрала?

Възможно е да са й казали такова нещо, дали е вярно трябва да проверите в договора.
Може тарифата да е с такса в 50 лв./месец, а според промоционален абонамент, договорът да е за 13 лв./месец и когато заяви прекратяване го смята по непромоционалната цена... измислиха го след промяната на Закона (ЗЕС)...
или 3 месеца неустойка са почи колкото 12 м месечни такси.
Виж целия пост
# 11
Ако е взела апарат на промо, така се получава.
Виж целия пост
# 12
Когато договорът ви изтече ако параметрите му ви устройват не преподписвайте нов - той преминава в безсрочен.
а1 предлагат и договарят пакет "интернет+телевизия", а  сключват 2 договора (отделен за всяка от услугите), което не съм убеден колко е коректно и смятам че може да се поспори по темата но е обект да друг разговор. Не вземайте техника с отстъпка при подписване на договор - ще ви търсят отстъпената стойност при прекратяване.
Договора за телевизията пада много лесно без неустойки - проверете си списъка с гарантираните тв канали в договора и проверете предостявят ли ви ги. Там винаги има текучество и ако не сега то след месец-два най-вероятно ще отпадне някой  гарантиран по договор канал. Така договора пада без неустойки поради неспазване от тяхна страна.
Договора за интернета - проверете предоставят ли ви гарантираното по договор  и ако не могат  (например лошо покритие във вашия район) пада без неустойки, а ако са изрядни ще си платите 3 месечни такси неустойка и въпроса приключва.
 Уверете се че разполагате с приемо-предавателен протокол с дата, подпис, печат и серийни номера на върнатото оборудване, както и че сте върнали всичко тяхно и не ви търсят нищо. Не забравяйте втория самостоятелен договор за интернета - ще ви начисляват такси тихомълком без да ви уведомят, и вие ще ги дължите.
Когато ви съветват "по-добре да не прекратявате, защото ще дължите големи неустойки" разберете точно колко и от къде идват. При всеки разговор с техен служител по телефона или в офис винаги се стараят да ви отпратят и уговорят да изчакате. Не се свенят да подадат и невярна информация - каквото и да ви кажат тежест има само документираното с дата подпис и печат. Очевидно имат такава тактика и политика. Не протакайте - задължително искайте входящ номер на вашия екземпляр от заявлението за прекратяване и го пазете до като е необходимо.
КЗП защитава интересите на физическите лица - юридическите си търсят правата по съдебен ред
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия