Град без коли не може, и не може да се налагат такива драконовски мерки за ограничаване. На две места го имало, ама на друго сто и две не, нали? Освен това ако тенденцията е за премахване на колите, защо се натиска толкова много за електрически коли, а? Ако беше за извънградско каране нямаше да има полза от тези инвестиции, нямаше да има зони за електромобили, безплатни стоянки, станции за зареждане и т.н.
Явно им различни концепции. А и ако остане градът без автомобили ГТ не може да покрие всички нужди, това е абсурд. И да стоят празни улици...
Всичко е въпрос на баланс и в момента има някакъв - някои ползват коли, други ползват ГТ. Този баланс може да се премества в една или друга посока, но не може да се стига до крайности.
А и технологиите предлагат доста решения - може да се направи компютърно управление на светофарите, може GPS-ът на всеки автомобил да е в мрежа и компютър да навигира оптимално всички коли, много неща може. Може и данъкът да зависи от това колко дена в годината се управлява автомобилът и който иска да си ползва колата веднъж седмично за пазар и от време на време за нещо друго належащо да плаща по-малко, а който кара всеки ден да плаща повече, но не и някакви драконовски мерки. Тоягата сама по себе си никога не е работила добре в дългосрочен план, добре работи комбинацията от морков и тояга.