Жалба до директор и регионален инспекторат

  • 8 942
  • 31
# 15
И на моята дъщеря й дойде кофти учителка по английски в 6 клас. Не беше агресивна, просто не знаеше да преподава. За 2 г. детето забрави всичко. Сега е в английска гимназия и оправят щетите.
Виж целия пост
# 16
Спокойно може да го изпратите по е-мейла, като включите всички страни.
Г-жа Кастрева е отговаряла на мой мейл, МОН, РУО Сливен и РУО Варна, както и Обудсманът - също.

Виж целия пост
# 17
Да подскажа и аз успешна практика за Варна, с идеята да се адресирате сигнала си и към същото длъжностно лице в София (останах с впечатление, че за там става дума), а имено директор на дирекция "Образование" в Общината, входиран през Деловодство или аналогична система. Нашата директорка тук във Вн се казва Лили Христова и реагира на сигнали.

Да допълня и да предложа да сътворим текст ако искате.

Ето и в Софийската община, лица за контакт:
заместник-кмет по направление "Култура, образование, спорт и превенция на зависимости"   
    доц. д-р Тодор Чобанов   02 9377 466
    дирекция ''Култура''     Биляна Генова   02 988 2008
    дирекция ''Образование''   Мария Минчева   02 943 3183
    дирекция ''Превенция, интеграция, спорт и туризъм''     Ирена Димитрова   02 946 1412
Виж целия пост
# 18
Подкрепям идеята за копие до Министерството. На колкото повече места се получи сигнала, толкова повече администрацията ще се страхува да го игнорира, защото ще знае, че може да я обвинят в бездействие. Добре е адресатите да се виждат в началото на самото писмо. ..... Копие до ... , Копие до ..... и т.н. Адресати може да са РИО, МОН, Директорът на училището, Лично Министърът на образованието, Народното събрание също има специализирана комисия и т.н.Според мен писмата трябва да са изпратени по поща (куриер) или да се внесат на място, за да получат входящ номер. Всичко с входящ номер принуждава администрацията да се раздвижи и да предизвика проверка, защото има нормативно определени срокове за даване на отговор с изходящ номер.
Сещам се и още нещо: Включете в писмото нотка, че се съмнявате в психическата устойчивост на учителя, но без да обвинявате, просто съмнение. Има изискване за психическо освидетелстване на учителите при работа с деца. Това ще я прати на едни продължителни психологични тестове, а срамът пред колегите от това ще я приземи. Опитайте се писмото да е подкрепено от поне няколко родителя. Успех!
Виж целия пост
# 19
Пример от класът на дъщеря ми:
Учителката по БЕЛ беше тихо, кротко и почти невменяемо кърканде.
Ефективност нулева. Единични родителски жалби до Директора.
Накрая направихме консултация с юрист и всички родители от класа входирахме жалба до Ръководството. Това беше достатъчно, за наша радост. Бяхме коментирали, че ако няма действие, жалбата ще се разпрати до всички по веригата.....
Мисля си, дали един готин запис няма да накара Директора да я изпрати тихо-мълком. Грозно е, да, признавам си, но....
Виж целия пост
# 20
rio_sofia_grad@mon.bg
priemna@mon.bg
Тези мейли се четат от деловодствата, дават им се входящи номера и т.н. Приемна МОН
Виж целия пост
# 21
Пример от класът на дъщеря ми:
Учителката по БЕЛ беше тихо, кротко и почти невменяемо кърканде.
Извинявам се, но какво значи "тихо, кротко и невменяемо къркънде"?
Виж целия пост
# 22
Не знам за кой клас става въпрос, но повишителни има само (за някои предмети) в 8ми и после чак в 12ти клас. Не можеш която и да е година да молиш за повишителен.

Писах наскоро молба за познато дете, та ми е под ръка, започва така:

На основание на чл. 27 и чл. 29 от Наредба No 3 / 15.04.2003 г. за системата за оценяване желая да бъда допуснат(а) до изпити за промяна на оценка, както следва


---

Мисълта ми е, погледни го закона и членовете горе, ето линк:

https://www.navet.government.bg/bg/media/N3_Ocenqvane_09_09_11.pdf
Виж целия пост
# 23
Пример от класът на дъщеря ми:
Учителката по БЕЛ беше тихо, кротко и почти невменяемо кърканде.
Ефективност нулева. Единични родителски жалби до Директора.
Накрая направихме консултация с юрист и всички родители от класа входирахме жалба до Ръководството. Това беше достатъчно, за наша радост. Бяхме коментирали, че ако няма действие, жалбата ще се разпрати до всички по веригата.....
Мисля си, дали един готин запис няма да накара Директора да я изпрати тихо-мълком. Грозно е, да, признавам си, но....

Мислила съм си го и аз за записа, но тогава изкарват децата виновни и те, а не учителката могат да бъдат наказани. Голяма глупост, но е така Sad
Виж целия пост
# 24
Аз говорих с директорката и установих, че няма смисъл да се разправям. Те си я защитават, моят син е отсъствал, тя е цялата в бяло. Аз, ако искам, да се махам.
Виж целия пост
# 25
Не само, че е отсъствал. Има един период в развитието на тийнейджърите, в който сякаш акълът им се е изпарил. Може да е преминавал през този период успоредно с преподаването на въпросния учител, а далеч не всички деца и родители са недоволни.

Винаги ми е бил интересен следният казус: учи, държи се възпитано в час, уважава учителя, пише си старателно теста и изведнъж въпросният учител нарушава мечтаната идилия, започва да крещи, да обижда, да ругае, да дърпа листовете и да ги хвърля по земята. Не казвам, че не се случва и че е нормално, но се питам защо.
Виж целия пост
# 26
Става дума за дете в първи клас.
Учителката му вика, защото не може да чете. Той се притеснява и отказва да ходи на училище.
Накрая едвам му даде свидетелството.
Както и да е. Аз ще си работя с детето и вероятно ще го махна от тази госпожа.
Виж целия пост
# 27
Хубаво е когато говориш за определен проблем, да не го смесваш с друг. Разбрах, че детето ти е в 6 клас и не сте доволни от учителката. Появи се втората случка с второто дете без всякакво пояснение.Аз пиша често от телефона и ми се налага да се връщам да редактирам.

Имам някакви спомени, че учиш педагогика, което означава, че може да си отговориш съвсем професионално защо става така.
Виж целия пост
# 28
Извинявам се, че ти си се объркала.
Дъщеря ми е в 8 клас.
Синът ми е за втори.
Влязох в темата заради проблеми с неговата класна.
Съветите и контактите, които се дадоха, са полезни.
Виж целия пост
# 29
Здравейте и моя син има проблем с учител в училище. Освен, че преподава по компютри, въпростия "учител" е и заместник -директор в училище. Не че това го прави по-страшен, а напротив, още повече ми пада в очите.
Проблема е в отношението към сина ми, както и ниските оценки, които му пише, при положение, че първи решава задачите и помага на останалите деца. Пренебрегнат е, когато пита нещо или иска учителят да провери задачите му, 5 пъти помолил да дойде и да види, но глас в пустиня. Така детето е демотивирано, раздразнително и намразва този предмет. Как да действам се чудя- с разговор с директорката или направо да пусна жалба. Все си мисля да поискам и изпитване от друг учител, защото съм сигурна, че детето ми не заслужава ниските оценки.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия