Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Сериозен проблем - А1

  • 748
  • 17
# 15
Не можете да схванете, че всичките им отстъпки и намаления са с ясна цел и план за действие. Но народът мре да разбере как нещо струва Х лв "по принцип", но като за него е наполовина. Ей на в Кауфланд грабят всякакви боклуци, само защото уж са по-евтини от нормалното. Ето примерно една стратегия на телефонните оператори: Дефинират план с цена 20лв. Обявяват го, че струва 45лв. Сметнали са го за 20лв да са с добра печалба, но го надуват до 45лв. После ти обясняват, че "сега има промоция" и вместо 45лв ще плащаш 20лв с договор за 2г. Може една предплатена карта за 10-15лв месечно да ти върши работа, но как да изтървеш изгодната сделка - да имаш нещо струващо 45лв само за 20... Просто си на печалба и бързаш да не изтървеш. Минават 7 месеца и решаваш, че искаш да си на друг оператор или че тоя план не ти допада. Искаш да прекратиш договора и ти казват - добре, плащаш за следващия месец само и край. Но има тънка подробност - тъй като си ползвал намаление с условие за 2г договор, трябва да доплатиш намалението. 7 месеца по 25лв (45-20) = 175лв. Дай 175лв и бягай. Иначе на теория може "по всяко време" да си прекратиш договора, но след като ти бият един шамар за довиждане. И народът не може да схване, че няма намаление от 45 на 20лв, а просто са измислили на какво основание да ти искат пари, ако решиш да прекратиш договора. Преди искаха да платиш останалите месеци до 2г, а сега - разликата за миналите месеци. Същото е с безплатните подаръци. Не са точно подаръци, а телефон за 1 лев. Само 1 лев. Но по тяхната система той струва примерно 190лв макар, че в друг магазин може да се намери и за 130лв. Направили са ти намаление от 189лв. В щастливия ден когато решиш да се инатиш и бягаш от тях ти казват да си доплатиш "подаръка". Повечето така и не разбират защо точно им искат 100-200лв. Ако стигнат до съд, тогава прочитат обосновката на рекета. Проблемът е, че с манипулации и нагли лъжи ти говорят едно нещо, а целта на занятието е друга. И при 20 години цигански номера, хората продължават да подписват договори и да се хвалят с изгодните намаления.
Виж целия пост
# 16
Длъжна съм да кажа, че проблемът ми бе разрешен за по-малко от 2 дни и последната фактура беше коригирана. Дано и занапред всичко да е наред! Пожелавам го и на останалите клиенти на А1.
Виж целия пост
# 17
   Също ме излъгаха с таксата по договора! Поне разликата е с 1 лев. В тези електронни устройства не можах да прочета условията на договора. Текстът е написан с много дребен шрифт. Това ще ми бъде за урок оттук нататък! Ще изисквам да ми разпечатат предварително договора, за да мога да го прочета! Добре че няма други последствия от моето нехайство да не прочета договора си и да се срамувам да изисквам да бъде разпечатан предварително! Много добре знам, че всеки документ, на който се подписвам, трябва да го прочета предварително!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия