Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Сериозен проблем - А1

  • 5 165
  • 40
# 30
Аз пък не ги разбирам! И в другите оператори служителите гонят таргети, ама ги постигат с учтиво обслужване, не с лъжи. Повече пари ще давам, но за А1 не искам да чувам. Проблемът е, когато живееш на място, на което нямаш друг избор

И при другите оператори е същото - всички служители си гонят таргета и в повечето случаи си спестяват някои подробности като зарибяват клиентите с нови услуги.. Виваком набутаха на майка ми таблет за 1 левче с договор за Интернет по 20лв на месец, а жената дори си няма и представа какво е това Интернет и как се борави с таблет.
При мен нямаше проблем с прекратяване на договор в А1 - договорът си беше безсрочен, отидох в Сердика Център, попълниха заявление, върнах им устройството, разпечатоха ми и протокол за него и всичко приключи. Преди няколко месеца си поръчах онлайн телефон плюс договор - не ми хареса, върнах го в 14-дневния срок и без проблем ми възстановиха сумата за телефона и договорът беше прекратен.
Виж целия пост
# 31
Искам да ви предупредя.
Ровейки из тел, попадам на свали 1000 МБ безплатно от моят А1.
Зачитайки се в условията, попадам  на следното изречение " се съгласяват на допълнителни насоки, условия и правила, които ЩЕ бъдат публикувани".

Имам предостатъчно думи за да характеризирам договора, но няма да ги пиша.
Внимавайте какво подписвате, сваляте, то ясно, че все ще сме "извозени", ама да не оставим и на неродените си деца задължения към А1. Angry
Виж целия пост
# 32
Как се отървахте от тях? Моля споделете, че и нас почнаха да ни въртят. Имаме код и предупреждение(месец преди края на договора), че желаем да го прекрати и пак не знаели кога ще е това(нямали информация)

Ако успеете пишете
Виж целия пост
# 33
Ние имахме към тях интернет и се отказахме.  Пуска се заявление в който и да е офис за прекратяване на услугата и до 1 месец трябва да се върнат устройствата.  Ние имаме и телефон, който уж щяха да спрат заедно с интернета, но не е спрян  , явно ще трябва да пускаме и за него заявка отделно.
Виж целия пост
# 34
Подкрепям изцяло мнението на lesli.
Искам да ви предупредя за нещо, което стана преди извести часове....
Звъни непознат номер, оказва се, че е от А1.
Започват да ми предлагат "лично " на мен и веднага да ми вдигнат лимита на безгранични повиквания, но + 7 лв на месец за следващите 2 години + някакви МБ. И тук идват въпросите:

1.за какво са ми след като в ЕС аз и без това си ги имам?
2. Колко е при тях тарифирането на един филм/песен без да се свалят???

На тези въпроси ми отговориха със заучените нищо незначещи фрази.
Даже операторката започна да заеква Rolling Eyes от вълнение на повечето ми въпроси.
Пиша, защото е важна превенцията, не после да "гоним Михаля".
Виж целия пост
# 35
Здравейте, нека споделя и аз моят проблем с А1.
Септември 2019г. преподписах нов договор  с месечна такса от 23лв със включени услуги A1 Explore tv и Voyo. Фактурите, който получавах бяха наред, до момента в който последната ми фактура беше на сума от 63лв. Свързах се с техен служител през *88, където ми беше обяснено, че грешката била от тяхна страна тъй като са били начислени за два месеца услугата а1 Explore tv на редовна цена, а не както е описано в договора ми. Казаха, че ще оправят проблема след като се направи префактуриране и че ще бъда оведомена след това.
Седмица след това получих нов смс, в който пише, че ми е възстановена сума от 22лв и към следващата си фактура ще получа еднократна "отстъпка" от 16лв.
Таксата след префактуриране стана 40лв. Говорих отново с техен служител, защо таксата пак е с начислена сума, при което те ми отговориха, че колегите му са направили всичко необходимо и той не могъл да направи повече нищо. След това отидох до офис на а1, където получих същия отговор и нямало друг вариант освен да платя сумата от 40лв, в противен случай телефонът ми ще бъде спрян. При въпроса ми, ако таксата бъде платена, какъв документ ще ми бъде даден и за какво плащам тези начислени пари, така и не получих отговор. Също и не ми бе поискан и документ за самоличност...

Знаете ли как стои въпроса с подаването на жалба?

Благодаря ви за отделеното време!
Виж целия пост
# 36
https://www.segabg.com/category-observer/promociite-na-telekomit … kalyane-na-zakona
Виж целия пост
# 37
Имам въпрос. Договорът ми с Мтел е изтекъл, бил е двугодишен с някакви промоции. Сега виждам голямата си сметка и разбирам това. Доколкото четох след изтичането на договор с определен срок, той се превръща в безсрочен. Сега искам да си прекратя договора, защото без промоциите, които ползвах сумата ми е прекалено голяма. Имам ли право по всяко време да си пусна едномесечно предизвестие за прекратяване на договора или трябва да чакам отново да минат 2 години откакто Мтел са го подновили автоматично?
Виж целия пост
# 38
Вече няма автоматично подновяване на договори - щом е изтекъл срокът, става безсрочен и може с 1-месечно предизвестие да бъде прекратен без никакви неустойки.
Виж целия пост
# 39
Вече няма автоматично подновяване на договори - щом е изтекъл срокът, става безсрочен и може с 1-месечно предизвестие да бъде прекратен без никакви неустойки.
Да де - само дето има промоционални условия. Които искат доплащане на (псевдо)промоцията за използваните месеци. Иначе изобщо не е подновен договора за 2г, само малко по косвен начин.
Виж целия пост
# 40
Бясна съм на #А1 и попаднах на темата.
Малко по-различен ми е проблемът от описаните досега, но искам да споделя, ако някой търси мнение за "услугите"им.

И тази сутрин НЯМА интернет. Обща авария. Миналата седмица беше квартална авария, преди това улична авария, преди това авария в таблото..... Всеки ден оправдания с някаква авария....  Всяка сутрин губим поне по 30 мин с рестартиране на модеми и компютри и накрая влизаме на работа и в час с мобилния интернет.
За тези 2 месеца карантина стана ясно, че в 70% от времето А1 НЕ ДАВАТ интернет Sad
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия