Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Цикъл два пъти в месеца. От винамин Ц ли е?

  • 421
  • 13
Здравейте. Извинявам се, ако има такава тема-то със сигурност има, но аз съм от хората, които се притесняват от всичко. Искам да попитам дали на някого му се е случвало да има цикъл два пъти в месеца в следствие на употребата на Витамин Ц. След употребата му Цикълът ми траеше 8 дни след това имаше 5 дни в които не бях в цикъл и сега от 3 дни отново съм. Дали е от Витамин Ц, защото вече за втори месец си го спирам. Първия път ми тече доста, но сега е в нормата. Много съм глупава, знам. Благодаря предварително за отговорите.
Виж целия пост
# 1
Няма как да е от витамина.
Виж целия пост
# 2
Питам понеже знам, че много обърква цикъла.
Виж целия пост
# 3
Това са градски легенди. Все пак е витамин, а не хормон.
Виж целия пост
# 4
От него ми закъсня с 1 седмица като го пих.
Виж целия пост
# 5
Витамин Ц спира кървене, а именно ако цикъла беше твърде слаб или закъсняващ щеше да е от него. Задължително посетете АГ, от продължително кървене се получава анемия.
Виж целия пост
# 6
Ох много ме е страх вече. А дали не съм бременна понеже този месец приятелят ми свърши в мен и аз не взех хапче.
Виж целия пост
# 7
Отивай на доктор. Това не е цикъл, а извънменструално кървене. Много неща могат да го причинят, не отлагай.
Виж целия пост
# 8
Според мен си е точно цикъл, защото си имам симтомите на цикъла и си е точно си кръв. Може и от времето да ми е нещо объркване, не знам

А да питам дали, ако отида на лекар и ми предпише противозачатъчни или някакъв друг вид хапчета ще надебелея ли? :Д
Виж целия пост
# 9
Не казвам, че не е кръв, а че не е менструална кръв. Менструацията ти е спряла. Пак щеше да е меструация, ако беше започнала след най-малко 21 дни. Второто кървене е започнало на 13-ти ден от цикъла (8+5), т.е. не трябва да имаш менструация, затова се нарича извънменструално кървене.

Отивай преди да е станал някой кръвоизлив, килограмите са най-малкото ти притеснение в момента. Ще ти изпишат хапчета за спиране, не са противозачатъчни и няма да дебелееш. Ще те видят на ехограф, за да изключат бременност, киста, миома, полип. Ще ти пуснат и хормони.

И спокойно! Случва се на почти всяка жена, просто не трябва да чакаш.
Виж целия пост
# 10
На мен ми идваше по два пъти в месеца и причината се оказа гинекологична. Няма как да е от безвредното витамин Ц.
Виж целия пост
# 11
Витамин С приемат жените с дълъг и обилен цикъл за да го съкратят. Така че предположението е абсурдно. Два пъти е месеца имате заради хормонални проблеми, така че бързичко при гинеколог.
Виж целия пост
# 12
На мен ми се случва поне веднъж-два пъти в годината да имам МЦ два пъти в месеца -- един път в началото и втори път след 21-22 дни в края на месеца. По принцип това се счита за нормално, тъй като цикълът не знае кой месец е, все пак тялото се променя постоянно, хормоните също и не е винаги на една и съща дата.
Виж целия пост
# 13
Днес ходих на гинеколог и ми каза, че всичко ми е наред и просто съм направила малък гаф с тези хапчета, понеже съм пила на края на цикъла ми, за да ми спре по-бързо и организма ми не се е изчистил напълно и затова пак си карам цикъла. Нищо сериозно не е. Благодаря за отговорште все пак. Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия