Обсъждане на имотни обяви, тема 11

  • 34 435
  • 777
# 450
Ако можете да си го позволите и намерите желаното жилище - купувайте! И да има спад в цените, ще е краткосрочно, после пак ще се вдигнат. В дългосрочен план инвестицията ви, ако е разумна, винаги ще е добра.
Виж целия пост
# 451
Моето мнение е, че когато става въпрос за живеене, човек да купува в момента, в който има финансова възможност и е харесал имота. Вече за инвестиция може да си позволи да чака циклите на икономиката, меркурий да тръгне надясно, венера - наляво и т.н.
Виж целия пост
# 452
Не забравяйте, че някои панелки и ЕПК са на много по-атрактивни места и отстояния от повечето НС, та колко ще падне цената при тях е спорен въпрос. В квартал-спалня където всичко е далеч, няма улици и канализация, както и добър ГТ, детски градини, училища и лекари много по-лесно ще падне цената на имотите при свръхпредлагане. Ама имали нам си ква изолация. Изолация се слага, дограма се сменя, обаче ако гледам бетонна стена отпред и най-близкия рейс е на 30 мин. пеша, а той самия на 40 минути между курсовете....няма да ме привлече имотът, ако ще да падне наполовина.
Само от любопитство лично ти би ли споделила колко пъти в месеца се качваш в рейс тръгвайки от вас за някъде. Ама съвсем честно.
Виж целия пост
# 453
Моето мнение е, че когато става въпрос за живеене, човек да купува в момента, в който има финансова възможност и е харесал имота. Вече за инвестиция може да си позволи да чака циклите на икономиката, меркурий да тръгне надясно, венера - наляво и т.н.

Аз пък съм на обратния принцип. По-скоро бих изчакала да купя с възможно най-много лични средства за живеене и после бих рискувала с ипотека за инвестиция, която да се изплаща с наем. Така и направих с живеенето, де. Сега живот и здраве предстои инвестицията
Виж целия пост
# 454
Не забравяйте, че някои панелки и ЕПК са на много по-атрактивни места и отстояния от повечето НС, та колко ще падне цената при тях е спорен въпрос. В квартал-спалня където всичко е далеч, няма улици и канализация, както и добър ГТ, детски градини, училища и лекари много по-лесно ще падне цената на имотите при свръхпредлагане. Ама имали нам си ква изолация. Изолация се слага, дограма се сменя, обаче ако гледам бетонна стена отпред и най-близкия рейс е на 30 мин. пеша, а той самия на 40 минути между курсовете....няма да ме привлече имотът, ако ще да падне наполовина.
Само от любопитство лично ти би ли споделила колко пъти в месеца се качваш в рейс тръгвайки от вас за някъде. Ама съвсем честно.
Ползването на градски транспорт нещо срамно ли е?
Аз лично не мога да си позволя да го играя такси на мен и на децата неизвестно до кога.
Затова и мен неуредените квартали ме губят.
Виж целия пост
# 455
Не забравяйте, че някои панелки и ЕПК са на много по-атрактивни места и отстояния от повечето НС, та колко ще падне цената при тях е спорен въпрос. В квартал-спалня където всичко е далеч, няма улици и канализация, както и добър ГТ, детски градини, училища и лекари много по-лесно ще падне цената на имотите при свръхпредлагане. Ама имали нам си ква изолация. Изолация се слага, дограма се сменя, обаче ако гледам бетонна стена отпред и най-близкия рейс е на 30 мин. пеша, а той самия на 40 минути между курсовете....няма да ме привлече имотът, ако ще да падне наполовина.
Само от любопитство лично ти би ли споделила колко пъти в месеца се качваш в рейс тръгвайки от вас за някъде. Ама съвсем честно.
Ползването на градски транспорт нещо срамно ли е?
Аз лично не мога да си позволя да го играя такси на мен и на децата неизвестно до кога.
Затова и мен неуредените квартали ме губят.
Кой е казал, че е срамно? Аз питам милитана дали лично тя го прави. Защото твърди, че  нея не я привличат много имоти без добър ГТ, но самата тя рядко излиза от дома си без автомобил.
Виж целия пост
# 456
Ами в един апартамент обикновено живее повече от 1 човек, а и идват хора.
За мен добре уредения ГТ  (доколкото е възможно) е must.
Виж целия пост
# 457
Ами в един апартамент обикновено живее повече от 1 човек, а и идват хора.
За мен добре уредения ГТ  (доколкото е възможно) е must.

Не стана ли ясно, че питам точно милитана и визирам нейният пост, а не говоря как е по принцип.
Виж целия пост
# 458
Абе, то и аз я се кача веднъж на месец, я не, ама искам да има транспорт. Без транспорт родителите не могат да ми дойдат на гости. Когато детето беше малко и на него му трябваше транспорт. Та хубаво е човек да има опции в живота.
Виж целия пост
# 459
Ние пък си говорим по принцип.
Виж целия пост
# 460
Ние пък си говорим по принцип.
По принцип е по-добре да има градски транспорт като най-добре е да, е метро. Аз се бъзикам с милитана, защото знам, че тя се придвижва основно с кола.
Виж целия пост
# 461
Ами в един апартамент обикновено живее повече от 1 човек, а и идват хора.
За мен добре уредения ГТ  (доколкото е възможно) е must.

Не стана ли ясно, че питам точно милитана и визирам нейният пост, а не говоря как е по принцип.
Понеже много настояваш - случва ми се, да. И определено не гледам бетон през прозореца си, на пет минути пеша имам денонощен магазин. Но имах предвид скорошното ми търсене на апартамент, където тези критерии също съм прилагала, защото цените са високи и растат в добре уредени квартали, не в обещани спирки на метро и бъдещи детски градини, дето ще станат като децата вече са в университета.
Кола, кола, ама в синята и зелената зона не винаги се намира място за паркиране, иначе за делника си имаме абонамент в един бизнес център. Даже вече фризьора си смених да не е в идеален център, че не искам да внимавам кога ще ми изтече СМС-а за паркирането.
Виж целия пост
# 462
Ами в един апартамент обикновено живее повече от 1 човек, а и идват хора.
За мен добре уредения ГТ  (доколкото е възможно) е must.

Не стана ли ясно, че питам точно милитана и визирам нейният пост, а не говоря как е по принцип.
Понеже много настояваш - случва ми се, да. И определено не гледам бетон през прозореца си, на пет минути пеша имам денонощен магазин. Но имах предвид скорошното ми търсене на апартамент, където тези критерии също съм прилагала, защото цените са високи и растат в добре уредени квартали, не в обещани спирки на метро и бъдещи детски градини, дето ще станат като децата вече са в университета.
Кола, кола, ама в синята и зелената зона не винаги се намира място за паркиране, иначе за делника си имаме абонамент в един бизнес център. Даже вече фризьора си смених да не е в идеален център, че не искам да внимавам кога ще ми изтече СМС-а за паркирането.
Точно затова се бъзиках с теб. Казваш, че ти е супер важно да има много добър ГТ, а самата ти не го ползваш. Защото можеш честно да напишеш колко пъти в месеца ти се случва да отидеш на работа с рейса и съм сигурен, че не е повече от веднъж. А по-вероятния отговор е нито веднъж.
Виж целия пост
# 463

Ползването на градски транспорт нещо срамно ли е?
Аз лично не мога да си позволя да го играя такси на мен и на децата неизвестно до кога.
Затова и мен неуредените квартали ме губят.

Особено вълнуващо би било да го играеш такси на 1 плюс 1 тийнове, те много харесват мама да знае с кого и къде ходят насам-натам, а накрая да кажат - Ще звънна на майка ми, да ме вземе!
Виж целия пост
# 464
Харесва ми дискусията тук, правя си акаунт специално да търся мърдост Nerd

Исках съвет за проекта Castanea на Идея Хоум -> https://castanea.ideahome.bg/bg/nachalo
Адреса е горе-долу ул. Любляна 37, Овча Купел, София (от другата страна на улицата). Явно е в начален етап на разработка, но предвид че част от сградата е пазарена за общината (или поне така твърдят), приемам че със сигурност ще се довърши и че ще е всичко законно?

Искам да питам столичаните дали двете изоставени сгради там имат някакъв шанс да се ремонтират/съборят, и дали са опасни (дали има там бездомни животни/хора, дали се събират неприятни хора, знаете). Също така дали самата фирма разработчик, IDEA HOME, има добра репутация.

Поздрави!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия