МАC & Sephora и други магазини за селективна козметика и парфюмерия - 47 тема

  • 46 504
  • 769
# 375
Реално, професионален гримьор може да се нарече всеки, преминал форма на обучение. А не са малко случаите, в които дори в центъра на София, такива уж професионални гримьори отварят куфарчета с козметика с толкова ниско качество, че и любител би го хванало срам. За консултантките в магазините съм съгласна... Една голяма част идея си нямат от продуктите, които предлагат. А в магазини за селективна козметика, цените би трябвало да водят и до качество на обслужването, не само до предлаганите брандове. Преди години се влюбих в червило на Givenchy, което видях в списание. Е, така и не го открих, може би не толкова заради липсата му, колкото заради нежелание на консултанти изобщо да се занимават с мен.
Виж целия пост
# 376
Аз от консултанти не очаквам абсолютно нищо, освен да ми кажат кое къде стои, ако не го намирам или на стелажа има само тестер. В една Сефора видях, че клиентите си отварят сами чекмеджетата отдолу и си търсят каквото им трябва, за който вариант не се бях сещала.

Гримьорите на МАС съм ги признала за точно определяне на цвят и вид фдт. За друго не съм ги ползвала. Помагали са ми да си избера и фдт на друга марка, защото тук МАС не са само отделни магазини, а щандове в много големи магазини за козметика. Като видя наблизо тяхна гримьорка и винаги я викам да помага за цвят. 😂
Виж целия пост
# 377
Thaitho,
Мисля, че един курс  в която о да е сфера не прави никого професионалист.За да сране някой добър професионалист са необходими още много неща.
По въпроса с консултантките, да на някои просто не им се продава., а други не знаят как.
Въпрвки, че поне тук, заплащането на всеки консултант е обвързано с обема на перодажбите..Твърда заплата + бонуси за продажбите.Имат си разбит "план" за всяка смяна, нищо, че са в пазарна икономика..
Точно защото се концентрорани по скоро върху "техника на продажбите"  ,  не се задълбочават в "излишна" за тях информация.
Управител на магазин от  голяма френска верига парфюмеери ми е казвал  примерно , че никога не е чувал за  съществуването ексклузивите на Шанел, просто защото никога не ги в имал в магазина.Въпреки, че редовно всеки бранд прави обучения на персонала.
Check Plase по въпроса с продавач конултантите в MAC , както кажеш. Blush..
Виж целия пост
# 378
А на мен ми е достатъчен видът, до който са се докарали някои професионални гримьорки/консултантки / продавачки в Мак в България, за да не им се доверя.
Отделно, изобщо не ме вълнува,, какъв сватбен грим правят, при положение, че това е събитие, което не мисля, че, освен ако не си Елизабет Тейлър, се случва толкова често в един човешки живот.
Виж целия пост
# 379
"Служебния грим" на консултантките в  MAC , e част от стратегията на продажбите.
Консултантите са "витрина на продукта" тоест идеята е да го представят(продукта) по най добрия начин спазвайки тенденциите зададени от официалните гримьори на бранда.Тези тенденции са носочени да провокират интерес към продуктите на бранда,   което би трябвало да вдигне продажбите.
Това е причината да се прави "лансиране на дадена колеция", на която  официални гримьори с преводачи (не продавач консултанти) на бранда гримират безплатно "от до"  лоялни клиенти, уважили поканата за "събитието"
Виж целия пост
# 380
sl, мисля, че политиката на Мак е еднаква на всякъде. Аз не съм в България, тук също работят гримьори в магазините им. Разбира се, че може да пробваш определен продукт, те сами предлагат да ти сложат ако харесаш нещо или се колебаеш. Когатп някой иска да си направи професионален грим, а не само да пробва, връщането на платената сума в продукти е бонус. Всеки сам решава, къде да се гримира за определено събитие. За мен също има голяма разлика между проба на няколко продукта и цялостен грим.
Виж целия пост
# 381
Явно разбиранията ни за професионални гримьори са различни.
Интересно ми е  при вас как стои въпроса с лансирането на новите колекции и лесно ли се взема час за официалния  гримьор на даден бранд, който идва а с антуража си, асистенти, преводач.... и съотвено представя колецията за няколко дни и прави грим "от до " на 15-20 човека, в някой централен магазин на дадения бранд..
Виж целия пост
# 382
Такива събития в България за само за медии и блогъри и са с покана и подаръци накрая. Не се правят в магазините, а в арт места.
Виж целия пост
# 383
А на мен ми е достатъчен видът, до който са се докарали някои професионални гримьорки/консултантки / продавачки в Мак в България, за да не им се доверя.

Точно, плюс тъмницата в магазина. Последният път когато ходих беше някъде преди миналогодишната Коледа. Исках да пробвам едно червило Creme in my coffee. Консултантка ли беше, гримьор ли беше не зная, обаче първо ми очерта устните с молив и после червилото. Имам нормални и естествено очертани устни. Молив леко извън естествения контур никога не съм харесвала, а един тон по-тъмен - правя асоциация с магистрална труженичка. Мислех, че тази мода отдавна е отминала или поне никъде не съм я срещала из Инстаграм и модни списания, освен по повод Хелоуин. Както и да е, при такава презентация не купих червилото, нищо че ми хареса като цвят от пробата на ръката.
Виж целия пост
# 384
Аз пък много често се доверявам на препоръките на консултантките и за грим, и за козметика. Имам си няколко фаворитки в Дъглас, които обикновено ми дават доста адекватни съвети при избора. Да си призная, щом имат точно око, добра преценка и съм останала доволна от покупката си, не ме вълнува особено дали са професионални гримьори. Едната е козметик, ако не бъркам. Подаръците също ми избират доста умело и почти винаги се връщам за пълен размер на продукта. Видя ли, че никоя от тях не е на смяна, обикновено отлагам пазаруването.
Момичетата в бутиците на ЕЛ също са добри.
В Сефора пазарувам рядко. Може би е чисто субективна преценка, но не съм попадала на консултантка, която да ми е полезна с нещо. Там разчитам повече на собствената си преценка.
Цялостен грим ми е правен от гримьори при представяне на продукти на някои марки. Дъглас организират такива понякога и канят редовни клиенти. Може би, защото съм 40+ със суха кожа, паднал клепач и доста светли очи, при мен не винаги се получава успешно.
Виж целия пост
# 385
Такива събития в България за само за медии и блогъри и са с покана и подаръци накрая. Не се правят в магазините, а в арт места.
Явно има разлика в стратегията.
И тук са с покани, но ако не потвърдиш в определен срок, после е невъзможно да вземеш час, освен ако гримьора те познава  и държи непременно да те гримира.
Явно в България  предпочитат да инвестират в мнението на медиите и   блогърите Wink.
Виж целия пост
# 386
Такива събития в България за само за медии и блогъри и са с покана и подаръци накрая. Не се правят в магазините, а в арт места.
Явно има разлика в стратегията.
И тук са с покани, но ако не потвърдиш в определен срок, после е невъзможно да вземеш час, освен ако не познаваш гримьора и той не държи непременно да те гримира.
Явно в България  предпочитат да инвестират в мнението на медиите и   блогърите Wink.

sl, не е вярно това, че са само за медии и блогъри. Това важи само за Сефора и МАС. Другите вериги магазини доста повече уважават клиентите си. Както и дамата, писала преди теб, така и мен са ме канили като клиент. Миналата седмица бях на събитие за клиенти на парфюмериен бранд и нямаше блогъри и медии, но имаше фотограф и трейнър за Европа на марката. Много професионално представяне, очароваха ме.
За рожденият ден получих имейл от Диор, като лоялен клиент ми подаряват грим и консултация за грим продукти, е в България няма такъв магазин, където да се възползвам от подаръка - та нещата са различни, много различни.
Виж целия пост
# 387
veka не  аз  твърдя за кого са тези събития в България.Учудих се но
приех цитата за "чиста монета"
Виж целия пост
# 388
Сефора правят отворени събития при лансирания на нови марки и се събират доста хора. Мас имат уроци отворени по около един час. Повечето и най- интересни събития са затворени. Sisley, Eisenberg, Lancome. La Prerie канят редовни клиенти, но големите представяния са затворени.
Виж целия пост
# 389
И тук са затворени, но са само за лоялни клиенти, без блогъри.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия