AVON само за представители 2019 & 2020

  • 25 436
  • 520
# 390
Може би сте регистрирана като представител? Клиентите не ги одобряват за кредитен лимит.
Здравейте,да като представител,но онлайн без ЕГН.Затова ми обясниха при пет поръчки,но още чакам одобрение.Никой не ми се е обадил,незнам колко време се чака.
Виж целия пост
# 391
Някой виждал ли е сивата карирана пола? Читава ли е?
Виж целия пост
# 392
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?
Виж целия пост
# 393
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?


Задай въпроса си към централата. Тук няма как ти отговорим.
Виж целия пост
# 394
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?
Зависи от много неща, но ако преводът е минал и е навреме то може да е грешка. Пиши ми на лични.
Виж целия пост
# 395
Зависи кога е бил падежът. 23-и е петък. Може да са се отразили чак вторник. Аз така изведнъж изгорях. И то просто бях забравила да платя, ама... 10 лв. При положение, че всеки път плащам веднага.
Виж целия пост
# 396
Здравейте колеги,
Имам питане - как намирате клиенти в София, тъй като аз до скоро живеех в провинцията и ситуацията беше много по-лесна, защото хората, имам подобно усещане, са много по-приемливи, но сега е много по-трудно. Имате ли идеи?
Виж целия пост
# 397
Здравейте, колеги! Искам да ви попитам как стоят сега нещата с назначаване на нови “стари” представители? Могат ли да се вписват към нов мениджър? Каква е процедурата? Аз стм мениджър, но моя мениджър ми каза, че не може стар представител да се пише в моята структура, но можело в нейната. И нещо не разбирам как така стават нещата и тя нищо не иска да ми обясни Sad Например друго, което отбягва и не желае да ми каже е - какви бонуси и парични възнаграждения и какви проценти взима мениджъря на екип от хората в неговия екип? Много ще се радвам вие да ми кажете. Идва ми да си сменя мениджъра, но не го правя, за да избегна цялата ярост, която ще ми се изсипе на главата Sad
Виж целия пост
# 398
Здравейте,  може ли да ми пише представител от Пловдив за да го питам нещо.
Виж целия пост
# 399
Здравейте, моля за Вашата помощ, ако имате отговор на въпроса.
Потърсих в сайта на Avon информация, но тя не е изчерпателна.
За първи път ще се възползвам от услугата Директна доставка до адрес. Създадох профил на клиентката и въведох желаната информация. Имам и поръчка, която трябва да си стигне до моя адрес. Тук изникнаха и въпросите:
    Ако изпратя поръчката само до клиента имам право само на % отстъпка в зависимост от сумата на поръчка?
    Ако комбинирам моята поръчка с тази на клиента в края на поръчката ми излиза опция да избера или моя адрес или този на клиента. Адреса на клиента е въведен в профила му, въведен е и кода за Дирелтна доставка към поръчката. Ако избера моя адрес на доставка кашона, който е за клиента при мен ли ще пристигне или ще отиде на адреса, въведен в профила на клиента?
На мен ли ми убягва нещо или правилно тълкувам нещата, че трябва да изпратя поръчката до клиента и да се възползвам само от % отстъпка, който се полага за поръчаната сума?
Благодаря Ви предварително за отделеното време и се надявам да съм успяла да обясня казуса си!
Виж целия пост
# 400
Правите поръчка  с продуктите на клиента и данните му за доставка. Дали ще имате отстъпка от тази поръчка и каква ще е_ е според сумата. Може и за е за спорта с 2-3лв дори от вас. Също така той ще я получи без да заплати за нея.
Правите и друга поръчка с вашите неща и вашия адрес и те ще дойдат при вас. Със съответната отстъпка съобразно сумата
Виж целия пост
# 401
Да дообесня за отстъпката. Тук имате варианти.
1. Ако имате по-високо ниво с отстъпка постигнато от предната кампания, поръчаното (което над минимума за поръчка) ще е с този постигнат процент.
2. Ако нямате постигнат процент, всичко над минимума за поръчка ще ползва стандартен процент отстъпка според постигнатото / постиганото за тази кампания ниво.
Т. Е. Отстъпките в момента са кумулативни. Обърнете се към координатор си. За начинаещ в трудна ориентацията.
Виж целия пост
# 402
Това са в идеални условия и с поръчки над една сума. Но доколкото е обяснила, сумата е символична. И не се вписва в тези хипотези.
Ако поръчката на клиента е 15 лв, например, каквото и ниво да е достигнато до момента , ще вземе 0% отстъпка. А ще заплати поне едни 3-4лв, за да обслужи клиента
Виж целия пост
# 403
Ама как така "над минимума за поръчка"? Той сега е 40 лв. Ако имам 60 лв, ще имам отстъпка на тези 60 лв, не само на 20 лв, които са над минимума.
Виж целия пост
# 404
Ами много добре е обяснено кое как и в сайта и тук
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия