Пазаруване от НМ, тема 34, АВГУСТ 2019

  • 36 231
  • 726
# 480
А някой случвало ли му се е да му заменят артикула?
Виж целия пост
# 481
Получих от детските комплекти с багерите,мисля че ще стане на моя мъник, размер 98-104, добре изглеждат,лекичко. Комплект а за баткото му е голям, 146-152 размер, но е слаб и са му широки,за съжаление. Дънки получих за мен, но не ми харесват,размер 25/34 са, аз съм 36 по принцип. Стават ми, но самите дънки не ми харесват https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0399187002.html
Виж целия пост
# 482
Скрит текст:

Тези някой поръчва ли ги? Да каже как са като качество и отговарят ли си на размера?  Чудя им се...
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0562306001.html
Леле, ужас... Бих ги носила само ако ми платят сериозна сума хихи. 😊

Аз се чудех дали не влизат в графа домашни чехли, ама те 30 лв.
Това е най-актуалният модел апрески за предстоящата зима. 30 лв е нищо цена Wink
Скрит текст:

Виж целия пост
# 483
Скрит текст:

Тези някой поръчва ли ги? Да каже как са като качество и отговарят ли си на размера?  Чудя им се...
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0562306001.html
Леле, ужас... Бих ги носила само ако ми платят сериозна сума хихи. 😊

Аз се чудех дали не влизат в графа домашни чехли, ама те 30 лв.
Това е най-актуалният модел апрески за предстоящата зима. 30 лв е нищо цена Wink
Скрит текст:


Тези отдавна са хитови, даже и отживелица. 😂😂😂 Няпомнят ми на ugg ботушките.
Виж целия пост
# 484
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Виж целия пост
# 485
А някой случвало ли му се е да му заменят артикула?
Не, не се  случвало, защото нямат такава политика.
Виж целия пост
# 486
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и име на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.
Виж целия пост
# 487
Скрит текст:
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и телефон на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.
Как да няма връзка като на всичките различни профили е една и съща банковата сметка, на която връщат сумите? Не са толкова прости в H&M, освен че могат и да четат! (тук)
Виж целия пост
# 488
И какво пречи като е една и съща банковата сметка? То и името е едно и също, но не е проблем при много регистрации да приемат нов акаунт и да финализират покупката. Пък при връщането се оказва, че профилите пречат. Това е оправдание за забавянето.

Стока се връща с конкретен формуляр, на който пише едно име и един имейл. В акаунта е посочена банковата сметка. Другите профили не ги касаят. И няма какво да се объркват.
Виж целия пост
# 489
Звучи ми като оправдания да не се търси компенсация за забавянето, защото има много профили. Иначе нещата са много ясни - има титуляр на сметката, номер на същата и сума, която да се нареди, какво значение има кой е профила, пратена им е бланката, имат данните, които им трябват там.
Виж целия пост
# 490
Значи, на предния профил като връщах бях забравила да напиша сметката. Получих имейл за неуспешно възстановяване.
Тук обаче, имейл не дойде, за сметка на това обаче като влязох в профила си видях, че пише че има проблем с възстановяването.
Те твърдят, че технически системата им не можела да изпълни превода... Само не е ясно защо трябва да чакам ръчно да го наредят още една седмица.
Виж целия пост
# 491
Защото са некадърници
Писмено им го напиши, че са такива.
Виж целия пост
# 492
Скрит текст:
Някой с много профили имал ли е проблем с връщането на парите?
Днес пуснах запитване защо още не са ми върнали парите и ето какво ми отговориха:
"Направих проверка в нашата финансова система. Установих, че е допусната техническа грешка с потвърждаването на Вашата сметка и суамта за връщане. Грешаката е поради наличието на голяма брой профили под Вашето име и телефонен номер."
Многото профили нямат връзка с връщането на пари. Посочила си конкретен имейл и телефон на товарителницата и на формуляра за връщане. Няма причина да се лутат сред профилите ти. Освен ако не връщаш в един пакет няколко стоки накуп, закупени през различни акаунти.
Как да няма връзка като на всичките различни профили е една и съща банковата сметка, на която връщат сумите? Не са толкова прости в H&M, освен че могат и да четат! (тук)
Пука им на тях, че е една и съща банкова сметка. Пука ни на нас, че ни четат. Чувствата са взаимни. Sunglasses
Виж целия пост
# 493
Важното е алъш вериша да върви Joy
Останалото са подробности.
Виж целия пост
# 494
Освен алъш вериша и Комисията за защита на потребителите може да проходи...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия