Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 17 644
  • 595
Нашата поща:
Скрит текст:
nabor2005@abv.bg - парола на лични! Тук споделяме, качваме, ползваме полезни материали по всички предмети, любезно предоставена ни от набор 2005!

БАЛООБРАЗУВАНЕ:

Оценки от свидетелството за основно образование след VII клас по БЕЛ и математика САМО от 7ми клас:
Отличен (6) - 50т
Много добър (5) - 39т
Добър (4) - 26т
Среден (3) - 15т

Първи вариант
Оценка по български от националното външно оценяване х2 + оценка по математика от националното външно оценяване х2.

Втори вариант
Български х2 + математика х1.

Трети вариант
Български или математика х3 + математика/български х1.

Ако ученик не се е явил на изпитите от националното външнооценяване, ще може да кандидатства със сбора от дипломата.
*При решение на педагогическия съвет на дадено училище, в балообразуването може да се включват оценки от състезания или олимпиади.

МАКСИМАЛЕН БАЛ 500т.


Списък на произведенията, които ще се включват в НВО, от 6ти и 7ми клас:

Скрит текст:
Шести клас:
 "Хубава си, моя горо“ (Л. Каравелов)
 „Отечество любезно, как хубаво си ти!“ (Ив. Вазов)
 „Косачи“ (Елин Пелин)
 „Художник“ (В. Ханчев)
 Из „Под игото“ (Ив.Вазов): главата„Представлението”  и  главата „Радини вълнения“
„Братчетата на Гаврош“ (Хр. Смирненски)
 „Серафим“ (Й. Йовков)

Седми клас:
 "Стани, стани, юнак балкански"( Д. Чинтулов)
 "Вятър ечи, балкан стене" ( Д. Чинтулов)
 "На прощаване в 1868 г." (Хр. Ботев)
"Немили-недраги" ( Ив. Вазов) - : І, ІІ, ІІІ, V, X глава, епилог.
"Една българка"( Ив. Вазов)
"Опълченците на Шипка"( Ив. Вазов)
 "Българският език" ( Ив. Вазов)
"До Чикаго и назад" (Ал.Константинов) - (откъсът от „Вие трябва да сте били на Пловдивското изложение и знаете големия павилион?“ до „На г. Айвазияна търговията отиваше твърде зле, според думите му, но той имаше надежда да разпродаде повечко „рядкости“ в последните два месеца, септември и октомври, когато след летния сезон позаможните американци ще посетят изложението.“)
"Бай Ганьо" (Ал.Константинов) -  „Бай Ганьо пътува“
  "Неразделни" ( Пенчо Славейков)
  "Заточеници" ( Пейо Яворов)
 "По жътва"  ( Елин Пелин)
 "По жицата" ( Йордан Йовков)


Предишни теми
Предучилищна: 1, 2, 3
В очакване на първи клас: 1, 2, 3, 4
Първи клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Втори клас: 1, 2, 3
Трети клас: 1, 2
Четвърти клас: 1, 2
Пети клас: 1, 2, 3
Шести клас: 1, 2,3,4,5,6
Виж целия пост
# 1
Благодаря за темата!
Ей, като видях заглавието и нещо ме стегна гърлото...
Виж целия пост
# 2
Благодаря, Бубчето! А МОН просто не ми се коментира. Тромава работа.
Виж целия пост
# 3
Вижте, в седмокласните ни теми още около 10 месеца ще си е добре.
После - доколкото забелязвам в темите на съседите - става особено инфарктно.
Важното е да не се дадем. 😁
Благодаря за новата тема.
Виж целия пост
# 4
И аз да благодаря на Мария и да изразя възмущението си колко нелепи и скандални са от МОН, не че нещо ще променя, наистина ми се искаше поне за следващите випуски да има някакво развитие.
Виж целия пост
# 5
Успех! Усилия, последователност и доза късмет ви пожевам през следващата година! Напътствайте ги, окуражавайте ги и не допускайте да се отпускат! Ще има моменти, в които ще са изморени и ще им е все тая или ще си мислят, че всичко им ОК, или ще са обезверени. Вие сте тези, които трябва да ги държите будни и нахъсани докрая!
Виж целия пост
# 6
Благодаря за новата тема, която поставя начало на поредица. Не искам да се вкарвам във "филма", но за съжаление е неизбежно.
Виж целия пост
# 7
Цопи аз в новата тема, благодаря за нея, bubcheto15 !
Прескачам от седмокласна в седмокласна! Мария, благодаря за положените усилия! От Нова трябва да ви купят риза Wink!
Виж целия пост
# 8
Споко, не  си сама. JoyJoyJoy
Виж целия пост
# 9
Издразни ми репортажът Angry .
С това тенденциозно начало в стил - то остават незаети места и се закриват паралелки, после някак нашите искания звучаха несериозни.
Освен това беше добре да споменат, когато говориха, че и без НВО може да кандидатства, че тогава е със 100 от 500 възможни точки, което доста сменя картинката.
Отговорът на МОН ми звучи като някакви лапешки оправдания.
Мария, вие сте се справили страхотно, нищо, че са ви прекръстили Stuck Out Tongue Winking Eye .
Виж целия пост
# 10
Благодаря на всички за милите думи и на Бубчето за новата тема със стресиращо заглавие Simple Smile.
Предаваме ли се или ще пишем още до мон, защото това не е диалог? Не, че ми останаха сили, но доводът им не може да издържи при спор.
Виж целия пост
# 11
Истината е, че и репортажът беше направен повърхностно някак.
Бяха го монтирали така, че общото звучене беше "поредните там, които нещо искат".
Виж целия пост
# 12
Имаме ли право да искаме среща за разговор в мон? Без журналисти.
Виж целия пост
# 13
Всеки би трябвало да може да иска среща.
Но може би нещо не преценихме правилно. Вероятно за да ни обърне някой изобщо внимание (което не значи, че ще постигнем исканията си; или поне няма да е скоро), трябва да демонстрираме някаква численост под форма на организирана общност.
А проблемът с НВО е преходен, т.е. всяка година групата засегнати е различна. Минава и заминава, и няма кой да ръчка неуморно години наред.
Ако се върна на същинския въпрос, трябва поне 5 души да отидем на среща в МОН. Не само Мария.
Виж целия пост
# 14
Издразни ми репортажът Angry .
С това тенденциозно начало в стил - то остават незаети места и се закриват паралелки, после някак нашите искания звучаха несериозни.
Освен това беше добре да споменат, когато говориха, че и без НВО може да кандидатства, че тогава е със 100 от 500 възможни точки, което доста сменя картинката.
Отговорът на МОН ми звучи като някакви лапешки оправдания.
Мария, вие сте се справили страхотно, нищо, че са ви прекръстили Stuck Out Tongue Winking Eye .
                Момичета,защо се учудвате! Ако внимателно гледате репортажите /не само този с Мария/ ще забележите ,че много често репортерите изобщо не са в час.Нямат елементарни познания за това,което питат и което представят.Оставаш с впечатление,че нямат заинтересованост да покажат обективно позициите на двете или на всички страни.Конкретният репортаж ме остави с впечатлението ,че девойката си говореше пред камерата каквото си е написала на листчето и хич не включи за какво точно става дума и за какво Мария и дъщеричката и застанаха пред камерата.Опитват се двечките,ама то насреща ...дърво...и  оклепа собствения си репортаж.Като ще правиш репортаж по дадена тема вземи та се поинтересувай,попрочети,запознай се с проблемите и тогава се опитай абсолютно обективно да поставиш проблема на насрещната страна и съответния такъв на опонента.Писна ми да гледам неграмотни журналисти , които нямат собствено достойнство и вероятно от страх да не си загубят работата замазват на две на три проблема и ти се чудиш какво точно искаха да кажат.Като започнат да нищят образованието ми иде .... да убия някой,защото от километри личи,че хал хабер си нямат представа за какво става дума.И сега не се разбра какво точно е искането.
                 Мисля си,че децата на НВО трябва да имат право да се явят два пъти .Няма значение дали са били болни или не.Прави се един пробен,на който участват всички или тези,които желаят и след месец се прави втори - пак за всички или за които желаят.Взима се по-голямата оценка от двата изпита.Така ,тази от министрерстото дето смрънка нещо  няма как да обяснява глупостите "за неравен старт и че няма два еднакви разказа" защото на ВСИЧКИ ще се даде правото да се явят два пъти.Правото НЕ задължението.И който иска се възползва,а който не иска ходи един път.Ако на първия изпит си изкарал 90-100 точки сам да прецениш дали да се явиш втори път.Пък ,като не си доволен от първия път отиваш на втори.Какво толкова сложно има.При това не съм го измислила аз.Yum
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия