Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 813
  • 802
# 30
Как така няма да има преразказ? Сега ще настъпи едно жужене тук и Дидева ще идва на пожар да ни спасява.
Рубриката "нашата госпожа каза" винаги такъв ефект има. Grinning
Виж целия пост
# 31
Съмнявам се да има жужене. Повечето сме здравомислещи, непроверена ЕЖК не може да ни впечатли и Дидева вече ни е инструктирала да си чакаме заповедта до края на август ☺️

Липсва ми @jam с нейния неочакван и различен поглед. Дано се върне.
Виж целия пост
# 32
Да изчакаме края на август и ще разберем.
Виж целия пост
# 33
Аз жуженето с добро чувство го казах. Загрижени сме просто. Знам, че чакаме МОН и края на август и аз лично очаквам изненада.
Виж целия пост
# 34
Забелязала съм, че при промени, учителите последни се запознават с тях. Миналата година учителката ни по БЕЛ твърдеше, че оценката за 7- ми клас ще бъде средноаритметична число от 5, 6 и седми клас...
Виж целия пост
# 35
Аз пък точно от изявлението останах с впечатление, че ще е преразказ. Simple Smile
Възможно е да пуснат моделите по-рано от края на месеца. За четвърти клас бяха публикувани преди няколко дни.  Но пък може да излязат първо тези за десети клас и седмокласните да са последни. Малко остана.
Виж целия пост
# 36
Четох в съседната тема и си правя извода, колко е рисковано 4-то класиране. Особено се развълнувах от случая на АниК, дано да успеят да се върнат в 35-то, ако не се получи с другите две немски гимназии. Все още има шанс за някакво чудо за първи ешалон, дано да им се получи  baby_neutral
                Нямаше да има такъв случай ,ако позволяваха да се използва копие на свидетелството при кандидатстване,както направиха някои у-ща.Знам,че ще ми се цитират наредби....но това би дало последен шанс на много деца да опитат да попаднат в желаната от тях паралелка.Рискът влиза от 2-ро класиране - записваш се ,виждаш свободно място за 3-то и започваш да се печеш на шиш.В главата ти остава само едно гадно "АКО".....милион варианти ЗА и ПРОТИВ.На края приемаш риска и почва - отписване,подаване,безумно изостряне на нервите докато чакаш резултата.Ако не поемеш риска като излезе резултата влизаш в друг филм,защото виждаш ,че балът на последното прието дете е с огромна разлика по-малък от вашия,но...освен да се обвиняваш,че не си го приела и да изпиташ бол отрицателни емоции нищо друго не можеш да направиш. Всичко това би било избегнато,ако на решилите да пробват им се даде правото да кандидатстват с копие.

Забелязала съм, че при промени, учителите последни се запознават с тях. Миналата година учителката ни по БЕЛ твърдеше, че оценката за 7- ми клас ще бъде средноаритметична число от 5, 6 и седми клас...
                 Оценката по БЕЛ за този випуск няма да е средноаритметично от 5,6,7 кл,а изпитът ще е върху материала от 6 и 7.Така,както беше тази година по М.
                  За следващия випуск пък изпитът ще е върху материала от 5,6,7.За средноаритметична оценка все още няма такова нещо.Някой прочел,неразбрал и ...стресът е налице.
Виж целия пост
# 37
Didia, аз това го знам:) Бистрено е в темата многократно, но нашата учителка не беше наясно...
Виж целия пост
# 38
Факт е, че мътят нещо около формата. Друг е въпроса кое от мътеното ще се излюпи.
Виж целия пост
# 39
Аз пък си мисля, че четвърто класиране би трябвало да е шанс за деца, които не са успели да се явят на НВО поради заболяване. Обаче като гледам и тук не биха могли да се класират.
Виж целия пост
# 40
Нищо не мътят, нищо не желаят и няма да променят. Ако се преборим да не са телбоТирани листата ще е върхът на постиженията ни. Още ме държи безсилието от вчера. Служителите на мон грижи нямат, както каза приятел, техните деца ще учат където си пожелаят, независимо дали са успели да се преборят за мястото си.
Виж целия пост
# 41
Аз безсилие видях в експертката Монска. Олекна с тези доводи. Толкова повърхностно изявление отдавна не бях чувала.
Трябват нови хора в МОН. С желание за диалог, отворени за предложения, гъвкави.
Виж целия пост
# 42
Аз още съм в ступор от изявленията на спецпрокурорката, вие експертите от МОН бистрите. Некадърност извира отвсякъде...
Виж целия пост
# 43
Извира и ни залива. И добре да умееш да плуваш, може и да не изплуваш накрая.
Виж целия пост
# 44
Благодаря за новата тема!

квотите - аз съм за тях твърдо и не само, защото имам момче. И мисля, че на тази възраст има разлика не в умствения потенциал на двата пола, а в отношението към ученето. Момичетата вече са по-сериозни и отдадени на ученето, а момчетата са си все още "деца", израстването им се случва малко по-късно според мен. Учила съм в ЕГ, явно е било с квоти тогава, защото в класа имахме само 5 момчета и бяха с доста по-слаби оценки от нас - еми в началото ние, момичетата, бяхме къде-къде по-учещи и пишещи думи по нощите, докато момчетата - по-повърхностни. Факт е обаче, че в последните класове ни задминаваха дори, точно заради по-аналитичното си мислене и липса на страх преди изпити...

Относно Мон - въобще и не им гледам процеса на мислене на решения. Положението ми е малко "кучетата си лаят, керванът си върви" Така, че не смятам да се ядосвам, запознавам се с решенията им и толкова...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия