Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 908
  • 802
# 525
Слушай и гледай Кастрева и ще научиш и нови неща! НЕмЪ да се кОсиш  Stuck Out Tongue Winking Eye

А произведения от Петкан ще има ли?
Виж целия пост
# 526
А помните ли министър Нина Чилова? На въпрос Панчо Владигеров ли е любимия и композитор, тя отговори, че любимият композитор е Златю Бояджиев!
Виж целия пост
# 527
Слушай и гледай Кастрева и ще научиш и нови неща! НЕмЪ да се кОсиш  Stuck Out Tongue Winking Eye

А произведения от Петкан ще има ли?

Те са по-сложни и ще ги оставят за ДЗИ-то в 12-ти клас. За който устиска.
Виж целия пост
# 528
Едни слушат художници, други получават писма от литературни герои...
Четете ли в осмокласната тема какъв фарс са последните класирания?
Все пак целият им ресурс стигна, за да преименуват модул на част и да регламентират ходенето до тоалетна.....
Виж целия пост
# 529
Не мога да повярвам, че не може цялата система да е работеща по време на класиранията. Да не може една секретарка да провери дали детето, което кандидатства е записано или има качествен принтер; да не може училищата в системата да си обявяват свободните места и нормални срокове за 4-10 класиране... Или това са врати за връзкари и масово да се правят на цапнати, или просто никой не може да измисли една интелигентна и работеща система и да я ползва. Не зная кое е по-лошото от двете, ама хич не е на добре.
Виж целия пост
# 530
Както обикновено - не е проблемът в капацитета, колкото и да е под въпрос, проблемът е в липсата на желание.
Мария, не си права, системата работи по начина, по който е желателно тя да работи, а не по начина, по който трябва  Wink
Виж целия пост
# 531
Аз честно казано имам големи резерви и относно капацитета. Като ги гледам как четат с разбиране, как правят изпитни материали с грешки (било то на нво, олимпиада или национално състезание, просто няма година без гаф), как омазаха статистиката тази година или как объркаха първо класиране миналата година, любимите инструкции с телбоТирането и т.н... Ако имат капацитет, а всичко това го правят нарочно, то каква е целта? Да ни покажат, че могат да си правят каквото си искат и остават несменяеми? Да ни внушат чувство за обреченост и да ни откажат да сме активни по темата образование?
Виж целия пост
# 532
Що се отнася до последните класирания, мисля като zvanche. Така ги искат. Не вярвам да има жив човек с IQ >30, който да мисли (да си е мислел), че като оставят тези класирания без общ регламент в ръцете на училищата, те ще могат да преминат честно и прозрачно.
Дори и някъде да съществува директор, който е имал желание, всичко да е честно, то няма как да му се получи, защото ще му звънят тези над него.
Виж целия пост
# 533
Аз като глупаците да питам. След като изчетох цЕлата тема за испанската и пак не разбрах с какво ниво на първия и какво ниво на втория език завършват?
Виж целия пост
# 534
Аз като глупаците да питам. След като изчетох цЕлата тема за испанската и пак не разбрах с какво ниво на първия и какво ниво на втория език завършват?
Това е минимумът, заложен от МОН:

Да поясня, нещо, за което Дидева ми отвори очите, нивото на език при РИЧЕ също е като ИИЧЕ в целите на мон. В таблицата според мен не е коректно написано.
Виж целия пост
# 535
Все още няма завършили по новите учебни планове и програми. На теория  за всички видове паралелки и начини на изучаване на езика нещата стоят така:
1. От наредбата за общообразователната подготовка

2. От наредбата за профилираната подготовка
ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ НЕИНТЕНЗИВНО И НЕРАЗШИРЕНООБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво А1 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво А1 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В1.1 по Общата европейска езикова рамка в края на
етапа.

ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ НЕИНТЕНЗИВНО И НЕРАЗШИРЕНО ОБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво А2 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво А2 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В1 по Общата европейска езикова рамка в края на етапа.
ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА ПРИ ИНТЕНЗИВНО И РАЗШИРЕНО ОБУЧЕНИЕ ПО ЧУЖД ЕЗИК
(Ниво В1 по ОЕЕР в края на първи гимназиален етап)
Този тип профилирано обучение по чужд език във втори гимназиален етап на средната степен на образование надгражда езиковите знания и речевите умения, усвоени на ниво В1 в първия гимназиален етап, като във взаимодействие с общообразователната подготовка спомага за тяхното усъвършенстване и за овладяване на общи и комуникативни езикови компетентности на ниво В2 по Общата европейска езикова рамка в края на етапа.
Виж целия пост
# 536
Дидева, отивам да пусна тото. Изпреварих те Simple Smile))))
Виж целия пост
# 537
Опитах се да цитирам от няколко места същото, за да не го пиша за пореден път,  но темите вече са заключени. Затова го слагам в оня файл с готовите цитати и ще го ползвам при необходимост. Joy
Скрит текст:
Отивай. Тъкмо да спечелиш пари за мелбите. Joy
Виж целия пост
# 538
Благодаря ви:grinning:
Виж целия пост
# 539
Влизам специално да поздравя maria77bg и Мария за днешния празник, а и всички останали. Да са ви живи и здрави имената момичета. Ако съм пропуснала някой и има в темата и други с това хубаво име да се чувстват поздравени.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия