Третокласници 2020/2021

  • 29 180
  • 749
# 555
А защо трябва да им преподават нещо, което реално не е вярно, и трябва един ден да коригират знанията си и да се объркват повече?
Правната дефиниция не е ли единствената вярна всъщност? Нали трябва да им се преподава достоверна информация все пак.
Виж целия пост
# 556
А привързаността..обичта..къде остават. Роботи ли възпитаваме?
За мен моите близки са част от семейството...защо да ги делим на свои и чужди? Като почна от баба ми, сестра ми, моите братовчедки, техните деца и т.н...все едно сме-близки.😊
Прекалено стерилно и студено  ми идва това в учебника.


Правната дефиниция не е ли единствената вярна всъщност?

Ами не. То тогава бабата и дядото  да ги преподават като "свързани лица" Stuck Out Tongue Winking Eye...по смисъла на данъчните и антикорупционнитеи др.закони 😆
Виж целия пост
# 557
Принципно и аз казвам, че са част от семейството, ама на теста друго се иска.... не, че ми дреме за някакъв си тест. Ама все пак да се информирам как им се преподават нещата.
Виж целия пост
# 558
Баба и дядо НЕ са част от семейството. Ако детето живее само с баба и дядо, тогава те са неговото семейство.
Виж целия пост
# 559
Правните дефиниции да ги оставят за като им дойде времето. Все още са малки за право.
Всеки от нас смята близките си роднини за част от семейството.
Другото потресно в Околноя свят беше за общия прадядо, в определението е прародител. Можеха уроците по този предмет да се разпишат по-добре и с повече обяснения. Второкласниците все още възприемат нещата буквално.
Виж целия пост
# 560
А за мен е пределно ясно, че баба и дядо не са част от нашето семейство. Не знам какво учат точно по Околен свят, но ако казват точно това, то съвпада с моето разбиране.
И моето. От колко семейства се състои едно домакинство, е отделен въпрос.
Виж целия пост
# 561
Е вашите деца само членовете на семейството ли обичат, само към тях ли са привързани? Защо да не са привързани към роднините си, а трябва да са непременно част от семейството? А приятелите, тях не обичат ли?
Не виждам защо трябва да се изкривява действителността, но както и да е. За мен написаното в учебника (който аз не съм чела 😆) е коректно, а вие щом предпочитате обяснявайте друго. 😊
Виж целия пост
# 562
Да изкривяват действителността ли....ами обясни тогава на дете, което няма майка и/или татко какво и кое е неговото семейство?
Виж целия пост
# 563
Изключения винаги има. Защо те трябва да са определящите?
Виж целия пост
# 564
Това е далеч по-добро определение
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D … D1%82%D0%B2%D0%BE

Обяснява и "изключенията" 😉
Виж целия пост
# 565
Никак не ми е "добро" това определение. В повечето случаи, ако младото семейство живее с родители, то обикновено това са свекърите, а не тъстовете. Това определение прави тъстовете извън семейството, второкачествени.
За мен то отговаря на "домакинство", а не на "семейство".
Виж целия пост
# 566
И изключенията трябва да се посочват, особено в учебник, за да се учат децата да приемат различните, а не да им се дава повод да подиграват някого с още една тема. Имам и познато дете, което живее с майка си, баба си и дядо си. Сега те негово семейство ли са или не?
Виж целия пост
# 567
За мен са едно домакинство, две семейства, защото иначе другите баба и дядо се оказват извън семейството.
Виж целия пост
# 568
Ако чакаме децата да станат втори клас и учебникът по Околен свят да ги научи да приемат различните, смятам, че много сме се провалили като родители! Peace
Виж целия пост
# 569
Споменах, че все още във втори клас децата приемат почти всичко буквално, а и го има и - учителката така каза.
Моето, твоето, нейното дете може и да знаят за семействата, може у дома да ги учат на разбиране, ама други деца не са така. Като сложим и различните възгледи на родителите.
Точно за това е училището и учебниците се пишат от учени хора. Уж се пишат от учени хора.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия