Първа кола

  • 22 570
  • 334
# 300
Със сигурност няма да ме е яд толкова.
Това си е до човек. Аз не мога да си представя да си оставя колата одрана. Имали сме и стари коли, но винаги са се оправяли, дори когато ремонтът е струвал 1/4 от стойността на автомобила. Не говоря за някоя малка драскотинка разбира се, но почти всяка година се пребоядисваше нещо. С новите е по-различно, защото си имат каско.
Виж целия пост
# 301
Не съм казала, че ще я оставя одрана, или ще карам със счупено огледало, или да ми виси номерът /както се случи веднъж на паркинг/
Виж целия пост
# 302
И на стара, и на нова кола ремонтът струва еднакво.
Най-евтините коли почти със сигурност са по-малко безопасни и защитени от по-скъпите, които са по-ниви и с повече еърбеци и друго.

Всъщност на съвсем новата и скъпа кола ме дразнят две неща - все по-големи джанти = все по-скъпи гуми. И застраховката е процент от цената, а 5% от 60 000 е три пъти повече от 5% от 20 000.

Затова си мисля, че 20 000 е една доста разумна сума - нито е много скъпо, нито е съвсем евтинджос.
Виж целия пост
# 303
Чисто нова кола е пълна глупост. Но и по-евтина от 20 000 лв /ако човек може да си я позволи разбира се/ също. Затова има каско. Удрят ти я, дерат ти я - описваш щети и си я оправяш. Ако караш кола за 5000 лв най-вероятно няма да й направиш каско и, когато я издерат ще трябва да си я правиш сам. Когато колата е по-скъпа се прави застраховка и тя ти поема тези неща. И аз говоря, като човек, който за 22 години шофиране е сменял коли на всеки 3 - 4 години и имал удоволствието да се запознае отблизо с доста различни марки автомобили
Виж целия пост
# 304
Колкото по-нов модел  е возилото, толкова по-скъпи са ремонтите, факт.
Имам познати с Каско в БГ, стигали са до съд за изплащане на щети.
В чужбина съм ЗА  скъпа и нова кола, но за България НЕ.
Разбира се, това си е лично мое мнение.
Виж целия пост
# 305
Карала съм и коли с каско, и коли без каско. Много отдавна карах един Голф 3. Както си стоях чакайки за ляв завой един се размаза в мен. Нямах каско. Плачеше ми се, като плащах за ремонта. ММ пък понесе толкова сериозни щети по време на голямата градушка в София преди години, че ако нямаше каско направо не ми се мисли колко щеше да струва ремонта. И блгодарение на каското не му оправиха колата, а направо му смениха всички детайли, включително и предното стъкло, което беше поръчано от завода и го докараха от германия. Така че, според мен каското е много важно, когато става въпрос за коли над 15 000 лв
Виж целия пост
# 306
След дълго каране на всякакви марки и модели стари коли, сравнение с чисто новата, която карам сега, просто не може да има. В никакво отношение. Само това, че е гаранционна и 4 години ми поемат и профилактиката, ми е ок. Последно даже и течност за чистачки ми наляха! Застраховката ми е пълна, с всякакви рискове, разбира се, но не ми пречи да платя по- висока вноска, за да си купя сигурност. Но в Бг дори и да можех да си я позволя, едва ли бих се решила да карам нова кола. Пътищата са повече от ужасни! Понеже лоши шофьори има навсякъде, мен състоянието на цялата пътна мрежа би ме спряло да наливам пари.
Виж целия пост
# 307
Не робувам на колата си. Тя е за да ми върши работа. Обичам я, поддържам я, държа да е технически изправна, но външния й вид изобщо не ме притеснява. Имало драскотини, имало следи от градушка, голям праз! Как пък не съм тръгнала да ходя по майстори заради драскотина, дори и да е яка, както сега. Та нали след месец пак ще е така. И откак ми я откраднаха преди няколко години изобщо не държа да е лъскава и набиваща се на очи. Колата ми може технически да е отлична, но на външен вид прилича на кола на бачкер. Това ме устройва чудесно.

Тук и аз не бих карала нова кола.
Виж целия пост
# 308
Олеее, аз съм маниачка на тема коли. Всяка едно кола /изключвам само първата, защото баща ми ми я купи/ съм си я харесвала, обичала, поддържала винаги чиста, здрава и с перфектен външен вид. За мен е много важно не каква е марката, а на мен да ми харесва и, както казва ММ, когато я паркирам, заключа и тръгна, да се обърна, за да й се порадвам, преди да се прибера Simple Smile Обожавам колите, за мен те не са просто превозно средство - те ми доставят удоволствие. Мога по цял ден да не слизам от тях Heart
Виж целия пост
# 309
Аз също обичам да шофирам, поддържам си колата, не ходя по измислени гаражни майстори, карам с нови и читави гуми /нищо че чувам разни акъли оттук и оттам/, защото за мен гумите са много важни за една кола.
Колата ми струва в момента малко над десет хиляди лева, което за мен лично е предел за такъв клас кола за България.
Виж целия пост
# 310
Колкото по-нов модел  е возилото, толкова по-скъпи са ремонтите, факт.
Имам познати с Каско в БГ, стигали са до съд за изплащане на щети.
В чужбина съм ЗА  скъпа и нова кола, но за България НЕ.
Разбира се, това си е лично мое мнение.
Подкрепям. Hands Plus1

След дълго каране на всякакви марки и модели стари коли, сравнение с чисто новата, която карам сега, просто не може да има. В никакво отношение. Само това, че е гаранционна и 4 години ми поемат и профилактиката, ми е ок. Последно даже и течност за чистачки ми наляха! Застраховката ми е пълна, с всякакви рискове, разбира се, но не ми пречи да платя по- висока вноска, за да си купя сигурност. Но в Бг дори и да можех да си я позволя, едва ли бих се решила да карам нова кола. Пътищата са повече от ужасни! Понеже лоши шофьори има навсякъде, мен състоянието на цялата пътна мрежа би ме спряло да наливам пари.

Принципно съм съгласен. За БГ по същия начин и аз разсъждавам.
Разбира се, изключение ще направя за нова през фирма, която няма аз да поддържам с лично изкарани пари, а ще минава изцяло разход за дружеството. Тогава бих взел и за 100к возило поръчково.
Но знам и негативите на подобен хипотетичен ход, така че не съм кой знае колко ентусиазиран.

Много си готина, Lady.
Споделям страстите ти. Simple Smile

Четейки дамите виждам колко различно е при всяка/всеки човек.
Ето, за Хайчето е важно просто да стига от А до Б.
Виж целия пост
# 311
Аз съм се навила да си взема Smart ForTwo на старо за първа кола, защото ми трябва само за работа и пазар, защото са икономични, за да паркирам по-лесно, а и съм чувала, че са със здрава конструкция.

Инструкторът обаче казва, че ще ми е по-трудно да я управлявам като неопитен шофьор, защото е лека.

Някой може ли да даде мнение по въпроса?
Виж целия пост
# 312
Аз съм се навила да си взема Smart ForTwo на старо за първа кола, защото ми трябва само за работа и пазар, защото са икономични, за да паркирам по-лесно, а и съм чувала, че са със здрава конструкция.

Инструкторът обаче казва, че ще ми е по-трудно да я управлявам като неопитен шофьор, защото е лека.

Някой може ли да даде мнение по въпроса?

Аз пък съм чувала, че smart for two се купува по 2бр, единият за каране, другият да имаш за части.
Харесвах ги и аз, докато не се запознах с тях отблизо, ужасно неудобна кола.
Виж целия пост
# 313
Цитат
Аз пък съм чувала, че smart for two се купува по 2бр, единият за каране, другият да имаш за части.
Харесвах ги и аз, докато не се запознах с тях отблизо, ужасно неудобна кола.

Мерси, и аз се разубеждавам вече. Имах предвид, че на краш тестовете уж се представят добре.

Тойота Yaris ми е първият избор, обаче ми идва малко скъпа. Държа на автоматик, а бюджетът ми е 5000 лв. :/
Виж целия пост
# 314
Цитат
Аз пък съм чувала, че smart for two се купува по 2бр, единият за каране, другият да имаш за части.
Харесвах ги и аз, докато не се запознах с тях отблизо, ужасно неудобна кола.

Мерси, и аз се разубеждавам вече. Имах предвид, че на краш тестовете уж се представят добре.

Тойота Yaris ми е първият избор, обаче ми идва малко скъпа. Държа на автоматик, а бюджетът ми е 5000 лв. :/

Взимай нисан микра тогава, страшно здрави са. Такава щях да взимам аз преди време, но докато намеря в добро техническо състояние ми попадна друга  и се разминах с микрата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия