Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 2 997
  • 109


aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/, както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/, при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според закона в БГ, за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%, а МИТО за над 150ЕВРО, но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност, за да се избегне разправията и разкарването по митници, ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки, а не за големи суми. (Реалните суми обаче могат да са с над тези стойности стига продавача да бъде помолен за това)
Имайте предвид, че доста се затегнаха законите и повече пратки отиват на Митница, като има вече и такса за обработка.
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача за описване на по-ниска стойност от реалната:
"Please write on the value declaration price less than 15$, thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20
   http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

[https://www.bg-mamma.com/?topic=1074270.msg38429314#new]старата тема[/url]

 ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.
търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB











Виж целия пост
# 1
Бегло следя темата, но се извинявам, че не ми остава време да се включвам и да бъда полезна.
Благодаря на всички , които отговарят и съдействат при нужда.
Успешни покупки!
Виж целия пост
# 2
Относно зарядните - за да определите правилно се тръгва от модела процесор в телефона (или от марката телефон). Когато процесорите са qualcomm snapdragon се ползват зарядните цитирани по-горе. QC 2.0/3.0/4.0 Съвместими са като USB-тата т.е. вземате за каквото имате пари. Като е по-голямо ще можете да заредите и по-новите телефони,като е по-малко ще ви зарежда вместо за 1 час за 1.5 часа.т.е. пак бързо но не толкова много. Когато процесорът е на друг производител има вероятност дори и да е QC сертифицирано пак да не зарежда бързо. Консултирате се с интернет за вашия процесор какъв стандарт на бързо зареждане трябва и търсите такова зарядно.

Срокът на две доставки изтича след десет часа ,но не мога да отворя диспут .
Щом искате причината да е пратката пътува срока на защита изтича ще изчакате защитата да свърши и на следващия ден ще ви пусне да направите диспут по такава причина. Продавача се е прецакал сам. След изтичане на защитата диспут не трябва да е прекрати защото не може да се отвори повторно. Продавача ще пробва с приказки моляти се затори и получавайки отгово няма защото след тоа не мога да го отворя къде бля като ти писах му става криво ама като е идиот къде е тръгнал да продава ...

Здравейте, последната поръчка, която направих, след 6 дни все още не е шипната. Утре изтича срокът. Доколкото виждам имам 2 опции - да увелича времето за шипване или да откажа поръчката. Това ми е 80-та поръчка от сайта и досега не ми се е случвало. Как да действам и ако нищо не направя - какво ще се случи с поръчката и парите ми? Предварително благодаря!
Разговори с продавача и изчакване рока да изтече сам е най-безболезнено. Заявите ли прекратяване на поръчката без да сте питали продавача в прав текст "Изпращането се бави и стоката ще пристигне със закъснение ще приемете ли отказ на поръчката" няма полза да пробвате отказ. Удължаването също не е опция. Птродавача ще реши да протака още. Такива поръчки често продавачите не ги изпращат, а само дават чуждо номерче. Проверявайте всички поръчки 10 дена след получаване на номера за следене и при липса на поне 2-3 различни статуса (когато е едн или няколко еднакви също не е пратено) си има специален диспут "липса на проследяване". Връщат парите пък продавача да е действал навреме. Има си условия на договора - праща в срок забави ли пращането гори.
Виж целия пост
# 3

Скрит текст:

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/, както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/, при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според закона в БГ, за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%, а МИТО за над 150ЕВРО, но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност, за да се избегне разправията и разкарването по митници, ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки, а не за големи суми. (Реалните суми обаче могат да са с над тези стойности стига продавача да бъде помолен за това)
Имайте предвид, че доста се затегнаха законите и повече пратки отиват на Митница, като има вече и такса за обработка.
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.
Скрит текст:
Примерен текст молба към продавача за описване на по-ниска стойност от реалната:
"Please write on the value declaration price less than 15$, thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20
   http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

[https://www.bg-mamma.com/?topic=1074270.msg38429314#new]старата тема[/url]

 ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.
търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

Извинявайте, бихте ли ми казали къде мога да видя как са ме оценили продавачите, не се ориентирам Rolling Eyes
Виж целия пост
# 4
Един въпрос и от мен за зарядните Simple Smile, тези от Алито зареждат ли да кажем добре, защото аз знам, че когато не е оригиналното не зарежда изцяло батерията и тя почва да държи по-кратко време, а пък затези от Алито са ми казвали, че даже и не подавали достатъчно енергия, за да заредят батерията
Виж целия пост
# 5
някой купувал ли е мобилен телефон от Алиекспрес? Гледам, че трябва да се проверява дали мобилния ти оператор поддържа нещо... Имат някои малко по-различни модели, също дали са кодирани  и ще бъде ли проблем като се сложи сим-картата?
Виж целия пост
# 6
Скрит текст:
Относно зарядните - за да определите правилно се тръгва от модела процесор в телефона (или от марката телефон). Когато процесорите са qualcomm snapdragon се ползват зарядните цитирани по-горе. QC 2.0/3.0/4.0 Съвместими са като USB-тата т.е. вземате за каквото имате пари. Като е по-голямо ще можете да заредите и по-новите телефони,като е по-малко ще ви зарежда вместо за 1 час за 1.5 часа.т.е. пак бързо но не толкова много. Когато процесорът е на друг производител има вероятност дори и да е QC сертифицирано пак да не зарежда бързо. Консултирате се с интернет за вашия процесор какъв стандарт на бързо зареждане трябва и търсите такова зарядно.

Срокът на две доставки изтича след десет часа ,но не мога да отворя диспут .
Щом искате причината да е пратката пътува срока на защита изтича ще изчакате защитата да свърши и на следващия ден ще ви пусне да направите диспут по такава причина. Продавача се е прецакал сам. След изтичане на защитата диспут не трябва да е прекрати защото не може да се отвори повторно. Продавача ще пробва с приказки моляти се затори и получавайки отгово няма защото след тоа не мога да го отворя къде бля като ти писах му става криво ама като е идиот къде е тръгнал да продава ...
Здравейте, последната поръчка, която направих, след 6 дни все още не е шипната. Утре изтича срокът. Доколкото виждам имам 2 опции - да увелича времето за шипване или да откажа поръчката. Това ми е 80-та поръчка от сайта и досега не ми се е случвало. Как да действам и ако нищо не направя - какво ще се случи с поръчката и парите ми? Предварително благодаря!
Скрит текст:
Разговори с продавача и изчакване рока да изтече сам е най-безболезнено. Заявите ли прекратяване на поръчката без да сте питали продавача в прав текст "Изпращането се бави и стоката ще пристигне със закъснение ще приемете ли отказ на поръчката" няма полза да пробвате отказ. Удължаването също не е опция. Птродавача ще реши да протака още. Такива поръчки често продавачите не ги изпращат, а само дават чуждо номерче. Проверявайте всички поръчки 10 дена след получаване на номера за следене и при липса на поне 2-3 различни статуса (когато е едн или няколко еднакви също не е пратено) си има специален диспут "липса на проследяване". Връщат парите пък продавача да е действал навреме. Има си условия на договора - праща в срок забави ли пращането гори.
[/quote]

netman71 , благодаря! Разбирам, че е по-добре нищо да не предприемам и да изчакам срокът за шипване да изтече.
Виж целия пост
# 7
За въпроса с кешбека от предната тема - EPN връщат и до 90, но разбира се, това е процент на определени артикули. Аз заради тези обяви се регнах там и за по-малко от година са ми върнали около 100$.
Виж целия пост
# 8
някой купувал ли е мобилен телефон от Алиекспрес? Гледам, че трябва да се проверява дали мобилния ти оператор поддържа нещо... Имат някои малко по-различни модели, също дали са кодирани  и ще бъде ли проблем като се сложи сим-картата?
Ползвайте сайтове като www.kimovil.com Има bands и државата така се ориентирате какво е подходящо.
Скрит текст:
Един въпрос и от мен за зарядните Simple Smile, тези от Алито зареждат ли да кажем добре, защото аз знам, че когато не е оригиналното не зарежда изцяло батерията и тя почва да държи по-кратко време, а пък затези от Алито са ми казвали, че даже и не подавали достатъчно енергия, за да заредят батерията
1. Доверявате се на марка
2. Изпитаните модели  могат да имат и фалшификати. Купувате от доверен магазин или четете отзивите.
Марки гледайте в https://mysku.ru/catalog/6-zaryadnye-ustroystva
Виж целия пост
# 9
.
Виж целия пост
# 10

Здравейте, последната поръчка, която направих, след 6 дни все още не е шипната. Утре изтича срокът. Доколкото виждам имам 2 опции - да увелича времето за шипване или да откажа поръчката. Това ми е 80-та поръчка от сайта и досега не ми се е случвало. Как да действам и ако нищо не направя - какво ще се случи с поръчката и парите ми? Предварително благодаря!

Срокът изтече, продавачът не шипна поръчката, аз не му удължих времето, нито отказах поръчката. В какъв срок ще ми бъдат върнати паричките, че са ми нужни да поръчам същия продукт? А на този продавач нужно ли е да оставям отзив?
Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 11

Здравейте, последната поръчка, която направих, след 6 дни все още не е шипната. Утре изтича срокът. Доколкото виждам имам 2 опции - да увелича времето за шипване или да откажа поръчката. Това ми е 80-та поръчка от сайта и досега не ми се е случвало. Как да действам и ако нищо не направя - какво ще се случи с поръчката и парите ми? Предварително благодаря!

Срокът изтече, продавачът не шипна поръчката, аз не му удължих времето, нито отказах поръчката. В какъв срок ще ми бъдат върнати паричките, че са ми нужни да поръчам същия продукт? А на този продавач нужно ли е да оставям отзив?
Предварително благодаря!
Най-често става за 3 работни дни, но може да протакат до 20.
Виж целия пост
# 12
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?
Виж целия пост
# 13
Здравейте, някой виждал ли е такъв модел комарник, тип ресни в Алито? Не ги намирам, но и не знам как да търся, търсех ги по снимка,  с думата curtains и не излиза. Ще съм благодарна ако някой е срещал и ми прати линк.

Виж целия пост
# 14
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?
Всички връщания стават от 3 до 20 работни дни. По-често около 3.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия