Търговецът се свърза с мен и ми съобщи, че артикулът, който съм поръчала, не е наличен вече. Предложи ми подобни, но ги отказах. Поисках си парите обратно, а съветът му беше да изчакам 10 дни и да отворя диспут. Първото, което ме притеснява е, че поръчката е със статус "Awaiting delivery", някакви идеи защо? И другото - каква причина трябва да заявя във въпросния диспут, тъй като до колкото четох, не съществува такава за неналичен артикул. Изобщо всякаква информация би ми била полезна.
Другият ми въпрос е свързан с друг артикул, а именно - какво се случва ако статусът на поръчката си стои Awaiting Shipment и срокът за изпращане е пред изтичане?
Вероятно "терзанията" ми ще ви се сторят глупави, но наистина не ми е особено ясно какви са процедурите.
Благодаря предварително на отзовалите се!