Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 28 170
  • 766
# 15
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?

А къде виждате, че е взето двойно повече пари , в "моите поръчки" или в картата, с която пазарувате?
Виж целия пост
# 16
Здравейте!За първи път ми се случва след направена поръчка да ми вземе двойно пари.Веднага отказах поръчката писах и на продавача за проблема.След два дни той ми отговори че кенцелира поръчката.Когато проверих видях че наистина е отказана .От тук нататъка аз трябва ли да направя нещо или само да чакам да ми се възстановят парите.Сумата е малка $18,20 дали скоро ще ми ги възстановят?

А къде виждате, че е взето двойно повече пари , в "моите поръчки" или в картата, с която пазарувате?
В картата от която поръчвам.Всеки ден проверявам днес онлайн банкирането ми отчете само едното плащане от $9,10 че е преведено към продавача,а аз направих поръчката на 23-ти другата дублирана сума никъде я няма.
Предполагам че ще ми възстановят само една ако въобще се случи.
Когато направих поръчката ми искаше дата и месец валидността на картата ,когато ги написах ми изписа грешка в червено явно тогава е взело първата сума след това когато повторих отново вече ми прие плащането .Проверих си сметката и разбрах че сумата е взета двойно.
Виж целия пост
# 17
и на мен ми се е случвало да изпише грешка, но поръчката да е направена
Виж целия пост
# 18
Има ли някакви особености в случаите, когато продавач има Full refund if product is not received in 7 days и наистина не доставят пратката? Предполагам се отавря диспут и е стандартна процедура натам.

7 дни минаха (от поръчка и от изпращане), пратката не е доставена, отворих диспут и сега чакаме да изтекат 4-5 дни преди Алиекспрес да се намеси. Междувременно търговеца се моли да затворя диспута защото това не помагало за решаването на казуса.

Има ли нещо друго, особено или специално?  
Виж целия пост
# 19
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут
Виж целия пост
# 20
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут

Да , тези седем дена са за изпращане . И аз така мисля . Освен нещо да е с ДЧЛ .
Виж целия пост
# 21
нещо не схващам - доставката е 60 дена а не 7
а ако не е прати в показания срок, парите се връщат без нужда от диспут
Защото е с куриер. 60 дена е с пощите.
Виж целия пост
# 22
Здравейте Simple Smile, в приложението ми дава, че има промоция и доста неща са намалени на 50% и повече това реално ли е или нарочно го правят, та хората които не са следили някои неща като видят, че е толкова намалено и да поръчват
Виж целия пост
# 23
Има не малко реални намаления, но в повечето случаи цените се надуват седмица-две преди намаленията.
Виж целия пост
# 24
Здравейте Simple Smile, в приложението ми дава, че има промоция и доста неща са намалени на 50% и повече това реално ли е или нарочно го правят, та хората които не са следили някои неща като видят, че е толкова намалено и да поръчват
Малко от намаленията са реални. Има сайтове и допълнения за браузърите показващи движението на цените. Както вече са казали някой цени ги надуват, но това го показват допълненията за браузърите.
Виж целия пост
# 25
Здравейте,

От няколко седмици  търсачката в сайта не ми работи /пробвах от няколко различни компютъра/.  Въвеждам някаква ключова дума, чакам, чакам....и нищо.

При вас как е или само при мен го има този проблем?



Виж целия пост
# 26
Здравейте,
От няколко седмици  търсачката в сайта не ми работи /пробвах от няколко различни компютъра/.  Въвеждам някаква ключова дума, чакам, чакам....и нищо.
При вас как е или само при мен го има този проблем?
Само при теб. И в мобилното и на компютър търси.
Виж целия пост
# 27
Здравейте,
 на една от поръчките ми и изтече времето от 60 дни, 20 часа преди това пуснах удължаване от 2 седмици на продавача. Днес гледам, че ми е написал само ок, без да увеличи времето на доставката и времето е изтекло. Да изчакам ли 2 седмици или да пускам диспут.
Виж целия пост
# 28
Здравейте,
 на една от поръчките ми и изтече времето от 60 дни, 20 часа преди това пуснах удължаване от 2 седмици на продавача. Днес гледам, че ми е написал само ок, без да увеличи времето на доставката и времето е изтекло. Да изчакам ли 2 седмици или да пускам диспут.
Пускай
Виж целия пост
# 29
Price Error!
Продавача е разменил цените на картите памет и така цената на 256GB е тази на 128GB. Поръчките валят и вероятно нищо няма да прати, но тогава ще му затворят магазина. Има все пак надежда, защото подобна ситуация имаше миналата година от „официален“ магазин на Samsung и хората си ги получиха.
Първо вземете купон $2/15 от тук https://sale.aliexpress.com/__mobile/PUsh_50_5_m.htm
Карта памет Samsung EVO Plus 256GB + Adapter за $18.77(<34лв.) с доставката и с купона https://www.aliexpress.com/item/33007911189.html
Вероятен сценарий е да отбележи поръчките като пратени, но проследяването да покаже, че дори след поне 10 дни не е. В такъв случай не чакайте 60 дни, а отворете диспут по-рано.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия