Проблем с активиране на мобилното приложение m-Token Postbank

  • 2 322
  • 5
Здравейте,
има ли някой успял да активира това "софтуерно чудо" на Пощенска банка
След всички стъпки стигам до: "Unable to activate token"
От съпорта  убеждават,  че всичко при тях е наред и единственото изискване било да се ползват мобилни данни, а не wi-fi.
Виж целия пост
# 1
Здравейте , след колко време получихте смс и имейл , че аз трети ден чакам и нищо .
Виж целия пост
# 2
SMS и имейл получавам веднага след като заявя  през интернет банкирането нови активационни кодове.
Правя го вече 3 пъти понеже са валидни 24 часа.
Възмутена съм понеже от банката отричат да има проблем.
По-добре да публикуват едно съобщение на сайта, че все още не е възможна активация, а не да правят хората на глупаци.
Виж целия пост
# 3
Здравейте, аз съм клиент на банката, токена инсталирах още като излезе. Имах затруднение от това, че не получих смс и мейл, но се оказа, че е заради отваряне на сайта през браузъра на телефон. Просто на последната стъпка при потвърждаване на заявката за кодовете, не се визуализираше бутона. От компютър стана веднага. Имаше някакви изисквания за версията на андроид, може би там е проблемът при вас.
Виж целия пост
# 4
Здравейте,
има ли някой успял да активира това "софтуерно чудо" на Пощенска банка
След всички стъпки стигам до: "Unable to activate token"
От съпорта  убеждават,  че всичко при тях е наред и единственото изискване било да се ползват мобилни данни, а не wi-fi.

И при мен е така Angry
Намерихте ли решение?
Виж целия пост
# 5
И при мен беше така, пробвах на друг телефон и стана. На Хуавей, по-стар модел не стана, на Самсунг стана. Мисля, че има някакви технически изисквания, които не всеки телефон покрива. Много е тъпо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия