СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 3

  • 26 523
  • 782
# 210
С риск да прозвуча като неинформиран родител, но входящите нива не се ли спускат от МОН? Или учителите ги измислят. .Нашите днес са правили по биология и по география, каза, че се е затруднил на един-два въпроса.
Виж целия пост
# 211
Школото не е лошо, но когато учителите го попълнат своевременно.
Миналата година голямата по физическо имаше само една оценка. Срочна от първия срок и то сигурно класната я е нанесла. Нито междинни, нито за втория срок, нито годишна оценка се появи 😂
Виж целия пост
# 212
С риск да прозвуча като неинформиран родител, но входящите нива не се ли спускат от МОН? Или учителите ги измислят. .Нашите днес са правили по биология и по география, каза, че се е затруднил на един-два въпроса.
Не са! Миналата година за жалост или за радост, една от най-добрите преподавателки по биология в МГ, си избра да води именно класа на щерката. Ами, свят им се зави в началото!:joy:
Виж целия пост
# 213
Аз пък не мога да разбера защо се прави преговор и после на същия материал-входно. Е какво "входно" е това!? Или да се прави без преговор и предупреждение, или въобще да не се прави...Какво точно измерва и кому е нужно? Измишльотина! Да си правят преговор 1-2 часа и газ към новия материал! Да не говорим, че при някои от предметите преговорът може да се направи паралелно с новия материал.
Виж целия пост
# 214
Ами...То имаше време, когато тези въпроси можеха да бъдат зададени на правилното място. Даже наскоро имаше проект на наредбата за оценяването, подложен на обществено обсъждане в продължение на месец. Иначе, това е положението.
Чл. 11. (1) Текущите изпитвания се осъществяват ритмично и системно през първия и през втория учебен срок.
(2) В триседмичен срок от началото на учебната година чрез текущо изпитване се установява входното равнище на учениците по учебни предмети или модули, които са изучавали през предходната учебна година в задължителните учебни часове.
(3) Текущото изпитване по ал. 2 е писмено и има диагностична функция с цел установяване на степента на усвояване на основни понятия, факти и закономерности и на придобитите компетентности, които ще се надграждат през учебната година, както и идентифициране на дефицитите и предприемане на мерки за преодоляването им.
Виж целия пост
# 215
Същото, като да се прави изходно без да е прегорен годишния материал! Blush В края на годината все не стига време, да не говорим за обстоен преговор! Пък после, изисквания колкото искаш! Grinning А, преговорът в началото на годината е важен. Само да е направен както трябва и да стъпва на предходни знания. Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 216
zvanche, аз накрая го накарах да прочете в Уикипедия каквото пише за 4-те континента. И каквото направи в крайна сметка.
Виж целия пост
# 217
И при нас започнаха входните. Днес едно,  утре три. По БЕЛ правят много сериозен преговор, особено по литература и скоро няма да имат входно. Произведенията, които ще влизат в НВО ги разглеждат подробно. Дайте идея за някой материал за разясняване на  причастията.
Оххх, на мойта девойка изобщо не й се учи. Гледа да претупа нещата и бяга навън. А мен лудите ме хващат. Няма ли да се застуди вече!
А някой знае ли дали скоро в Пловдив ще поставят Хъшове?
Виж целия пост
# 218
Нашият пък днес  има 6 ца на преговор по география. Господинът му е казал, че може да пропусне входното, къде на шега, къде на сериозно, но географията си му е слабост отдавна. Иначе са правили входно по математика, справил се е.
Ние сме със Школо от миналата година, но много не регулярно и не от всички се попълва, за съжаление, иначе идеята е супер. Пример от лятото- седим си на плажа, юли месец, и получавам известие за нанесена оценка. Stuck Out Tongue Closed Eyes
Виж целия пост
# 219
Аз съм му казала да не набляга на другите предмети тази година, а да си гледа НВО-тата. Дали ще има 6 или 4 по предметите не е толкова важно, а за знанията-ще ги навакса после, ако се наложи.
Виж целия пост
# 220
Днес и при нас две входни - география и биология. Успяхме да направим по 2 теста изходни/входни за преговор. Колкото-толкова. Не остава време покрай зъболекарските истории, домашни за училище, и за външните уроци. Вчера привечер и на танци си ходи, но там не пропускаме. А дори пианото още не се е включило в графика...
Входното по химия ще бъде след повече от три седмици след началото на годината. Останалите май са другата седмица.
Виж целия пост
# 221
Някой знае ли колко често изобщо се стига до тази хипотеза равни балове и надхвърлена бройка?
Чудя се има ли смисъл да се пъне по история и география. Миналата година си имаше 5-ци, които са си супер оценки, стига да не ти решават влизането в желаното училище.
От друга страна времето и енергията им не са безкрайни и на мен ми се иска да се съсредоточи главно върху математиката и БЕЛ.
Виж целия пост
# 222
Аз съм му казала да не набляга на другите предмети тази година, а да си гледа НВО-тата. Дали ще има 6 или 4 по предметите не е толкова важно, а за знанията-ще ги навакса после, ако се наложи.

Моят човек това си го е решил и без аз да му обяснявам, но той по принцип си е енергоспестяващ и умее да си подрежда приоритетите. Според него пет си е добра оценка за предмети, които не са му важни или не са му интересни. За четворка вече ще се караме.
Дайте идея за някой сборник или помагало по химия подходящо за седмокласници. Не е задължително да е по учебния материал, но да е подходящо за възрастта.бИска да му купя. Вчера пак гонил учителката си по химия по коридорите, за да я разпитва за някакви реакции. Казах му да се ориентира към паралелки с химия след седми клас щом му е толкова интересно, но не иска. Държи си на компютрите. Вече бил решил, щял да ходи в Правец. Интересно ми е колко пъти ще си смени желанията до края на учебната година. Сега ще ходи на изпит за курсовете на Телерик. Ако го приемат, ще трябва да пътува до съседния град, при нас няма.
Виж целия пост
# 223
Никое училище не си заслужава какъвто и да е било тормоз над дете. По 100 пъти на ден повтарям колкото може - толкова. Нищо не е на всяка цена. И да не стане - голям праз. Каква е гаранцията, че желаното училище е това, което ни е в представите? Вчера се побърка да реве и да се тръшка, че на входното по мат. една задача я е замотала и не могла да си провери решенията на останалите. Е може ли такава тъпотия?!? Да ми реве за нещо хипотетично! Толкова говорих. И всички да са грешни, какво точно ще се случи? Някой ще умре ли? И един въпрос от входното по история нещо я притеснявал. Та 2 часа се тръшка и после с подути очи преговаря по география и ИТ за входните. Ми не е нормално!

Хора, много съм боса на тема нови технологии и от няколко дни чета за мобилен интернет. Налага ми се да взема един лаптоп за час по ИТ ФУЧ, който да има мобилен нет, защото ще се ползва в час. В същото време искам да купя и някакъв таблет "пръчка", в който да кача всички учебници, но тези на Булвест и Анубис май са с приложение, та и този таблет е добре да ползва някакъв нет. Та не мога да преценя с един абонамент за нет дали може да се ползва и на двете устройства? Като таблета "пръчка", който ми е бюджетен няма опция hot spot. Не мога и да преценя колко нет ще се ползва месечно в този час по ИТ и дали да взема с абонамент или нещо предплатено. А предплатеният нет, четейки май пак е за месец, което е много странно и неизгодно за мен. Май е най-добре да отида в някой офис и срам-не срам да разпитам.
Виж целия пост
# 224
От любопитство да попитам. Този лаптоп с моб.интернет от училище ли ви задължават да го купите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия