Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Азитер

  • 82
  • 2
Здравейте,някой ползвал ли е капките Азитер, нормално ли е да се получат странични ефекти като парене, усещане за чуждо тяло, сухота в очите и замъглено виждане?
Виж целия пост
# 1
прочетете листовката и по-специално за страничните ефекти от капките - да, възможно е
Виж целия пост
# 2
Най-гадните капки за очи, които съм слагала, а съм ползвала всички видове антибиотични капки. Имах същите странични ефекти, но удържах и си ги сложих трите дни по предписание. На мен поне не ми помогнаха, после се наложи да слагам други.
Изписаха ги и на детето ми като беше на 1 г. и половина. След второто накапване окото му се поду и зачерви - лекарката каза, че алергична реакция.
Според мен, ако страничните ефекти при теб са много силни, преустанови употребата и в първия момент, когато можеш да се свържеш с лекаря, нека ти смени капките.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия