Некоректни мобилни оператори

  • 3 084
  • 25
Да се оплачем от некоректни мобилни оператори в тази тема.

Ако ти начислят нещо извън договора и каквото не си ползвал пътят е:

1) писмена жалба с входящ номер до самия оператор

2) писмена жалба до Комисия за защита на потребителите https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Жалбата може да се пусне по интернет или на място.
Да се поиска наказание/глоба на оператора за некоректни практики.


Започвам темата със случка от днес.
От Теленор са начислили 10лв към сметката на телефона на майка ми за "прогноза за времето".  Естествено не е искала или активирала такава "услуга". То бива наглост ама чак толкова!
Да, ще пишем жалба до Комисията за защита на потребителите. И да, няма да го оставим така, обаче е много дразнещо да ни губят времето по този начин.

Случки от преди - МТел - безкарайна наглост на "надписване" на сметката. Многократно! Жалба след жалба.
Телефонът ми беше от стария вид без да може да ползва интернет. Постоянно искаха да плащам изразходвани мб интернет! Махнах се от тях.
Също преди време бяха предлагали на майка ми някакви планове и тя не се беше съгласила, след което дойде сметка за плащане. И пуснахме жалби в оператора и до Комисията за защита на потребителите. Оправиха се нещата.
Виж целия пост
# 1
И трите си имат кусури. Аз мога да разкажа единствено крайно нелепа случка, направо виц. Изтекъл договор, ще го подновявам -  и аз не знам, защо. Искам телефон. Казвам, че нямам желание за нова карта, просто да преподпиша стария. Човекът ми вади някакви тарифи, казва ми цената, ок. Подписвам, нямам време да чета 15 стр. дребен шрифт, гледам само някакъв телефонен номер, викам какъв е тоя номер (за мобилен нет карта, не го знам и до ден днешен номера й) - вика, "нищо, служебен номер". След сметка-две, всичко точно, няма надписване, обаче се заглеждам случайно в подробната разпечатка и гледам - абонирана съм за два номера. Отидох при същия мошеник и викам: "Абонирал си ме за втора карта, дай ми я да си я ползвам". (Тя не беше само за интернет, имаше и минути в нея, като при това за 3 месеца не беше ползвана изобщо по разпечатка). Оня вика, че нямало карта, това било "служебен номер". Обяснявах, приказвах, не ми даде нещо. Накрая се принудих да отида в съседния магазин и да кажа да ми издадат нова СИМ карта, уж загубена. Питаха ме, дали да блокират телефона. Като им казах, че всъщност не е загубена, а от другия магазин отказват да ми я дадат, само ме попитаха, в еди-кой си ли магазин се е случило това. Явно не бях само аз.
Реално единствената ми загуба си беше тези 12 лева за нова СИМ карта, защото този просто отказа да ми даде картата, но точно такъв номер не ми ми минало през ума, че може да се прави. Явно са вземали някакви бонуси за нови абонати.

Иначе най-голяма гавра с парични загуби ми спретнаха А1, втората най-голяма гавра пак с  пари вътре е с предплатените карти на Мтел.
Виж целия пост
# 2
Аз съм на ТЕЛЕНОР. Надписват и още как, случи ми се няколко пъти. Бях в Англия за няколко месеца. Преди да замина се обадих на оператора няколко пъти (за сигурност) за да попитам какви минути и колко интернет мога да ползвам. Оказва се че след 3тия месец ти си плащаш тия 25лв сметка а не можеш да ползваш нито минути, нито интернет ако ползваш навърташ сметка. Набутах се така веднъж с 100лв и реших да си направя експеримент : цял месец не съм говорила, не съм ползвала интернет, даже не съм включвала картата да работи и хоп +25лв отгоре и как?! А односно интернета ми направи впечатление че съм гледала филми, сл съм музика и ми е стигал за целия месец, и такива в които съм го ползвала само за  фейсбук  и не мога да изкарам месеца 😮😮😮

Също така забравих да спомена когато отидете да си купувате телефон ви предлагат по висока тарифа и уж телефона ви излиза по евтино. Да ама не. Дали ще ги дадеш за телефона дали за сметката, ей това е че след като си изплатиш телефона - оставаш на високата тарифа
Виж целия пост
# 3
Ами естествено - сключила си нов договор на по-висока тарифа. Щом е изтекъл лизингът на телефона, т.е. договорът - сключваш нов договор на по-ниска тарифа и готово.
Виж целия пост
# 4
Ами естествено - сключила си нов договор на по-висока тарифа. Щом е изтекъл лизингът на телефона, т.е. договорът - сключваш нов договор на по-ниска тарифа и готово.
ако го вземеш целия на изплащане да, но ако искаш да е с предплащане не.
Виж целия пост
# 5
Всички мобилни оператори са измамници!!!
Аз също имам начислена сметка от 200 лв ,като ползвам мобилни данни,флашка за нет и тел с много малко минути.
Не ползвам минутите,работя само с нета,пращат ми някакви фактури които не са верни от Виваком - мълчиш и плащаш :Х
Виж целия пост
# 6
Всички мобилни оператори са измамници!!!
Аз също имам начислена сметка от 200 лв ,като ползвам мобилни данни,флашка за нет и тел с много малко минути.
Не ползвам минутите,работя само с нета,пращат ми някакви фактури които не са верни от Виваком - мълчиш и плащаш :Х


Не съм съгласна с "мълчиш и плащаш". Ако всички мълчат и плащат следващите сметки ще са двойни и нагоре...

Ако ти начислят нещо извън договора и каквото не си ползвал пътят е:

1) писмена жалба с входящ номер до самия оператор

2) писмена жалба до Комисия за защита на потребителите https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Жалбата може да се пусне по интернет или на място.


Когато има жалба и до Комисия за защита на потребителите случаите се разрешават. Знаят, че няма да им се размине.
Виж целия пост
# 7
Преди време ползвах карта на сметка, телевизия и интернет към Виваком. Случи се така, че се преместих в друг град и исках да си спра нета и тв, но нямаше как. Казаха ми, че ми остават 5 месеца и мога да спра договора. След това реших, че щом няма как да се спрат, ще ги преместя в новия дом, за да не плащам напразно още 5 месеца.Ходих до офис на Виваком и ми казаха, че няма проблем, само трябва да платя 10 лева. Ок, платих ги и зачаках. Дойдоха след 7 дни и ми сложиха новите уреди вкъщи. Хората които дойдоха да пускат кабелите ми дадоха да подпиша протокол, че са ме свързали. Подписах го и после седнах да чета .. Оказа се, че съм подписала и нов договор за още 2 години.. Плащах, плащах и накрая ми писна и край. Сега съм на ваучер пак към тези измамници.. И когато изтече времето на минутите почваш да набираш с пари. 1та една минута ти я зачисляват на 70 стотинки 😒🔫. Като звъннах на оператор и той ми обясни, че от офиса в който съм купила картата е трябвало да ми кажат на каква тарифа говоря, да ама не са! Всички оператори са трагедия и не само в Бг! В Италия са същите!
Виж целия пост
# 8
В тази тема: https://www.bg-mamma.com/?topic=1132380 разказах за нашия опит с мобилните оператори. Всички са измамници. ВИНАГИ ще намерят начин да те накарат да платиш. Знам толкова много случки ... понякога сумата е 10 лв., понякога 200лв. Винаги трябва да четем изреченията със ситен шрифт (при подписване на договор) . Трябва да предпазим родителите си, баби, дядовци и т.н.  Много набързо ще споделя една случка. Един приятел си пусна допълнителни ГБ интернет ЕДНОКРАТНО само за текущия месец ( Теленор) за сумата от 15- 20 лв. (не малко пари). Мина месец, отива да си плати сметката и му казват, че дължи 70 лв.??? Обясняват му, че за този месец не просто си е пуснал пак допълнителен пакет, но този път си пуснал 2??? На следващият месец плати 90 лв...
Какво се случи на края:
Казват ти, че си си пуснал 2 пакета допълнителни ГБ, ти отричаш, карат те да попълниш една молба(оплакване), но междувременно ти казват, че трябва да платиш тази сума, иначе ще ти спрат номера. Отиваш следващия месец - историята същата.. трябва да си платите, за да  използвате номера... След 3 месеца тормоз, казаха, че грешката била в тяхната система, но пари НЕ върнаха. ЧЕСТИТО! Къде отидоха тези 100 -120 лв., които плати?
Виж целия пост
# 9
Всички мобилни оператори са измамници!!!
Аз също имам начислена сметка от 200 лв ,като ползвам мобилни данни,флашка за нет и тел с много малко минути.
Не ползвам минутите,работя само с нета,пращат ми някакви фактури които не са верни от Виваком - мълчиш и плащаш :Х


Не съм съгласна с "мълчиш и плащаш". Ако всички мълчат и плащат следващите сметки ще са двойни и нагоре...

Ако ти начислят нещо извън договора и каквото не си ползвал пътят е:

1) писмена жалба с входящ номер до самия оператор

2) писмена жалба до Комисия за защита на потребителите https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Жалбата може да се пусне по интернет или на място.


Когато има жалба и до Комисия за защита на потребителите случаите се разрешават. Знаят, че няма да им се размине.



Нито съм чула,нито видяла за потребител на еди кой си оператор да е изяснил случая!
Да речем,че се захванеш с адвокат,колко пари ще се изръсиш за да ти води загубеното дело?
Няма потребител спечелил от това ,защото мобилните оператори за това си служат с тонове договори и с добри адвокати.
Правят такива договори,че размерът им е повече от една детска книжка ,и като ти видят подписчето,ТИ СИ СИ ВИНОВЕН.
Виж целия пост
# 10
Здравейте.

Имам следния проблем на служебния ми телефон. Договорът на фирмата, в която работя, е изтекъл преди 1 година, т.е. вече е безсрочен и може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие от всяка една от страните.

Назначиха нов акаунт мениджър, който не спира да ми звъни и да ме "заплашва", че А1 ще ни изпратят предизвестие за прекратяване на договора, ако не подпишем нов договор с план за 1/2 години.

Няма логика А1 да иска да ни прекрати договора, защото е безсрочен.  За мен това е изнудване на клиенти.

Щели сме да изгубим номерата, не можело да се прехвърлят и запазят и прочие...

Какво да направя?
Виж целия пост
# 11
Здравейте.

Имам следния проблем на служебния ми телефон. Договорът на фирмата, в която работя, е изтекъл преди 1 година, т.е. вече е безсрочен и може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие от всяка една от страните.

Назначиха нов акаунт мениджър, който не спира да ми звъни и да ме "заплашва", че А1 ще ни изпратят предизвестие за прекратяване на договора, ако не подпишем нов договор с план за 1/2 години.

Няма логика А1 да иска да ни прекрати договора, защото е безсрочен.  За мен това е изнудване на клиенти.

Щели сме да изгубим номерата, не можело да се прехвърлят и запазят и прочие...

Какво да направя?
Няма как мобилен оператор да закрие номера на клиент само защото е безсрочен. Услуги се закриват само с писмена заявка от клиента или поради неплащане. Това което ви казва акаунт мениджъра е чиста лъжа и може да напишете жалба на сайта на компанията или в техен офис.
Виж целия пост
# 12
Всички мобилни оператори са измамници!!!
Аз също имам начислена сметка от 200 лв ,като ползвам мобилни данни,флашка за нет и тел с много малко минути.
Не ползвам минутите,работя само с нета,пращат ми някакви фактури които не са верни от Виваком - мълчиш и плащаш :Х


Не съм съгласна с "мълчиш и плащаш". Ако всички мълчат и плащат следващите сметки ще са двойни и нагоре...

Ако ти начислят нещо извън договора и каквото не си ползвал пътят е:

1) писмена жалба с входящ номер до самия оператор

2) писмена жалба до Комисия за защита на потребителите https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Жалбата може да се пусне по интернет или на място.


Когато има жалба и до Комисия за защита на потребителите случаите се разрешават. Знаят, че няма да им се размине.



Нито съм чула,нито видяла за потребител на еди кой си оператор да е изяснил случая!
Да речем,че се захванеш с адвокат,колко пари ще се изръсиш за да ти води загубеното дело?
Няма потребител спечелил от това ,защото мобилните оператори за това си служат с тонове договори и с добри адвокати.
Правят такива договори,че размерът им е повече от една детска книжка ,и като ти видят подписчето,ТИ СИ СИ ВИНОВЕН.
Не става въпрос за условия, който си подписал. Не виждам и защо да ги оспорваш, щом си се съгласил?
Става дума за сличаи, при които ти надписват пари в сметката по някаква измислена от тях причина. Или вариантът с предлагане на договор по телефона и без клиентът да се е съгласил, да му идва сметка за такъв договор. И тези случаи са НАПЪЛНО оборими! Казвам го от личен опит!
Виж целия пост
# 13
Sun_shine така е. На мен ми предложиха сметка по телефона, за която казах че ще помисля, не съм приела нито отказала. Казаха че ако приема, мога до 7дневен срок да прекратя договора и че ще ми пратят да подпиша договора(а аз мога през това време да мисля). На 4ден ми пращат смс че съм на нова тарифа, а аз договор така и не съм подписала не съм дала и устно съгласие. Реших да не приемам тарифата и се обадих на оператора да му обясня как стоят нещата. Той каза, че без да подпиша договор или да дам устно съгласие няма как да стане и ме посъветва да отида до магазин на Telenor. Така и направих защото реално ми оставаше 1ден да откажа (другите бяха почивни). В първия магазина ме питаха еди кой си ли ми я предложи и че нищо не могат да направят, в другия ми казаха че колежката която разбирала я няма  на работа- то хубаво я няма ама другия ден е не работен и си оставам на новата тарифа. Какво да правя аз? Ядосана обадох се на оператора разказах за историята ми и само вметнах, че е подсъдимо(след като разговора ми е записан и не съм приела и след като няма ма черно на бяло) до 30мин бях на старата тарифа.
Виж целия пост
# 14
В Европа има закон, ако си в чужбина над 3 месеца, имаш ли нямаш ли данни и минути си плащаш, че ползваш българска карта там. Знаят във всеки един момент къде си, що си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия