Ако ти начислят нещо извън договора и каквото не си ползвал пътят е:
1) писмена жалба с входящ номер до самия оператор
2) писмена жалба до Комисия за защита на потребителите https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Жалбата може да се пусне по интернет или на място.
Да се поиска наказание/глоба на оператора за некоректни практики.
Започвам темата със случка от днес.
От Теленор са начислили 10лв към сметката на телефона на майка ми за "прогноза за времето". Естествено не е искала или активирала такава "услуга". То бива наглост ама чак толкова!
Да, ще пишем жалба до Комисията за защита на потребителите. И да, няма да го оставим така, обаче е много дразнещо да ни губят времето по този начин.
Случки от преди - МТел - безкарайна наглост на "надписване" на сметката. Многократно! Жалба след жалба.
Телефонът ми беше от стария вид без да може да ползва интернет. Постоянно искаха да плащам изразходвани мб интернет! Махнах се от тях.
Също преди време бяха предлагали на майка ми някакви планове и тя не се беше съгласила, след което дойде сметка за плащане. И пуснахме жалби в оператора и до Комисията за защита на потребителите. Оправиха се нещата.