Работа, CV-та, HR-и, съвети - 67

  • 21 149
  • 742
# 375
Човек, който се занимава с административните въпроси на управленско ниво. Нещо като личен асистент на управителния съвет или на отделен екип, но с добри познания за бизнеса. Обикновено имат финансово образование или образование в сферата на бизнес мениджмънта. И са достатъчно опитни, за да водят сами бизнес кореспонденция, да подготвят комуникационни съобщения (вътрешни и външни), да присъстват на заседания и срещи на високо управленско ниво или по специфични бизнес теми и т.н.

Офис администратор/мениджър е човекът, който поддържа офиса като среда и офис нуждите като наличности (организира ремонти, при нужда и прави поръчки за офис консумативи - кафе, вода, хартия, кламери и т.н.) Често е лице за контакт с фирмите за охрана, почистване и т.н. Също така често отговаря за организиране на командировки.
Виж целия пост
# 376
не познавам секретарка, която да се съгласи да ѝ кръстя позицията "офис мениджър".

А аз познавам. Няколко. Друго си е длъжността ти да е мениджър нещо си.
Виж целия пост
# 377
Имаше една форумна мениджърка, чиято втора работа беше на чистачка, третата ѝ забравих каква беше.
Виж целия пост
# 378
Всичкото ми звучи като секретарка, съжалявам. И е доста жалко хора с бизнес образование да се задоволяват да пишат имейли и съобщения.
Виж целия пост
# 379
Ми при нас Офис мениджър отговаря за всички рецепсионистки, те са в няколко офиса. На нея и е пряк шеф Facilitiy Manager който отговаря за всички офиси.Отделно имаме Executive assistant и Management assistant, съответно едната отговоря за баш шефовете, другата за всички мениджъри.
Виж целия пост
# 380
Всичкото ми звучи като секретарка, съжалявам. И е доста жалко хора с бизнес образование да се задоволяват да пишат имейли и съобщения.
То си е жалко, но с очите си съм го виждала като изискване за такава позиция, точно секретарка или да пишеше асистентка. Плюс отличен английски и по възможност стаж на подобна позиция. С никак невпечатляващо заплащане, в малка фирма дето вероятно длъжността щеше да покрива още сто неща, понеже не е достатъчно голяма да има човек за всяко... Някои обяви като ги чете човек и се чуди дали някой изобщо би ги покрил, те и обикновено висят с месеци.
Секретарки познавам не една и две с магистърска степен, понякога другият избор е да стои човек без работа. Особено в по-малък град изобщо не е рядкост.
Виж целия пост
# 381
Че ние имахме рецепционистка юрист Joy
И пита да се върне
Лошото на тези длъжности е, че са много неблагодарни.  Може да са много натоварени, да движиш нещата на редица нахакани некадърници, да се налага да имаш счетоводни, организационно и какви ли не други познания, езици, контакти и т.н., а накрая си "проста" секретарка или администраторка.
А може и нищо да не правиш цял ден, абсолютно.
Като натоварване, заплата, много много голяма разлика.
Виж целия пост
# 382
Аз харесвам и бих искала да съм Executive assistant,  но заплащането е малко,  дори да е голяма фирма, да имаш редица отговорни дейности, мисля че не може да е кой знае колко голяма, дори за човек с опит, най-много 2000 лв нето да стане, в София.
Виж целия пост
# 383
Че ние имахме рецепционистка юрист Joy
Нека позная. И мениджъри, анализатори  и др. с туризъм, етнология, клаустрофобия. Опа, това последното май не беше специалност. : )
Виж целия пост
# 384
Преди цели 20 години, между двете ми следвания, бях секретарка в една фирма - в договора ми се мъдреше длъжността офис асистент. Задълженията ми бяха всякакви: превеждах, водех кореспонденция на английски и бг, поддържах контакт с клиенти, но правех и кафе, следях графика на шефа, че даже му взимах костюмите чат-пат от химическото, запазвах самолетни билети и т.н.
Виж целия пост
# 385
Бррр, за съжаление позна Wink ХР екипа и не само, е много слаб. Но пък и не сме уникални, факт, че в различните компании има всякакви случаи
Виж целия пост
# 386
Аз харесвам и бих искала да съм Executive assistant,  но заплащането е малко,  дори да е голяма фирма, да имаш редица отговорни дейности, мисля че не може да е кой знае колко голяма, дори за човек с опит, най-много 2000 лв нето да стане, в София.
Може да е малко, може и да не е. Там са най-широки диапазоните. Има и по 4000 лева заплати.
Всичкото ми звучи като секретарка, съжалявам. И е доста жалко хора с бизнес образование да се задоволяват да пишат имейли и съобщения.
Ако от това, което написах за тази позиция, ти остана с впечатление, че това е позиция, на която "пишат мейли и съобщения", нещо жестоко се е счупило някъде между намерение и възприятие.
Иначе, няма какво да съжаляваш, че всичко ти звучи като секретарка. Това изисква опит. То има хора, за които technical writer, QA и front-end developer са все IT/програмисти.
Виж целия пост
# 387
Аз харесвам и бих искала да съм Executive assistant,  но заплащането е малко,  дори да е голяма фирма, да имаш редица отговорни дейности, мисля че не може да е кой знае колко голяма, дори за човек с опит, най-много 2000 лв нето да стане, в София.

Тук няма на C level много хора на длъжност, но на нашите на C level executive assistants са много високо платени, но там е много по-трудно, те даже отговаррят на мейли(сортират пощата, на тези дето са само с thanks, на тези на които да обърне внимание) , правят презентации, като орлици са.
Виж целия пост
# 388
Не, разбрах те и не отричам, че натоварването може да бъде сериозно, просто с годините задобряваш и това е. А не придобиваш дпълнителни скилове.
Виж целия пост
# 389
на интервюто просто спокойно си казвате "искам Х лева/месец бруто"
Защо бруто?

Защото от гледна точка на работодателя наемането на нов кадър в екипа струва Х бруто, а това че до тебе достига Y нето доход е важно по-скоро за тебе. Затова си искаш заплата бруто, а предложението за работа обикновено пристига с бруто възнаграждение и пресметнат нетен доход за твое удобство.
И защото за мен е важно какво ще получа си искам нето. Сред моите познати също не знам някой да казва брутна заплата по интервютата. Ако на някой работодател му кажа, че искам 3191.18лв на месец бруто ще има да се чуди колко точно е това, много по-лесно е просто да си поискам 2500лв нето.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия