Работа, CV-та, HR-и, съвети - 67

  • 21 175
  • 742
# 390
До голяма степен объркването и неразбирането относно административните позиции идва от факта, че те са доста разнородни като дефиниция в различните фирми.
Виж целия пост
# 391
На мен ми прави много лошо впечатлене как работа в кол център (като телефонист) вече я представят с най- различни заглавия. Последното, което срещнах, беше нщо си с бизнес анализ. Laughing
И в описанието- може да предвижда нуждите на бизнеса и клиентите и после един дълъг ферман за "клиентите", които ти дзънкат на пожар и другите неща, характерни за позицията.
Виж целия пост
# 392
Мен на интервюто ме питаха за заплата бруто, не нето.
Не виждам какъв е проблемът, аз знам колко ще е нетото.
Виж целия пост
# 393
Мдааа, и аз външно изглеждам телефонист и съм с длъжност Helpdesk. Телефонист е едно от нещата да приемам и регистрирам повредите в интернет на фирмата-доставчик. Зад това, което изглежда върша повече неща, включително и програмиране.

Сега се чудя, малко време съм официално на тази длъжност, дали да си искам малко аванс. Като малко казвам една седмица.
Виж целия пост
# 394
Мен на интервюто ме питаха за заплата бруто, не нето.
Ако изрично искат да им кажеш бруто, добре. Мен ще ми трябва време да сметна, ако ме попитат така.
Виж целия пост
# 395
Тук няма на C level много хора на длъжност, но на нашите на C level executive assistants са много високо платени, но там е много по-трудно, те даже отговаррят на мейли(сортират пощата, на тези дето са само с thanks, на тези на които да обърне внимание) , правят презентации, като орлици са.

Маце, какво всъщност е C level?
Виж целия пост
# 396
На мен ми прави много лошо впечатлене как работа в кол център (като телефонист) вече я представят с най- различни заглавия. Последното, което срещнах, беше нщо си с бизнес анализ. Laughing
И в описанието- може да предвижда нуждите на бизнеса и клиентите и после един дълъг ферман за "клиентите", които ти дзънкат на пожар и другите неща, характерни за позицията.

А аз се чудя защо кол центровете ги наричат ИТ фирми. Когато отвориха местния Sutherland, беше широко рекламирано в местните медии как в нашия град отварят голяма ИТ фирма и търсят 100 ИТ специалисти. После се оказа, че не било компютри, а компоти.
Виж целия пост
# 397
То вече почти всичко е нещо друго, по-завъртяно, понякога направо помпозно.
Виж целия пост
# 398
Наскоро срещнах обява за Happiness Manager.....
Виж целия пост
# 399
Сервитьорка в Хепи? Laughing
Или за проститутка става дума?
Виж целия пост
# 400
И аз да второто се сетих 😁
Виж целия пост
# 401
О там ли вече има мениджърско ниво Joy
Сигурно сводникът се води нещо като мениджър.
Ще ми се смеете, ама намирам тая професия за по- полезна от някои новоизлюпени. Не че е готино да няма работни места, ама има толкова хора, които нямат реални скилове, не продават услуга, не създават нещо и като прочетеш длъжностната характеристика, си като замаян. Много думи, а нищо по същество. Объркващо е.
Виж целия пост
# 402
На мен ми прави много лошо впечатлене как работа в кол център (като телефонист) вече я представят с най- различни заглавия. Последното, което срещнах, беше нщо си с бизнес анализ. Laughing
И в описанието- може да предвижда нуждите на бизнеса и клиентите и после един дълъг ферман за "клиентите", които ти дзънкат на пожар и другите неща, характерни за позицията.

А аз се чудя защо кол центровете ги наричат ИТ фирми. Когато отвориха местния Sutherland, беше широко рекламирано в местните медии как в нашия град отварят голяма ИТ фирма и търсят 100 ИТ специалисти. После се оказа, че не било компютри, а компоти.

 Не съм наясно с фирмата, но и аз мисля, че е ИТ. Само че по принцип извън София се изнасят къстъмър съпорт позициите от 1-во ниво, които не са ИТ. Иначе вероятно това за 100-те ИТ специалиста идва от медиите
Виж целия пост
# 403
Така де, някой да се грижи за твоето "щастие" на работното място, организирайки мероприятия, игри, разговори. Нещо като психолог на щат, ама не съвсем.
Виж целия пост
# 404
Мислех, че е Wellness manager.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия