Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Професия учител - 7

  • 6 713
  • 183
Добре дошли в новата тема!





Стари теми:
Виж целия пост
# 1
Зла вещица да, това също е подигравка, но и не мисля, че е редно те да вземат по-малко от един продавач. Както и да е -много неща не са както трябва и няма да ги оправим с форума. Благодаря за новата тема!
Виж целия пост
# 2
Честита ни нова тема.
За заплащане не ми се говори, макар че има какво да се желае. На мен лично ми се иска да се прекрати тази безумна бумащина, тази безмислена дейност, това безкрайно писане на планове, отчети, анализи и не знам какво още, от което не ни остава време да работим качествено с децата
Виж целия пост
# 3
Честита ни нова тема.
На мен лично ми се иска да се прекрати тази безумна бумащина, тази безмислена дейност, това безкрайно писане на планове, отчети, анализи и не знам какво още, от което не ни остава време да работим качествено с децата

Именно. За мен е страшно натоварващо да пиша нещо на хартия, след като го има в електронния дневник и е въпрос на секунди да се направи справка оттам (и да се отпечата, ако чак толкова е нужно). Но не, по цял ден бълваме справки за какво ли не. Днес например всички колеги писахме месечна декларация, че влизаме в класове с деца със СОП. Ами то е ясно, след като тези деца са в клас, че им преподаваме и на тях. Защо е нужна отделно попълнена декларация и за това.
Виж целия пост
# 4
На мен и по проекти не ми се работи, обаче ни задължават
Виж целия пост
# 5
Amy_nka, благодаря за темата! bouquet

Публикували са списък на училищата за "Подкрепа за успех" и нас ни няма. Стискайте ми палци да не го добавят!
Аз групата така или иначе си я водя като консултации, ама ако ми спестят бумащината, халал да са им парите!
Виж целия пост
# 6
Навсякъде ли е това подписване на всички домашни от учителите в занималнята? През мен минават над 100 тетрадки на ден... Така нямам време да обеснявам на децата това, което не са разбрали. Защото едните схващат едно, другите друго.
Защо не се каже темата на урока за деня на учителя в занималня и учениците да се упражняват по дадената тема, а трябва да имат учебна тетрадка, упражнителна тетрадка, сборник и т. н. за домашна работа...
Виж целия пост
# 7
Не разбрах, оплакваш се от подписването или от необходимостта от проверка? Ако е от първото - поръчай си печатче и дай на ученици да го слагат, ако първо си проверила. За второто не мога да дам акъл.
Виж целия пост
# 8
Зла вещица да, това също е подигравка, но и не мисля, че е редно те да вземат по-малко от един продавач. Както и да е -много неща не са както трябва и няма да ги оправим с форума. Благодаря за новата тема!

Ами честно казано аз не мисля, че чистачките трябва да вземат повече от един продавач.

Тинити, учителите от първата смяна също проверяват стотици тетрадки, сборници, помагала и всичко, което преподават сутрин. Правят го междучасията или остават след часовете. Или си го носят в къщи. Не ги проверяват по време на часовете, когато обясняват.
Учителите от втората смяна проверяват домашните. Предполагам след като е обяснено и са написани.
Виж целия пост
# 9
Днес бях на родителска среща. Избраха ме за нещо, даже не знам какво. Никой не щеше. И аз не исках, обаче само ми казаха името, и някой гадняр отзад се разкрещя: "да, съгласни сме!".
За обществен съвет.
Това е където слушам отчетите на училището, нали?

И в другото училище съм избрана, и там "помагам", пък на практика само слушам отчети и подписвам неща.

Извинете ме за това, че не е по темата. Но... Все пак в това ли ме включиха?
Виж целия пост
# 10
От години се питам за какво е този обществен съвет и не мога да си отговоря.
Виж целия пост
# 11
rumka833, реално дейността на обществения съвет е формална. Уж по този начин според "умните глави" измислили и приели наредбата представители на родителите се включват в дейността на училището.

Днес имах родителска среща. Родители на цели седем деца дойдоха....
Виж целия пост
# 12
Формален или не, общественият съвет има две много йезуитски функции, с които едно или няколко "задни колела" могат твърде неформално да прецакат всякакви директорски стратегии:
- дава становище за разпределението на бюджета по дейности и размера на капиталовите разходи, както и за отчета за изпълнението му – за институциите на делегиран бюджет и за частните детски градини и частните училища, които получават средства от държавния бюджет;
- съгласува предложението на директора за разпределение на средствата от установеното към края на предходната година превишение на постъпленията над плащанията по бюджета на училището или детската градина.
Виж целия пост
# 13
Дават ни предварително напечатано неща за подпис и казват- това е.
Виж целия пост
# 14
Навсякъде ли е това подписване на всички домашни от учителите в занималнята? През мен минават над 100 тетрадки на ден... Така нямам време да обеснявам на децата това, което не са разбрали. Защото едните схващат едно, другите друго.
Защо не се каже темата на урока за деня на учителя в занималня и учениците да се упражняват по дадената тема, а трябва да имат учебна тетрадка, упражнителна тетрадка, сборник и т. н. за домашна работа...

Ясно ми е какво имаш в предвид. Като свикнеш, няма да е толкова тегаво.
 
При мен така минава един ден:
Първо е общата работа- диктовка, 1-2 упр по нея. След това продължават с домашните дадени от класната в реда БЕ, Мат., чужди езици, л-ра, разказвателни. Ако има правила или изводи, които да се припомнят/научат- обикн са по първите 2 предмета.
Децата, които са твърде бавни, пишат зрителна, а не слухова диктовка.
Домашните се предават накуп. Ако грешките са единични- обяснявам и се поправя. Ако грешките преобладават- децата стоят до мен вдясно и пишат под погледа ми, докато проверявам или обяснявам на други.
Понякога най-бързите деца помагат на неразбралите по-бавни, но също само с обяснения. Понякога се налага и да обяснявам на класа и работим заедно...като днес ( нито една вярна УТ).
На ден проверявам между 100 и 150 помагала и тетрадки. Подписвам се на ок 80% от тях. И аз правя грешки, после се поправям...но с годините все по-малко. Тетрадките за занималня ( упражнителните) проверявам на следващия ден преди да вляза в класната стая.
Целта ми е да си разбере пропуска и да се поправи, докато е при мен, а не да проверя като си е тръгнало. Друга цел- ако има пропуск в знанията, да знае къде да провери , за да реши проблема; да се научи детето само да проверява домашното си

Ако не успяваш да провериш по 3 помагала на дете или успяваш, но трудно, говори с класната на първо време да отговаряш за по-малко учебници...ако се съобразява. А ако не, раздели си ги мислено на групи и ги проверявай през няколко урока.

И класните проверяват, но не накуп и не всеки ден. А по-скоро днес 25, утре 50 тетрадки...но целта е за проверка и контрол на усвоените знания. Не е основна дейност. А в занималня - упражняване и усвояване на знанията. Основна дейност.
В кой клас преподаваш?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия