Пазаруване от George(ASDA) - Тема 11

  • 59 144
  • 602
# 495
От тия точно не, ама и аз съм в тая номерация, 7ца взимам за затворени обувки.
Виж целия пост
# 496
Здравейте!
Някой поръчвал ли е това якенце? Дъщеря ми е на 9 г., 142 см. и 34 кг. Колебая се 9-10 или 9-11 да ѝ поръчам?
https://direct.asda.com/george/kids/coats-jackets/green-gold-flo … ml?cgid=D25M2G1C4
Дъщеря ми е горе долу същите мерки
10-11 г е добре за нея
Здравейте,някой поръчвал ли е тези маратонки и отговарят ли си на номера,аз обикновено си купувам обувки 40 номер,някой път 41 като зависи от модела.Има намаление още на няколко вида маратонки/гуменки.Леки ли са,вземам ги за работа.


Купувала съм си маратонки, друг модел и взех размер по големи, големи ми бяха т.е. мисля че обувките отговарят
Виж целия пост
# 497
Аз поръчах миналия уикенд с Габиели. Вече е при превозвач

Вече приемат поръчки ли, защото преди бяха спрели да приемат поръчки от онлайн магазини.  Колко е цената на килограм?
Виж целия пост
# 498
Аз поръчах миналия уикенд с Габиели. Вече е при превозвач

Вече приемат поръчки ли, защото преди бяха спрели да приемат поръчки от онлайн магазини.  Колко е цената на килограм?
Приемат да, въпреки, че официално не са обявили в сайта си. 4 лв на кг.
Виж целия пост
# 499
Здравейте, отдавна не съм поръчвала от Асда / от началото на пандемията / и загубих последователността на номерацията за дъщеря ми. Молбата ми е, ако някой има яке размер - 13-14 г. дали може да ми премери сантиметрите под мишницата и при раменете. Много си хареса едно от якетата, но е голям риск с размера и скъпата доставка.Ще съм благодарна:smiley:
Виж целия пост
# 500
Кажете, моля, правят ли все още онези 20 %-тово намаления на детско/бебешко.
Виж целия пост
# 501
Кажете, моля, правят ли все още онези 20 %-тово намаления на детско/бебешко.
правят , но доста по-рядко от преди.

и понякога е срещу точки, в Rewards.
Виж целия пост
# 502
Здравейте, отдавна не съм поръчвала от Асда / от началото на пандемията / и загубих последователността на номерацията за дъщеря ми. Молбата ми е, ако някой има яке размер - 13-14 г. дали може да ми премери сантиметрите под мишницата и при раменете. Много си хареса едно от якетата, но е голям риск с размера и скъпата доставка.Ще съм благодарна:smiley:
Нямаме, още сме на по-малък разбер. Обаче ако това ще помогне 13-14 от Джордж на мен са ми големи. Аз нося дамска номерация якета S размер.
Виж целия пост
# 503
Благодаря, хич няма да се надявам тогава.
Виж целия пост
# 504
Здравейте,  имам поръчана пратка от George, която трябваше да бъде доставена в офиса на GG.BG до 19 август. Получен е само единия пакет с един артикул. По-голямата част от пратката все още я няма и в сайта им е със стаус On the way. Писах им на месинджър, тъй като нямат мейл за обратна връзка,  но никакъв отговор.
Някой има ли подобен случай или поне да знаете как се процедира при такива обстоятелства.
Виж целия пост
# 505
Здравейте,  имам поръчана пратка от George, която трябваше да бъде доставена в офиса на GG.BG до 19 август. Получен е само единия пакет с един артикул. По-голямата част от пратката все още я няма и в сайта им е със стаус On the way. Писах им на месинджър, тъй като нямат мейл за обратна връзка,  но никакъв отговор.
Някой има ли подобен случай или поне да знаете как се процедира при такива обстоятелства.
Аз. С липсваща и не само. Често получавам съдрани пакети лепени с тиксо и вътре или липсва половината ми поръчка или като са я лепили така са залепили чувала че дрехите са останали от външната страна на чувала и са ги влачили ли влачили и за нищо не стават.
Но аз плащам с Пей пал и след като ми отказаха да ми върнат парите, понеже не можело да се разбере точно кои дрехи са изпаднали от съдрания чувал се обърнах за съдействие за Пей пал и те отсъдиха в моя ползва и ми върнаха всички пари.
Сега поръчвам рядко че ми писна.
Виж целия пост
# 506
На мен ми се е случвало.  Преди година съм им писала в WhatsApp и си спомням,  че много бързо отговориха.  Бяха затрили пратката,  както си пишеше On the way. Половината от нещата вече бяха свършили в магазина.  За тях ми върнаха парите,  а другата част ми ги пратиха наново.  Предложиха ми също да ми върнат цялата сума,  но аз исках да си получа артикулите,  пък били те и не всички.
Преди няколко години ми бяха пратили ромпъри,  но вместо 7, колкото са в комплекта,  получих 3, от които единият с дупка.  Писах им и тогава също ми върнаха парите,  без да са искали аз да им връщам проблемната стока.
Виж целия пост
# 507
Здравейте, на 27.07.2022г. направих поръчка през Cargo bee ( поръчвала съм няколко пъти от тях, досега нямаше проблем. Устройваше ме това, че имат офис в Бургас и, че имат опция доставка до адрес, въпреки малко високата цена за килограм). Вчера получих пратката си и за мое огромно съжаление не е моята. Поръчах 4 пакета по няколко броя тениски и клинчета за момиче , а в пакета имаше само 5 блузки за момче, които аз не съм поръчвала. На пакета пише моето име и номер на пратка, вътре има фактура на друго име с друг адрес и опис на въпросните блузи. Явно проблема е при пакетирането. Писах на някакъв номер в Whatsapp, снимах им поръчката ми, номер на поръчката, етикета на плика (че е до мен) и описа ( който не е за мен) и дрехите, които съм получила. Отговор все още нямам. Ядосана съм и на превозвача, въпреки че не знам дали те отварят пакета, но след като регистрирам пратка и описвам какво съм поръчала, смятам че е редно да го правят най-малкото, за да ме уведомят с време да се обърна към Джордж, а не след 20 дни като нещата стигнат до мен. На някой друг случвало ли му се е нещо подобно, как процедират Джордж, нещо още трябва ли да добавя към описанието на проблема и изобщо има ли шанс да ми върнат 59 паунда, които заплатих за неща които не получих?
Имате ли развитие? И аз имах подобен случай, но беше само една малка  част липсваща за сметка на някакъв клин който не съм поръчвала и така и не разбрах какво да направя, че всечко се остана така. Ще се радвам ако споделите вашето развитие дано е положително ☺
Виж целия пост
# 508
Да, писах им в Whatapp в края на работния ден ми отговориха, че ще ми възстановят сумата понеже нещата от поръчката не са налични вече  и супер любезно ме помолиха да върна сгрешените дрехи в най-близък удобен за мен магазин. И след няколко дни ми се обадиха от фирмата превозвач, че пратката ми е пристигнала при тях и всичко, което бях поръчала си беше в пакета, не знам как да им върна парите сега и май ще го пиша подарък колкото и да не ми се иска
Виж целия пост
# 509
Да, писах им в Whatapp в края на работния ден ми отговориха, че ще ми възстановят сумата понеже нещата от поръчката не са налични вече  и супер любезно ме помолиха да върна сгрешените дрехи в най-близък удобен за мен магазин. И след няколко дни ми се обадиха от фирмата превозвач, че пратката ми е пристигнала при тях и всичко, което бях поръчала си беше в пакета, не знам как да им върна парите сега и май ще го пиша подарък колкото и да не ми се иска

В какъв магазин върнахте? С превозвач ли пак?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия