Време е за ИКЕА! - Тема 29

  • 45 287
  • 775
# 120
Драго, нашите ги пристегнахме след около година, че аз много се въртя Simple Smile
Виж целия пост
# 121
Само за Малма ли има подобни препоръки или и за другите им мебели?
Виж целия пост
# 122
Avia, питай за нещо конкретно. Аз поне от всичко, което сме купили от Икеа съм доволна.
Виж целия пост
# 123
Мики, аз също съм доволна, но не знаех, че трябва "поддръжка". В спалнята сме с легло, скрин и нощно шкафче на Малм и гардероб Пакс, а в стаята  на децата с гардероб и скринове Бримнес+ бюро Мики и контейнер Алекс/ако не греша/. И кухнята е икейска Joy  Та за тези мебели къде бих могла да проверя дали е нужно периодично да се затяга?
Виж целия пост
# 124
Avia, всичко на икеа, което се използва, трябва да се затяга. Simple Smile
Виж целия пост
# 125
Чак пък всичко? На един шкаф какво ще му затягаш?
Виж целия пост
# 126
Някой беше питал за начисляване на точки след покупката. Тогава си помислих, добре, че и аз не се разсеях, като купувах маса, а днес установих, че нямам натрупани точки, даже на касовия бон си пише -0 точки. Но се доверих на касиерката, даже и споделих, че все забравям без този път. Ядосах се! 1870 точки!! Поне вие внимавайте и не се доверявайте!
Виж целия пост
# 127
Точките не се ли начисляват автоматично?
Щом пазиш бележката, аз бих им писала.
Виж целия пост
# 128
Да, ще пиша. Предполагам ще кажат, че не съм си дала картата. Даже днес ще ходя да поръчвам гардероб и на място ще опитам да уточня. Не съм оптимист, но ми писна от некомпетентни и разсеяни служители.
Виж целия пост
# 129
Да, ще пиша. Предполагам ще кажат, че не съм си дала картата. Даже днес ще ходя да поръчвам гардероб и на място ще опитам да уточня. Не съм оптимист, но ми писна от некомпетентни и разсеяни служители.
Дали може да споделите какво се е случило днес? Дали сте питали?
Защото аз бях забравила да си дам картата , но пазя бележката. Вярно е, че може да събираме и чужди бележки така, но все пак Simple Smile
Виж целия пост
# 130
Черен петък ще има, почва утре до понеделник, от провинцията съм и в магазина няма да мога да ида. Дебнем Malsjo да я намалят, моля ако някой иде утре просто да драсне да каже дали е намалена , за да знам 300 км имат ли смисъл да бия. Много ни харесва, но тъй като ни трябват няколко, ще мине 2000 лева, силно се надявам да е намалена.
Виж целия пост
# 131
Ще споделя разбира се.
Първо не мога да вляза в акаунта, дава грешна парола и следвах инструкциите за забравена парола(да пратят на мейла линк).  Не получих мейл 30-40 мин.и се обадих на кол център. Проверихме, че съответната карта е регистирана на този мейл (погрешка съм направила 2 акаунта, но пазаруваме с една и съща  карта). Девойката ме увери, че са нужни 2-3 часа "техническо" време, за да пристигне мейла и провери точките, откъдето разбрах, че тези от последното пазаруване не са начислени.
На касовия бон/фактура е изписано 0 точки/ но отдолу се вижда номера на картата.
В Икеа показах това и понеже съм сигурна, че си дадох картата, настоях да решат въпроса. Служителката на касата ме увери, че ще пишат някъде си и ще ми дадат точки, но ще са нужни 2 седмици някъде. После направих поръчка и за нея ми начислиха точките, новите (този път гледах внимателно).
Междувременно в магазина/центъра за поръчки една дама се оплака, че от 3 месеца не може да си влезе в профила, дава и грешна парола, дори след смяна на парола. Успокоих се, че явно грешката не е само в мен.
Прибрах се в къщи и установих, че мейлът за промяна на парола още не е дошъл. Явно върви пеша, защото за 9 часа (София - Варна ) и с БДЖ би пристигнал.
Относно кол центъра останах с впечатление за голяма некомпетентност, но добро обучение да се измъкваме с общи приказки. Отгоре на всичко имаше силен страничен шум и дефекти в говора, та се поизмъчих. И още - чаках 5 минути преди някой оператор да се "освободи".
И така, може и да си получа точките, защото имам документ с номера на картата, но няма как да проверя, защото нямам достъп до акаунта Wink
Виж целия пост
# 132
Ще споделя разбира се.
Първо не мога да вляза в акаунта, дава грешна парола и следвах инструкциите за забравена парола(да пратят на мейла линк).  Не получих мейл 30-40 мин.и се обадих на кол център. Проверихме, че съответната карта е регистирана на този мейл (погрешка съм направила 2 акаунта, но пазаруваме с една и съща  карта). Девойката ме увери, че са нужни 2-3 часа "техническо" време, за да пристигне мейла и провери точките, откъдето разбрах, че тези от последното пазаруване не са начислени.
На касовия бон/фактура е изписано 0 точки/ но отдолу се вижда номера на картата.
В Икеа показах това и понеже съм сигурна, че си дадох картата, настоях да решат въпроса. Служителката на касата ме увери, че ще пишат някъде си и ще ми дадат точки, но ще са нужни 2 седмици някъде. После направих поръчка и за нея ми начислиха точките, новите (този път гледах внимателно).
Междувременно в магазина/центъра за поръчки една дама се оплака, че от 3 месеца не може да си влезе в профила, дава и грешна парола, дори след смяна на парола. Успокоих се, че явно грешката не е само в мен.
Прибрах се в къщи и установих, че мейлът за промяна на парола още не е дошъл. Явно върви пеша, защото за 9 часа (София - Варна ) и с БДЖ би пристигнал.
Относно кол центъра останах с впечатление за голяма некомпетентност, но добро обучение да се измъкваме с общи приказки. Отгоре на всичко имаше силен страничен шум и дефекти в говора, та се поизмъчих. И още - чаках 5 минути преди някой оператор да се "освободи".
И така, може и да си получа точките, защото имам документ с номера на картата, но няма как да проверя, защото нямам достъп до акаунта Wink
Много благодаря за подробния отговор! Дано скоро ви добавят точките!
Но наистина ужасен сървис..... Такава голяма компания едни мейли и едни точки да не могат да оправят...
Виж целия пост
# 133
Черен петък ще има, почва утре до понеделник, от провинцията съм и в магазина няма да мога да ида. Дебнем Malsjo да я намалят, моля ако някой иде утре просто да драсне да каже дали е намалена , за да знам 300 км имат ли смисъл да бия. Много ни харесва, но тъй като ни трябват няколко, ще мине 2000 лева, силно се надявам да е намалена.

В общи линии единствено един матрак видях и все глупости...
Виж целия пост
# 134
Да, пак отбиване на номера Wink
Просто един типичен за ИКЕА Черен петък 😂
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия