Време е за ИКЕА! - Тема 29

  • 45 147
  • 775
# 135
Simple Smile Той даже не е "черен", а "BAG Friday".
Виж целия пост
# 136
Аз се опитах преди 2 дни да се регистрирам, системата твърдеше, че е успешно, после опитах да вляза в акаунта и ми дава грешна парола или име. Поисках си имейл за смяна на паролата и нищо не идва 2 дни. Изглежда не работи тяхната система. Иначе да се отчета - на място се отказахме от легло malm и си избрахме songesand, защото ни се видя по- отворено и цветът в кафяво е по- наситен от свелия дъб. Понеделник ще купуваме.
Виж целия пост
# 137
songesand скърца Simple Smile Ако ви е важно, не за друго. Не самото легло - металните лайсни, които се опъват под матрака. Не е драматично, въпрос е сигурно нещо някъде да се затегне и подпре/уплътни, но все пак.
Виж целия пост
# 138
Честно казано не знам конструктивно колко се различават различните модели, за лаик като мен разликите са незабележими. Видимо ми изглежда сякаш само в таблата е разликата. Дори като цена са същите. И комплектите шкафове отдолу за едното легло са 2 с равни размери, а за другото едно малко и едно голямо. Сега songesand e намален с 30 или 40 лв. в новия каталог, но не това беше мотива да го предпочетем.
Виж целия пост
# 139
Свалете си инструкциите за сглобяване на двата и вижте накрая какво се случва с металните лайсни. Ако технологията е една и съща, ясно Simple Smile
Виж целия пост
# 140
Някой има ли спомен миналата година, кога пуснаха безплатна доставка?
Виж целия пост
# 141
Ще споделя разбира се.
Първо не мога да вляза в акаунта, дава грешна парола и следвах инструкциите за забравена парола(да пратят на мейла линк).  Не получих мейл 30-40 мин.и се обадих на кол център. Проверихме, че съответната карта е регистирана на този мейл (погрешка съм направила 2 акаунта, но пазаруваме с една и съща  карта). Девойката ме увери, че са нужни 2-3 часа "техническо" време, за да пристигне мейла и провери точките, откъдето разбрах, че тези от последното пазаруване не са начислени.
На касовия бон/фактура е изписано 0 точки/ но отдолу се вижда номера на картата.
В Икеа показах това и понеже съм сигурна, че си дадох картата, настоях да решат въпроса. Служителката на касата ме увери, че ще пишат някъде си и ще ми дадат точки, но ще са нужни 2 седмици някъде. После направих поръчка и за нея ми начислиха точките, новите (този път гледах внимателно).
Междувременно в магазина/центъра за поръчки една дама се оплака, че от 3 месеца не може да си влезе в профила, дава и грешна парола, дори след смяна на парола. Успокоих се, че явно грешката не е само в мен.
Прибрах се в къщи и установих, че мейлът за промяна на парола още не е дошъл. Явно върви пеша, защото за 9 часа (София - Варна ) и с БДЖ би пристигнал.
Относно кол центъра останах с впечатление за голяма некомпетентност, но добро обучение да се измъкваме с общи приказки. Отгоре на всичко имаше силен страничен шум и дефекти в говора, та се поизмъчих. И още - чаках 5 минути преди някой оператор да се "освободи".
И така, може и да си получа точките, защото имам документ с номера на картата, но няма как да проверя, защото нямам достъп до акаунта Wink
Много благодаря за подробния отговор! Дано скоро ви добавят точките!
Но наистина ужасен сървис..... Такава голяма компания едни мейли и едни точки да не могат да оправят...
Чакайте и аз да питам за тези точки.
Имам 200 точки при регистрация икеа фемили преди 2-3год., септември купих легло Малм и имам начислени 3415т.  Сега имам поръчка до център за поръчки Пловдив за 400лв., платена е по банков път, но точките не са ми начислени още.(имам май само виртуална карта и там пише че имам 3615т ) Та трябва ли да изчакам още малко или да се обаждам да си ги "търся"?  Последната поръчка оле не съм си я взела, ако е от значение.
Виж целия пост
# 142
Когато плащаш трябва да си дадеш картата. Аз си я дадох и пак нямам точки Wink, но не догледох. Друг път ще проверявам. И още -точките важат май 24 месеца след получването, така че си ги изполлзвай навреме
п.п На 3-тия ден все още нямам мейл за активация на нова парола Sad
Виж целия пост
# 143
Оф... не мога да направя он-лайн поръчката си... изписва следното: Възникна грешка. Опитайте отново след известно време (от вчера)... Някой да е имал подобен проблем и да го е разрешил?!?
Виж целия пост
# 144
Получих днес смс, че поръчката ми е в центъра за поръчки в Пловдив и, че имам 3 дни да я взема. Може ли да отида във вторник? От кога се броят тези дни- от днес или утре?
Виж целия пост
# 145
Някой има ли двуетажно легло?

Чудя се дали са достатъчно стабилни.

За детска стая е, но дъщеря ми е вече на 11 години. Ще го ползва и занапред.

Обзавеждането е бяло.
Виж целия пост
# 146
Преди две години купихме двуетажно легло за детската стая в България, в началото беше голямо желание кой да спи на втория етаж, е на следващото лято, вече не искаха да спят горе, а двамата се бореха да спят на долното легло. За това е хубаво да се обмисли повече, че бързо им минава мерака.
Леглото лесно се сглобява, не скърца, зависи какви матраци ще купиш, на мен ми е трудна смяната на чаршафите, но дъщеря ми  ми помага.
Преди 5-6 години бяхме гледали страхотно двуетажно легло в Неосет (магазина им беше в Аквацентъра във Варна срещу Метро), цената му също беше соленичка (над 1000лв със сигурност), но дали още ги има там не знам.
Виж целия пост
# 147
Срам не срам ще попитам, дали някой от вас ще ходи скоро до Икеа София.  Flushed Ако има възможност и желание да ми купи и изпрати с наложен платеж  3 рамки за снимка KNOPPANG.
Не може да се поръча онлайн, нито през центъра за поръчки във Варна. Защо, не знам Sad
https://www.ikea.bg/products/decoration/frames-pictures/frames/k … ng-ramka/30387123
Виж целия пост
# 148
Защото не са налични за поръчка онлайн. А ЦП работи със същия склад като онлайн магазина.
Виж целия пост
# 149
Не знам. Не ми дава опция - в кошницата. На вас? Но в меню наличност по магазини, се вижда че в София има.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия