Време е за ИКЕА! - Тема 29

  • 45 159
  • 775
# 285
Отстрани на сградата, долу на партера. Пише си.
Има рампа, изкарват ти стоката с количка, удобно е.

И аз така се мотах първият път като поръчвах оттам. Горе в магазина ми обясниха къде да отида. Заплес съм голям! Simple Smile
Виж целия пост
# 286
А от коя страна на сградата? Не е нужно да се ходи горе до магазина, нали? Предполагам бележката я давам там на който стои.
Виж целия пост
# 287
Ако застанеш срещу входа, пада се отляво.
Да, има си зала да изчакаш, ако има преди теб, топличко е, има къде да се седне, измислили са го.
Виж целия пост
# 288
А от коя страна на сградата? Не е нужно да се ходи горе до магазина, нали? Предполагам бележката я давам там на който стои.
Идваш към МОЛ-а по улицата покрай  входа на Метро,излизаща срещу входа на МОЛ-а.  Завиваш на ляво ,обикаляйки  мола.Завиваш надясно покрай него и на тази страна е центъра за поръчки към ИКеа. Мисля,че работи от 12 ч.Там даваш документа за поръчка и ти оформят фактура. Има паркинг точно пред центъра за поръчки,спокойно да спреш и да натовариш.
Виж целия пост
# 289
Благодаря ви, взехме ги!

Да попитам тези, които имат огледална врата на гардероб PAX. Според вас огледалото правилно ли отразява?  Аз имам чувството, че удължава малко и че те прави по-слаб...
Виж целия пост
# 290
И затваря 1 час по-рано от центъра за поръчки.
Виж целия пост
# 291
Ако някой е поръчвал доставка от икеа, с качване до апартамент ли е, или стоварват кашоните пред входа и поръчалия да се спасява. На сайта е използвана думата до "дома". Grinning
Виж целия пост
# 292
+20 лв  към доставката е до врата. С качването.
То те пита...до дома или до вратата горе го искаш...
Виж целия пост
# 293
Здравейте, някой има ли проблем с добавяне на точки към акаунта му? Получих поръчка на 23 декември и още ми ги няма точките. Звънях им и ми казаха да пиша мейл, писах и още нямам отговор - вече над седмица.


Yasmina*, oтносно Songesand - имаме бяло нощно шкафче, много е красиво и изглежда здраво, аз съм доволна. Сега поръчах и белия висок скрин, трябва да пристигне в петък, надявам се механизмите на чекмеджетата да са стабилни.
Виж целия пост
# 294
Здравейте, някой има ли проблем с добавяне на точки към акаунта му? Получих поръчка на 23 декември и още ми ги няма точките. Звънях им и ми казаха да пиша мейл, писах и още нямам отговор - вече над седмица.
Аз имам проблем с начислени точки. при покупка са ми начислени и три дни по-късно са взети. Писах във facebook, писах на меила - нищо!
Виж целия пост
# 295
Пишете им няколко пъти.
Виж целия пост
# 296
На кой и-мейл писахте за проблема с неначислените точки...
Виж целия пост
# 297
На кой и-мейл писахте за проблема с неначислените точки...
cs.ecommerce@ikea.bg
На този мейл писах в събота , днес ми отговориха ,че точките са начислени ръчно, но ще бъдат видими  по-късно до 14 дни.
Виж целия пост
# 298
Интересно, на мен по телефона ми казаха да пиша на ikeafamily@ikea.bg. Сега ще пиша и на cs.ecommerce@ikea.bg.
Виж целия пост
# 299
Интересно, на мен по телефона ми казаха да пиша на ikeafamily@ikea.bg. Сега ще пиша и на cs.ecommerce@ikea.bg.
Точно по телефона ми дадоха този мейл.
Точките ми са вече начислени.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия