Пазаруване от Amazon - тема №87

  • 58 224
  • 737
# 405
Без да се усетя активирах прайм с последната си поръчка. Наясно съм, че мога да поръчам само един артикул на каквато и да е стойност и доставката му ще е безплатна, но от какво друго бих могла да се възползвам до края на безплатния ми едномесечен прайм?! До сега  хич не съм му вниквала в детайлите на този прайм Thinking Ще съм благодарна за всякакви съвети и напътствия.
Съгласна съм и да съм в услуга на някой (от Пловдив). Ill
Една доставка до БГ ли ще е безплатна? Това нещо ново ли е?
Виж целия пост
# 406
Първия е 60мл.,втория 30мл.
Виж целия пост
# 407
Незнаех дали ще е ок за моята кожа и взех по-евтиния Blush
Виж целия пост
# 408
Здравейте!
Имам проблем с немския Амазон. Увериха ме, че ще получа възстановяване като сума в акаунта си до 24 часа. Моля за носоки къде да видя сумата, ако изобщо я преведат, и съответно как да я използвам!
Виж целия пост
# 409
От амазон.де си поръчах една приставка за ситрус сок и в деня на получаване получих мейл, че доставчика не може да достави пратката и правят рефънд. И ако все пак искам продукта да го поръчам отново.

Моля за съвети, за пръв път пазарувам.
Адресът не е грешен със сигурност.
Виж целия пост
# 410
Катрин, ще я видиш сумата тук

Тя седи активна, при следваща поръчка приспадат от нея.
Виж целия пост
# 411
20% допълнителна отстъпка на избрани продукти от склада(Amazon Warehouse):
Amazon UK
Amazon DE
Amazon FR
Amazon ES
Amazon IT

Тази отстъпка как се начислява,слагам продукт на който пише 20 процента,но промяна в цената няма.
Виж целия пост
# 412
Автоматично преди плащането
Виж целия пост
# 413
От амазон.де си поръчах една приставка за ситрус сок и в деня на получаване получих мейл, че доставчика не може да достави пратката и правят рефънд. И ако все пак искам продукта да го поръчам отново.

Моля за съвети, за пръв път пазарувам.
Адресът не е грешен със сигурност.

Понякога куриерите са супер заспали. И аз имах същия случай миналата седмица, с тази разлика, че мен не ме уведомиха че пратката не е доставена, а в проследяването си пишеше доставена. Едва като не пристигна и с втория курс на превозвача тръгнах да им пиша та ми върнаха сумата.
При теб къде ще направят рефънда? В банковата сметка или в Амазон акаунта?
В това отношение са сериозни, връщат парите при проблем. Дано следващият куриер не се издъни.
Виж целия пост
# 414
Здравейте!
Имам проблем с немския Амазон. Увериха ме, че ще получа възстановяване като сума в акаунта си до 24 часа. Моля за носоки къде да видя сумата, ако изобщо я преведат, и съответно как да я използвам!

Обикновено сумите се възстановяват по картовата сметка, от която са платени. Овен ако изрично не е казано, че се иска възстановяване по баланса в Амазон.
Аccount значи също и банкова сметка, мисля че тук е употребено в този смисъл, а не като профил.
Виж целия пост
# 415
Аз имам въведена банкова сметка за директен дебит и я ползвах да ми върнат сума за дефектна стока платена с карта, която вече е закрита, вкл. и сметката в банката. Предложиха ми да върнат по нея парите и си ги получих след 6 часа. Приятно се изненадах и че не ме таксува по този начин банката за възстановените суми както става при връщане по карта. Понеже не искат да връщат пари по други карти и предлагат зареждане на профила с гифт карта в случаи като този, а това е нещо нова за мен, реших да споделя.
Виж целия пост
# 416
Без да се усетя активирах прайм с последната си поръчка. Наясно съм, че мога да поръчам само един артикул на каквато и да е стойност и доставката му ще е безплатна, но от какво друго бих могла да се възползвам до края на безплатния ми едномесечен прайм?! До сега  хич не съм му вниквала в детайлите на този прайм Thinking Ще съм благодарна за всякакви съвети и напътствия.
Съгласна съм и да съм в услуга на някой (от Пловдив). Ill
Една доставка до БГ ли ще е безплатна? Това нещо ново ли е?
Не, до адрес в съответстващата на Амазон страна. Моят прайм е в uk доставката е безплатна само в Англия.
Виж целия пост
# 417
GG_BG, не винаги. Аз изрично поисках по карта и чаках там сумата, но ми я върнаха В акаунта под формата на гифт кард.
Ако има значение-търговец не беше амазон.
Така или иначе, Kartin  не бива да се притеснява дали ще си види сумата. В това отношение няма грешка!
Виж целия пост
# 418
От амазон.де си поръчах една приставка за ситрус сок и в деня на получаване получих мейл, че доставчика не може да достави пратката и правят рефънд. И ако все пак искам продукта да го поръчам отново.

Моля за съвети, за пръв път пазарувам.
Адресът не е грешен със сигурност.

Понякога куриерите са супер заспали. И аз имах същия случай миналата седмица, с тази разлика, че мен не ме уведомиха че пратката не е доставена, а в проследяването си пишеше доставена. Едва като не пристигна и с втория курс на превозвача тръгнах да им пиша та ми върнаха сумата.
При теб къде ще направят рефънда? В банковата сметка или в Амазон акаунта?
В това отношение са сериозни, връщат парите при проблем. Дано следващият куриер не се издъни.

Не знам. Май по карта. Оф. А защо ме канят пак да поръчвам продукта. Какво ще е различното с доставянето? И как така адрес в центъра е недоставяем?
Виж целия пост
# 419
Два пъти си писах с немците парите да се възстановят по картата от която са платени, но пари така и не се появиха.  На третия път твърдяха, че картата е проблемна и се принудих да приема възстановяване в профила. Уж след 24 часа щяха да се заредят, но минаха 48 часа и аз още не ги виждам. Да разбирам, че ще е като гифт кард. Тук ли трябва да гледам „ Your Gift Card Balance: €0.00“
Това виждам в профила в момента.

alpha_beta, моята история започна по сходен начин. Първо попитахме превозвача защо я връщат, без да са направили опит за доставка, те не знаели. Последва разговор с Амазон, който от своя страна попитаха Хермес какъв е проблема. На тях им отговориха че стоката е била повредена, затова я връщат на изпращача.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия