Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

WIZZ AIR - 36

  • 21 183
  • 512
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Карта на дестинациите от София

Wizz Air

 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1, с изключение на полета за Варна, който е от Терминал 2.

ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране. Няма вече сметка в ДСК. Ще направя някои допълнения за промени станали след оформянето на инструкциите.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Считано от 1 ноември 2018г. всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, ще имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** Това е цитат от сайта на Wizz, но НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg.



Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 20 кг. - преди беше 23кг.) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Видове чекиран багаж:
•10 kg чекиран багаж
•20 кг чекиран багаж
•32 кг чекиран багаж

Можете да чекирате до 3 броя багаж. Wizz Air въведе нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg. Можете да чекирате най-много 1 багаж от 10 kg, 2 багажа от 20 kg или 3 багажа от 32k. Други комбинации за чекирани багажи не могат да бъдат закупени онлайн.


Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Калкулатор за такса багаж

Повече за багажа ТУК


Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Видео за онлайн чекиране

Чекиране

Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 48 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.


Инструмент за планиране на пътувания! Към настоящия момент българската версия на Инструмента за планиране на пътувания не работи. (Няколко пъти им писах в последните три месеца без резултат.) Можете да ползвате английската му версия.

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони - 0900 630 22  - Разговорите се таксуват по BGN 0,96 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.


Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.


e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
 - чрез имейл:  callcentre.hu@wizzair.com
    Customerrelations1@wizzair.com - за връщане на кешбек

Още един полезен е-мейл - info@wizzair.com


Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims


Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.


НОВО:

Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво(5+1) на членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми: 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!
Виж целия пост
# 1
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus
Мен също са ме карали да се събувам независимо от вида обувки, а други дами с по-"съмнителни" обувки - не. Но е факт, не карат всички да се събуват. Първият път само бях с ботуши- най-обикновени, почти равни, не обемисти, без декорации. Така и не разбрах по какъв критерий е събуването.
От началото на април ли започва "високият" сезон? Thinking
Виж целия пост
# 2
Сйбували са ме с ботуши с метални елементи по тях. Следващият път когато пътувах отново с тях вече бях подготвена и ги бях разкопчала предварително.

Изненадва ме това за калцуните. Или не ги виждате, или не знам. Но и на нашето летище си има контейнер с такива.
Виж целия пост
# 3
Имам питане, понеже свързването с Wizz се оказа невъзможно. Трябва ли да си принтираме бордните карти - утре сутринта пътуваме от Ница за Сф? Или в Ница може да минем с приложението на Wizz?
Виж целия пост
# 4
Мобилната бордна карта е активирана на летището в Ница. Няма нужда да разпечатвате.
Виж целия пост
# 5
Сърдечно благодаря! Спаси ме от стрес Grinning
Виж целия пост
# 6
И мен ме събуваха във Варна и в Лутън. Още във Варна ми казаха, че над глезена всички обувки се събуват.
Ние пътувахме с паспорти и в Лутън не мина проверката моя мъж защото има много брада, за разлика от снимката на паспорта му, но проблема беше че прави смешни физиономии на сканирането на лицето. Сам си беше виновен, не брадата му.
Определено с показването на бордната карта на телефона е много удобно.
Виж целия пост
# 7
Не зная за събуването, но само на мен ли ми прави впечатление, че системата на уизеъер прогресивно върви към затруднение на ползвателите, респективно - избягването на плащане на всяка стъпка, за всяко нещо да е максимално усложнено, особено при онлайн чек-ин...? Rage
Виж целия пост
# 8
Ако е възможно да обновите картата на дестинациите от София в първия пост - до Рим не летят от доста време.
Благодаря за темата!
Виж целия пост
# 9
Не зная за събуването, но само на мен ли ми прави впечатление, че системата на уизеъер прогресивно върви към затруднение на ползвателите, респективно - избягването на плащане на всяка стъпка, за всяко нещо да е максимално усложнено, особено при онлайн чек-ин...? Rage
Последно като чекирахме онлайн уж на български - ми то половината текст на английски оставили. Супер неудобно за човек, който не говори езика....
Виж целия пост
# 10
Здравейте! В момента WizzAir имат доста евтини билети за февруари-март за много дестинации и се чудя дали има тенденция да ги вдигат след Нова Година?
Виж целия пост
# 11
По принцип цените постоянно се вдигат с изкупуване на евтините билети.
Виж целия пост
# 12
Много безпроблемни пътувания желая на всички.
Виж целия пост
# 13
Здравейте. Имам закупени билети за полета Братислава София на 27.12.2019 г. 21,55 ч. Когато вляза да чекирам ми изписва Нямате предстоящи пътувания. Знаете ли защо е така? На неимпулсният им телефон не отговаря никой.
Виж целия пост
# 14
Да не би билетът да е закупуван чрез профила на някой друг? В такъв случай трябва да напишете номера на вашата резервация в полето “намери резервация” и тогава да се чекирате.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия