Редуктил!?!

  • 100 264
  • 1 029
# 435


трябва да сваляш между 3 и 4кг, което показва, че имаш ефект
ако са 2 или по-малко няма смисъл да го пиеш, така пише

Виж целия пост
# 436


трябва да сваляш между 3 и 4кг, което показва, че имаш ефект
ако са 2 или по-малко няма смисъл да го пиеш, така пише


ако за един месец сяаля 3-4 килограма с такъв глад,ще се демотивирам и ще го сметна за провал
Виж целия пост
# 437


трябва да сваляш между 3 и 4кг, което показва, че имаш ефект
ако са 2 или по-малко няма смисъл да го пиеш, така пише


ако за един месец сяаля 3-4 килограма с такъв глад,ще се демотивирам и ще го сметна за провал
Да, и аз така мисля.Поне 10 кила трябва да е.
Виж целия пост
# 438
Да, за мен нормалното е 7-8 килограма.
Виж целия пост
# 439
мисля си ,че в случая си зависи и от индекса телесна маса, newsm78,,,
макар,че с китайските буклуци още на 1седмица имах -3кг
Виж целия пост
# 440
ее 10   не бъдете максималистки де
Виж целия пост
# 441
ее 10   не бъдете максималистки де

Абе и на 5 съм съгласна, айде Mr. Green
Виж целия пост
# 442
ее 10   не бъдете максималистки де

Абе и на 5 съм съгласна, айде Mr. Green
Няма я Маленна ве4е , Цомбе. Няма кой да ти отговори...
Лошо и е, легнала си е преди 2 4аСА..
Виж целия пост
# 443
ее 10   не бъдете максималистки де

Абе и на 5 съм съгласна, айде Mr. Green
Няма я Маленна ве4е , Цомбе. Няма кой да ти отговори...
Лошо и е, легнала си е преди 2 4аСА..
Не ми казвай, че е от Редуктила само Praynig
Виж целия пост
# 444
Е от какво да е? Според мен прави някаква алерги4на реакция към него, така каза и хомеопата ни, на когото тя не иска да звънне, но аз то4но и преразказах лартината. Сега ми каза да я следя да не се задуши като спи.... ами аз не мога да отида в спалнята им като спят...
абе голяма отврат, ама не и увира главата!
Виж целия пост
# 445
Е от какво да е? Според мен прави някаква алерги4на реакция към него, така каза и хомеопата ни, на когото тя не иска да звънне, но аз то4но и преразказах лартината. Сега ми каза да я следя да не се задуши като спи.... ами аз не мога да отида в спалнята им като спят...
абе голяма отврат, ама не и увира главата!
Продължавай да ме стресираш Crossing Arms ooooh!
Виж целия пост
# 446
Е от какво да е? Според мен прави някаква алерги4на реакция към него, така каза и хомеопата ни, на когото тя не иска да звънне, но аз то4но и преразказах лартината. Сега ми каза да я следя да не се задуши като спи.... ами аз не мога да отида в спалнята им като спят...
абе голяма отврат, ама не и увира главата!
Продължавай да ме стресираш Crossing Arms ooooh!
какво да те стресирамю. на теб нали нищо ти няма? Нищо не усещаш
Виж целия пост
# 447
Е от какво да е? Според мен прави някаква алерги4на реакция към него, така каза и хомеопата ни, на когото тя не иска да звънне, но аз то4но и преразказах лартината. Сега ми каза да я следя да не се задуши като спи.... ами аз не мога да отида в спалнята им като спят...
абе голяма отврат, ама не и увира главата!
Продължавай да ме стресираш Crossing Arms ooooh!
какво да те стресирамю. на теб нали нищо ти няма? Нищо не усещаш
Абсолютно нищо, което да ме притеснява.
Виж целия пост
# 448
5-ти ден и ми е много лошо от хапчетата,сутрината повръщах,питах,  не е проблем че ги пия със противозачатъчни,но явно в комбинация става неприятно. Cry
Виж целия пост
# 449
Мери, спирай ги. Според мен не е само от комбинацията с противоза4атъ4ни. Явно не ти понасят.Изтормозването ще е много по-голямо от ефекта и вси4ко се обезсмисля
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия