![Joy](/img/emojis/most_used/joy.png)
![Hushed](/img/emojis/faces/hushed.png)
В чужбина, обикновено в банките има формуляр за молба свободен текст. Използва се и за жалби и за отговор на въпроси за сметката, кредит или друго. Завежда се, даже, ако искаш може да ти го копират. На мен ми се е случвало да отида за нещо до банката и в момента да се установи, че нещо искам да си проверя, написвам набързо 2 реда и чакам после отговорът на банката.
В други държави, пак в чужбина, пък за всеки клиент има отговорен служител, обикновено в клона, където си си открил сметката. Клиентът му знае координатите и може да му се обади по телефон, мейл, лично. Той трябва да ти реши проблема, като контактува с различни отдели на банката и свои колеги.
А може и да се обадиш по телефона, разговорите, знаеш, се записват и ще ти отговорят, ако не веднага, след като си проверят нещата.
Светът върви натам, че банките да нямат офиси, всичко да се изнесе електронно или по телефона.