Booking.com /Тема 3/

  • 36 758
  • 743
# 225
Не знам да има. Аз съм с ранг Genius Ниво 2 - ако има значение. Нито на мейла съм получавала някакво съобщение, нито в профила си виждам.
Виж целия пост
# 226
На мен вчера ми предложи да харесам три места, да ги маркирам и ще получа награда. Даде ми 10 Е в портфейла. 
Скрит текст:
Виж целия пост
# 227
https://
На мен вчера ми предложи да харесам три места, да ги маркирам и ще получа награда. Даде ми 10 Е в портфейла. 
Скрит текст:
Йованка, и аз имах такова предложение, обаче нещо не разбрах, само трябва да ги харесаш ли, без други ангажименти? Защото видях, че пише нещо за резервации и се отказах.
Виж целия пост
# 228
Харесваш ги и дава пари в портфейла за бъдеща резервация. Вече няма пари директно в картата, които да могат да се използват и за друго.
Виж целия пост
# 229
Анулирана от мен резервация, платена с карта за март месец, без право на връщане на пари за Гърция  - онзи ден получих обаждане от гръцки номер, жена която говореше Бг, попита ме дали искаме парите си обратно или ще ползваме хотела. Не знам дали от Букинг са направили нещо или просто се сетиха за мен, но съм приятно изненадана.
Виж целия пост
# 230
Здравейте,
Моля,  ако някой има код или линк за отстъпка в booking, ако може да го сподели на лично.
Предварително много Ви благодаря.
Виж целия пост
# 231
Здравейте,
има ли някой код или линк за отстъпка в букинг?
Предварително Благодаря !
Четири поста по-нагоре
Виж целия пост
# 232
Благодаря ви, но това с тези 10 евро нещо не става. Аз имах впредвид преди нали имаше линкове с 10% отстъпка които ги връщаха.Сега дали има?
Виж целия пост
# 233
Ами на мен не се появи кредит, но след няколко дена пратиха ваучер за 5% заради лайкването.
Друго не съм получавал. Не мисля, че ще раздават така на поразия отстъпки, след като върви и тази кампания с лайкването
Виж целия пост
# 234
Здравейте и от мен. Много пъти съм ползвал услугите на въпросния сайт без проблеми, до миналия април. Тогава бяхме направили резервация за Фестивала на лалетата в Истанбул още Февруари месец, бяхме 3 семейства без децата. Незнам дали е правилно, но ще напиша и името на хотела - Серкичи - като кварталът в който се намира, на 50 метра от гарата в европейската част, в сърцето на Истанбул. Та проблема беше, че цялата резервация за 3-те семейства беше направена от мен, и съответно с моята карта платена. Значи запорираха сумата, и се оказа, че като отидохме за настаняване  ни казаха, че нямаме резервация. Аз им показвам на пощата си че имаме 3 двойни стаи с дати, имена за всяка стая и платени сумите - всичко както е по пощата. След 2-часова разправия, не искаха да ни дадат стаи, стана 5 следобеда в събота и нямаше места и по околните хотелчета. Та след още 3 часа се измъкнахме от 20-милионния град и се настанихме в хотел в град Силиврия - страхотно градче. Та изгубихме 8-9 часа от деня, не разгледахме града, освен аквариума, и за капак като се върнахме в БГ вторника ни възстановиха сумата. А иначе още съботата вечерта ни изпратиха анулирана резервация на пощата. При изпратен от мен мейл защо се е получило така, и не ми ли дължат някакво обезщетение, отговорът беше, че са ни възстановили сумата. Та от тогава ги избягвам. Развалиха ни почивка(разходката), на която се канехме да отидем от няколко години.
Виж целия пост
# 235
Букинг предлагат безплатен съпорт по телефона. Не мога да си обясня как при предплатена резервация някой ще се разправя два часа вместо да се обади на Букинг за изясняване на ситуацията. Имал съм подобен случай, където след отказ за настаняване ми оказаха веднага съдействие за резервация в по-скъп хотел, чиято разлика покриха впоследствие.

Здравейте и от мен. Много пъти съм ползвал услугите на въпросния сайт без проблеми, до миналия април. Тогава бяхме направили резервация за Фестивала на лалетата в Истанбул още Февруари месец, бяхме 3 семейства без децата. Незнам дали е правилно, но ще напиша и името на хотела - Серкичи - като кварталът в който се намира, на 50 метра от гарата в европейската част, в сърцето на Истанбул. Та проблема беше, че цялата резервация за 3-те семейства беше направена от мен, и съответно с моята карта платена. Значи запорираха сумата, и се оказа, че като отидохме за настаняване  ни казаха, че нямаме резервация. Аз им показвам на пощата си че имаме 3 двойни стаи с дати, имена за всяка стая и платени сумите - всичко както е по пощата. След 2-часова разправия, не искаха да ни дадат стаи, стана 5 следобеда в събота и нямаше места и по околните хотелчета. Та след още 3 часа се измъкнахме от 20-милионния град и се настанихме в хотел в град Силиврия - страхотно градче. Та изгубихме 8-9 часа от деня, не разгледахме града, освен аквариума, и за капак като се върнахме в БГ вторника ни възстановиха сумата. А иначе още съботата вечерта ни изпратиха анулирана резервация на пощата. При изпратен от мен мейл защо се е получило така, и не ми ли дължат някакво обезщетение, отговорът беше, че са ни възстановили сумата. Та от тогава ги избягвам. Развалиха ни почивка(разходката), на която се канехме да отидем от няколко години.
Виж целия пост
# 236
Запазване през onlinepromo дава 3% кешбек и за първа регистрация 10 лв.
Виж целия пост
# 237
Букинг предлагат безплатен съпорт по телефона. Не мога да си обясня как при предплатена резервация някой ще се разправя два часа вместо да се обади на Букинг за изясняване на ситуацията. Имал съм подобен случай, където след отказ за настаняване ми оказаха веднага съдействие за резервация в по-скъп хотел, чиято разлика покриха впоследствие.

Здравейте и от мен. Много пъти съм ползвал услугите на въпросния сайт без проблеми, до миналия април. Тогава бяхме направили резервация за Фестивала на лалетата в Истанбул още Февруари месец, бяхме 3 семейства без децата. Незнам дали е правилно, но ще напиша и името на хотела - Серкичи - като кварталът в който се намира, на 50 метра от гарата в европейската част, в сърцето на Истанбул. Та проблема беше, че цялата резервация за 3-те семейства беше направена от мен, и съответно с моята карта платена. Значи запорираха сумата, и се оказа, че като отидохме за настаняване  ни казаха, че нямаме резервация. Аз им показвам на пощата си че имаме 3 двойни стаи с дати, имена за всяка стая и платени сумите - всичко както е по пощата. След 2-часова разправия, не искаха да ни дадат стаи, стана 5 следобеда в събота и нямаше места и по околните хотелчета. Та след още 3 часа се измъкнахме от 20-милионния град и се настанихме в хотел в град Силиврия - страхотно градче. Та изгубихме 8-9 часа от деня, не разгледахме града, освен аквариума, и за капак като се върнахме в БГ вторника ни възстановиха сумата. А иначе още съботата вечерта ни изпратиха анулирана резервация на пощата. При изпратен от мен мейл защо се е получило така, и не ми ли дължат някакво обезщетение, отговорът беше, че са ни възстановили сумата. Та от тогава ги избягвам. Развалиха ни почивка(разходката), на която се канехме да отидем от няколко години.

Понякога свързването с Букинг е проблем 😉 Имах подобна ситуация като горната, но не беше предплатено. Отказаха да ни настанят, при това със смс (мястото беше апартамент). От Букинг не си вдигнаха телефона нито на място, нито следващите няколко дни...
Виж целия пост
# 238
Аз не намерих никакви контакти за връзка с тях, а и отговорът от тяхна страна.... При положение че имаме над 15 резервации с тях и това да получа - ами не съм ОК с това държане. Агенцията, с която работим 4-5 почивки вече от миналата година - сме пре-доволни, при навлизането на COVID-19 имахме направена резервация за море в Турция - платено на 50%, и очаквани оферти в БГ за балкан. Хората се свързаха с нас и искаха да отидем до офиса за да видим какво ще се прави - ами дадоха ни ваучер за същата сума за Турция без никакви уговорки от сорта на - не може така или друго. И ние се разбрахме за същите дати и същия хотел - нали все пак искахме точно тогава, и там - та само сменихме годината. Вече без тази чужда агенция ходим, и няма разлика в нищо. Даже от тези момичета сме по-доволни - казваме им искаме там и там, и какво изхранване, вила или хотел и това е. После се свързват с нас и ни дават офертите на хартия с пълното описание - даже и в интернет няма такова.
Виж целия пост
# 239
Здравейте.
Харесали сме една къща на плажа в Гърция за края на август, която се предлага от Букинг и от Арендо за еднакви пари.  В Букинг пише, че се плаща на място, но предполагам,че ще следят дали сумата е налична в картата. И ако евентуално се откажем, удържали 30% от стойността. Ако нямам тази сума как ще я удържат. И ако затворят границата с Гърция, как да разбера пак ли се плаща неустойка. Арендо пък искат плащане 30% при резервация, останалата сума при настаняване. Според вас къде е по-сигурно да резервирам и какви претенции мога да имам и да уговоря предварително?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия