Некоректност на А1

  • 18 625
  • 188
# 90
Има Форма за обратна връзка / оплакване
https://www.a1.bg/miscellaneous/customer-service
Открийте най-бързия начин за обслужване по електронен път.
Вашето запитване е свързано с:....
и се отваря нов прозорец
Форма за обратна връзка / оплакване
Виж целия пост
# 91
В КЗП, КРС, Прокуратура, Омбудсман....зависи какво е оплакването.
Виж целия пост
# 92
Или във всеки физически клон на компанията.
Виж целия пост
# 93
Има Форма за обратна връзка / оплакване
https://www.a1.bg/miscellaneous/customer-service
Открийте най-бързия начин за обслужване по електронен път.
Вашето запитване е свързано с:....
и се отваря нов прозорец
Форма за обратна връзка / оплакване
ако е без входящ номер...може и да не ти отговорят. Най добре в клон.
Виж целия пост
# 94
Не, най-добре е да се подаде нагоре направо жалбата - КЗП, КРС И т.н.
Виж целия пост
# 95
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Виж целия пост
# 96
Скоро преподписан договор към а1, но на селото ни се влоши обхвата им... има ли вариант да се прехвърли към друг оператор без да се плаша неустойка която е над 80 лв? Има ли начин да се докаже технически, освен СМСи за пропуснатите...
Виж целия пост
# 97
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Неустойката е в размер на 3 пълни месечни такси(без отстъпките) + част от отстъпките за всички ползвани месеци(+ евентуално, ако купено устройство с отстъпка, и тази отстъпка). Повечето хора мислят, че е само 3 месечни такси, но това не е така.
Трябваше предварително да посетите магазин и те щяха да ви кажат към дадения момент каква ще ви е неустойката и тогава да прецените дали да се местите при друг оператор. Подавате жалба до A1 и те ще ви обяснят как е образувана неустойката.
Виж целия пост
# 98
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Неустойката е в размер на 3 пълни месечни такси(без отстъпките) + част от отстъпките за всички ползвани месеци(+ евентуално, ако купено устройство с отстъпка, и тази отстъпка). Повечето хора мислят, че е само 3 месечни такси, но това не е така.
Трябваше предварително да посетите магазин и те щяха да ви кажат към дадения момент каква ще ви е неустойката и тогава да прецените дали да се местите при друг оператор. Подавате жалба до A1 и те ще ви обяснят как е образувана неустойката.
Ние сме били точно 1 ден на този договор, тъй като нямахме обхват и интернет вкъщи и решихме още на другият ден да сменим оператора. Какви отстъпки за всички ползвани месеци, като сме били само 1 ден но този договор?
Виж целия пост
# 99
Претендирайте разваляне на договора по тяхна вина-че не са успели да предоставят услугата.
Виж целия пост
# 100
Скоро преподписан договор към а1, но на селото ни се влоши обхвата им... има ли вариант да се прехвърли към друг оператор без да се плаша неустойка която е над 80 лв? Има ли начин да се докаже технически, освен СМСи за пропуснатите...
Виж целия пост
# 101
Скрит текст:
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Неустойката е в размер на 3 пълни месечни такси(без отстъпките) + част от отстъпките за всички ползвани месеци(+ евентуално, ако купено устройство с отстъпка, и тази отстъпка). Повечето хора мислят, че е само 3 месечни такси, но това не е така.
Трябваше предварително да посетите магазин и те щяха да ви кажат към дадения момент каква ще ви е неустойката и тогава да прецените дали да се местите при друг оператор. Подавате жалба до A1 и те ще ви обяснят как е образувана неустойката.
Ние сме били точно 1 ден на този договор, тъй като нямахме обхват и интернет вкъщи и решихме още на другият ден да сменим оператора. Какви отстъпки за всички ползвани месеци, като сме били само 1 ден но този договор?
Били сте 10г. на A1, след това от безсрочен сключвате срочен договор за 24лв./месец, но тогава разбирате, че нямате интернет, а преди това сте имали, и се отказвате, като отивате при друг оператор. Така ли? Нещо ми се губи нишката.
Виж целия пост
# 102
Скрит текст:
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Неустойката е в размер на 3 пълни месечни такси(без отстъпките) + част от отстъпките за всички ползвани месеци(+ евентуално, ако купено устройство с отстъпка, и тази отстъпка). Повечето хора мислят, че е само 3 месечни такси, но това не е така.
Трябваше предварително да посетите магазин и те щяха да ви кажат към дадения момент каква ще ви е неустойката и тогава да прецените дали да се местите при друг оператор. Подавате жалба до A1 и те ще ви обяснят как е образувана неустойката.
Ние сме били точно 1 ден на този договор, тъй като нямахме обхват и интернет вкъщи и решихме още на другият ден да сменим оператора. Какви отстъпки за всички ползвани месеци, като сме били само 1 ден но този договор?
Били сте 10г. на A1, след това от безсрочен сключвате срочен договор за 24лв./месец, но тогава разбирате, че нямате интернет, а преди това сте имали, и се отказвате, като отивате при друг оператор. Така ли? Нещо ми се губи нишката.
От една година е зле интернета и обхвата, като се махнахме от военните карти искахме да сменим оператора, точно заради лошият интернет и обхват на А1. Но за да запазим номерата ни принудиха да преподпишем договор за 2г.
Виж целия пост
# 103
Скрит текст:
Случаят ми е такъв. Тъй като сме клиенти на а1 от 10г, бяхме с военни карти, но се наложи да ги върнем. Политиката им била такава, че те задължават да останеш на а1, ако искаш да си запазиш номера. Прегледахме офертите им, но не ни устройваше такса-качество. Подписахме на възможно най-ниската такса, която е от 24лв на номер. Казаха ни, че ще заплатим неустойка от 3 месечни такси на номер. Пресметнахме, че това са  72лв на номер. Три номера по 72лв са 216лв неустойка общо за трите карти. Таксата от 24лв е намалена от 30лв. Дори и да са 30лв, се пада по 90лв но номер, следователно се пада неустойка от 270лв. Нито сме взимали телефон, нито телевизия. Отиваме да си прекратим договора, като си мислим, че ще запратим 270лв + 15лв такса за всяка карта, защото се прехвърляме към друг оператор. По наши сметки за всичко трябва да запратим 315лв. Ноооо се оказа, че дължим 589лв неустойка…. Подадохме жалба към защита на потребителя и въпроса ми е, дали има някой, който е бил в такова положение и дали ще имаме шанса да ни върнат тези 217лв?
Неустойката е в размер на 3 пълни месечни такси(без отстъпките) + част от отстъпките за всички ползвани месеци(+ евентуално, ако купено устройство с отстъпка, и тази отстъпка). Повечето хора мислят, че е само 3 месечни такси, но това не е така.
Трябваше предварително да посетите магазин и те щяха да ви кажат към дадения момент каква ще ви е неустойката и тогава да прецените дали да се местите при друг оператор. Подавате жалба до A1 и те ще ви обяснят как е образувана неустойката.
Ние сме били точно 1 ден на този договор, тъй като нямахме обхват и интернет вкъщи и решихме още на другият ден да сменим оператора. Какви отстъпки за всички ползвани месеци, като сме били само 1 ден но този договор?
Били сте 10г. на A1, след това от безсрочен сключвате срочен договор за 24лв./месец, но тогава разбирате, че нямате интернет, а преди това сте имали, и се отказвате, като отивате при друг оператор. Така ли? Нещо ми се губи нишката.
От една година е зле интернета и обхвата, като се махнахме от военните карти искахме да сменим оператора, точно заради лошият интернет и обхват на А1. Но за да запазим номерата ни принудиха да преподпишем договор за 2г.
Сега разбрах. Излъгали са ви, такова изискване няма и в допълнение сте отметнали да влезе договора веднага.
Подай жалба до A1.
Виж целия пост
# 104
Здравейте. Опарих се и аз от тези ментаджии. Преди 2 седмици получих договор за нов план, който не съвпадна с това, което очаквах от обещаното от оператор по *88.
Върнах договора БЕЗ ДА ГО ПОДПИСВАМ.
След което още същия ден започнах да получавам съобщения за новия ми план. Обадих се на оператор, който ми обясни, че това е стандартна практика и щом си получат неподписаните документи, планът ще бъде отменен. Уви, това не се случи. И се започна ходене по мъките с мейли и обаждания.

Никой не ми обясни откъде-накъде активират нов договор без подпис на клиента. След доста разправии обещаха да ми върнат стария ми договор, но да видим...
Освен това са ми сложили и фактура по новия план, разбира се, на по-висока сума, като нямат никакво право за това.

От служителка на Спиди разбрах, че и други клиенти се оплакали как им активирали отказан договор.

Искам да подам жалби де що може, защото се оказва, че клиентът е абсолютно незащитен срещу самоволията на операторите. Ако някой е минал по пътя на жалбите към А1, може да съдейства Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия