Некоректност на А1

  • 19 135
  • 191
# 135
Така чувам...
Виж целия пост
# 136
28.3. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.; изм. във връзка с Промяната в Търговския регистър; изм. в
сила 05.05.2021г.) Договорът при общи условия влиза в сила в 7-дневен срок след сключването
му, или незабавно, ако потребителят – физическо лице с договор изрично е заявил писмено
желание договорът да влезе в сила незабавно. Договорът влиза в сила незабавно във всички
случаи, когато A1 предоставя крайни устройства, както и в случаите, когато услугите по договора
са свързани с ползване на крайно устройство, предоставено от A1, или когато потребителят
пренася Номер/а в мрежата на A1, или в случаите на продажба от разстояние, за които се
прилага редът, предвиден в Закона за защита на потребителите.
28.4. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В 7-дневния срок по т. 28.3, когато е приложим, потребителят
има право едностранно да се откаже от ползване на услуги, без да дължи неустойки. Отказът от
ползване на услуги се извършва в писмена форма.



Това е от общите им условия.
https://media.a1.bg/newsite2018/private/pdf/mobile-services.pdf

Ти си чекнала в договора, че не искаш незабавно да влезе в сила, нали?

В горният пост ти сложих имейл за отказ -виж го и го ползвай.
Ох, Тета, не знам дали съм чеквала каквото и да било, защото аз договор не съм чела. Те дойдоха да подпиша на ел носител, договора после в зип файл на мейла получих. Но трябва да слагат някакви устройства на телевизирона и рутер за интернет, които ще не са сложили, така  че услугата не я предоставят. Така че не бих казала, че договорът се изпълнява в момента. Нали при всички случаи имам право да прекратя този договор в 7- дневния срок?

Допълвам се - сега получих мейл, че ако не ми инсталират устройството, договорът не влиза в сила. Разбира се, няма да разчитам само на това, а утре ще пиша насам натам, за да няма неясноти после.
Виж целия пост
# 137
Само ако не си отбелязала, че искаш веднага да влезе!!
Отзад има едно квадратче, срещу него пише че се отказваш от тия 7 дни- ако е чекнато, си е влязъл в сила. Ако не е..не е.
Скоро подписвах на майка договор, попитах къде ми пише че ще влезе в сила след 7 дена - показа ми в договора и пишеше че влиза в сила на дата Х, а не днес когато подписвахме.
Така че прегледай си договора дали няма подобен текст. Ние към вивата преподписахме, а1 не знам какво вписват, но аз изрично поисках да се уверя че този 7 дн.срок ще го има в на майка договора!

Обаче ти си подай искането, и то без забавяне.

Друго не знам какво да те посъветвам.
Не знам при твоя договор дали изобщо може да ги ползваш тия дни..след като дават и крайно у-во.
Виж целия пост
# 138
Имах подобен случай,още когато бяха М-тел.Пададох жалба,не ми решиха проблема.И аз тогава много се надявах на коректност.Но според мен е малко глупово да се жалвам от М-Тел на самия оператор.Трябва да има някакъв друг регулаторен орган,изключвам Агенция за защита на потребителите,чийто решения имат само пожелателен характер.Та би грябвало да има тякой безпристрастен орган,към който да можем да се обърнем при спор с операторите!

... няма таква институция, пробвах с КЗП, КРС и омбудсмана на БГ, всички защитават оператора гледат го от камбанарията на юрист и си защитават колегите, при това че нищо не разбират от телекомуникации. Всичко е толкова гнило и вмирисано, че на човек му идва да си хване шапката и да ги остави тия юристи да си произвеждат сами зеленчуците Simple Smile ...
Виж целия пост
# 139
Страшно много съжелявам, че станах абонат, още една година, незнам ☹️
Виж целия пост
# 140
Успокоението е, че и Виваком щяха да те прецакат.
Виж целия пост
# 141
При мен беше същото, не можело, нямали печат и други такива. Бях записала разговора на телефона и като им го казах, се обърнаха нещата. Обаче след това се появи голям надпис на вратата, че е забранено да се правят записи в офиса, не знам доколко това е юридически издържано, но пробвайте.
Виж целия пост
# 142
Активирах Диема extra през моят а1 на сайта... на 19ти ноем, но в новата ф-ра: Дата на издаване: 20.11.2023 двойна изненада?!
за 8дни възможно ли е 28лв да ме таксуват? И преди съм ползвал пакетите им, но само през ТВ менюто съм ги пускал.
Днес го деактивирах - отново не получих мейл за подтвърждение...
Това за КЗП ли е - как може такова кожодерство и майка ми звъни -  каква е тази сметка 116лв... (към нейния договор ми е ТВ пакета).
Скрит текст:
Виж целия пост
# 143
За КЗП е.
Също съм чела и съдебни решения за оспорена фактура на мобилен оператор....тоест и за съд е.
Виж целия пост
# 144
КЗП не иска да се занимава с операторите. Препращат към комисия за регулиране на съобщенията.
Смятам че с една жалба, (задължително с входящ номер! )до тях,  ще го коригират.
Виж целия пост
# 145
Така е, препращат към КРС...при последната ми жалба например. Но та беше в друга насока, по разл.въпрос.

Но ако се наблегне на нелоялна практика, клауза в договора...това вече е в компетенциите на КЗП.

А1 не знам, но вивата не си мръднаха пръста в моите казуси. Мръднаха си го чак като разпратих до няколко институции, а вторият път самите измамници ми върнаха парите, виваком не!  Joy
Мега зле са...
Виж целия пост
# 146
За КЗП е.
Също съм чела и съдебни решения за оспорена фактура на мобилен оператор....тоест и за съд е.
Какво е нарушението във фактурата?

Ако се стигне до съд и загуби делото, нали знаеш кой ще плати масрафа и хич няма да е малко?
Виж целия пост
# 147
По спомен ще цитирам от съдебното решение - таксуван беше за нещо, за което НЕ е сключвал договор и давал съгласие. За услуга от външен доставчик. Вивата се оправдаваха че те само фактурирали услугата, тя се давала от трето лице. Но съдът отсече, че няма такива алабализми, няма го в договора, няма го в ОУ, неправомерно е начислено, незаконно...И накрая осъждаха виваком да премахне това от фактурата. Ако намеря решението, може да го кача,  въпреки че е на клик разстояние в нета....

Гр.д.№ 2255/2017 по описа на РС Горна Оряховица - Решение №202 от 30.05.2018г по това дело.

Приятно четене, Чревоугодник, длъжко е решението, но много образователно и полезно.
От тук може да се свали, въвеждаш номера на делото и годината.
https://goryahovitsa-rs.justice.bg/bg/6105?from=&to=&actkindcode … ar=2017&casetype=
Виж целия пост
# 148
Имах предвид в казусът на Starrydream.

Не знам как успя да го изтеглиш. При мен изтегля празен файл.
Виж целия пост
# 149
Ясно, но преди да пиша на две инстанции... Не можах да открия мейла...за оплаквания и справки на А1. Да ми подтвърдят активния период на пакета.
Сайта препраща към някакъв малоумен чат бот.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия