Работа, CV-та, HR-и, съвети - 70

  • 25 616
  • 722
# 15
В ИТ компаниите, дори и кол центровете основният език е английски, няма как всички да разбират немски, френски и т.н. Затова почти всички мейли са на английски, ако се налагат срещи - също. Вече при съпорт на даден клиент се говори на неговия език.

Иначе да - при DXC вече е основно съпорта, затова малко поизостават със заплатите, HP Inc държат основните продукти и ги продават.
Виж целия пост
# 16
Много интересна лекция: https://www.youtube.com/watch?v=yJVxejEKxSc
Виж целия пост
# 17
Благодаря за темата, Cristi. Flowers Hibiscus
Гласувах за София и гледам резултатите. Мисля си, че май темата ще се окаже представителна извадка почти изцяло за столицата.
Виж целия пост
# 18
Не всички кол центрове са международни, Региоком напр. е изцяло германски.

И освен ИТ има и други бизнеси в България, така че което важи за тях, изобщо не е меродавно за редица други сфери.
Виж целия пост
# 19
Според мен анкетата трябва да се раздели по малко по-различен начин, за да дава ясна представа:1. София; 2.Варна и Пловдив; 3. Бургас, Велико Търново, Стара Загора и Русе; 4. Друг областен град; 5. Малък град. Примерно Силистра и Бургас не могат да се сравняват по възможности, но и Бургас не е като Пловдив и Варна.
Виж целия пост
# 20
Благодарим на Cristi за темата.
Не мога да смогна да ви изчета. В темата или е пълен застой или, а се разсееш ден и сте изписали една цяла, та даже сте успели да се изритате.
Ясно е, че темата ще е доминирана от София. И анкетата го затвърждава и то с голям процент  (гласувах).  Според мен столицата измуква капацитета на страната и регионално развитие няма.

Да ви върна малко в същността на темата - как се пише мотивационно писмо, когато
отсрещната страна е агенция и не знаете кой е работодателят реално, даже бранш или друго не са упоменали само изисквания и евентуално общи предложения?
Има ли практика агенции да пускат обяви за конкретни позиции, ако няма реален работодател зад обявата - примерно за набиране на база данни с кандидати?
Виж целия пост
# 21
Тогава си пишеш за себе си - учил съм това и това, имам опит в тази област, искам да се развивам в онази...
Виж целия пост
# 22
Пишеш колко и защо си мотивиран да работиш на такава позиция.
Виж целия пост
# 23
Тогава си пишеш за себе си - учил съм това и това, имам опит в тази област, искам да се развивам в онази...
Нали прилагам автобиорафия, в нея на отделните позиции, където съм работила, съм си написала кратичко какво е включвала работата ми.  След повече от 20 години стаж по дадена професия накъде да искам да се развивам, пък и да искам да се развивам обявата не ми дава инфо за сферата.
Виж целия пост
# 24
Може да искаш да се развиваш в дейност, а не в сфера. Винаги има накъде. Ти си пиши какво искаш, пък това дали там е така, теб не те интересува. Нали търсиш работа, която ти харесваш да работиш. За какво ти е да те вземат на място, където няма да работиш каквото искаш?
Виж целия пост
# 25
В ИТ компаниите, дори и кол центровете основният език е английски, няма как всички да разбират немски, френски и т.н. Затова почти всички мейли са на английски, ако се налагат срещи - също. Вече при съпорт на даден клиент се говори на неговия език.

Иначе да - при DXC вече е основно съпорта, затова малко поизостават със заплатите, HP Inc държат основните продукти и ги продават.
А наясно ли си горе-долу в HP каква заплата може да бъде поискана с руски и английски? Мм е само с АЕ в DXC и взема 2068 чисто, но предполагам, че то там е заради повече заради позицията.
Виж целия пост
# 26
Е то винаги зависи от позицията и нивото на съпорт.
Виж целия пост
# 27
Мисля, че става дума за технически съпорт левел 1.
Виж целия пост
# 28
ral, техническият съпорт не е едно и също с customer support. За второто се изискват различни езици, защото се говори с чуждестраннни клиенти.
Твоят приятел е системен администратор L1.
Виж целия пост
# 29
Хммм, наистина ли ги водят системни администратори? Защото съпорт и администриране са различни неща.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия