Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 239
  • 722
# 495
LVS.. винаги са идвали към 60-ти ден
ето пример с една моя, предполагам че има още към 20 дена


Именно!!
А моите вече са над 60 дни само в БГ.
Окоро 2ри месец дори и повече на към 10 пратки. И тъпото е, че никой нищо не знае. Ще се радвам и други да споделят дали им пристигат нещата
Виж целия пост
# 496
Как никой не знае .
За LVS  гледаш тук :
http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php
и когато се появи това заграденото тогава вече са в БГ.
Скрит текст:
Може и на този сайт да се гледа .
http://parcelsapp.com
Успех .
Виж целия пост
# 497
Привет, извинете четох тук, но не намерих нужното ми. Извинете, ако не съм забелязала подобен коментар, но бих искала да попитам следното: Бях поръчала телефон, след 60 дни не дойде и си стои в Хонгконг на летището, Али ми правят възвръщане на сумата в пълен размер след спор! И сега чуденето ми е, понеже искам да поръчам за същите пари при друг продавач, има ли вариант този затрития да дойде и какво се прави в такъв случай? Предварително благодаря!
Ако е пратена с проследяващ номер от модела на RB...SG, взимай я с чиста съвест. Приемаш го като подарък от AliExpress. Не от продавача, а от AliExpress. Не случайно го повтарям, защото за тези пратки отговорност носи само и единствено AliExpress, защото използват тяхната логистика. При отваряне на диспут с причина, че не е дошла в срок, тогава AliExpress се намесва и продавача няма думата. С другите пощи не е така и продавача може да предложи нещо. И пак не случайно телефоните предимно се изпращат с AliExpress Standard Shipping или DHL(или друг куриер). Още една не случайност е, че на тези пратки дните на защита НЕ могат да се удължават.
Какво ще се случи, ако върнете парите на продавача(разбирай направи се фиктивна поръчка)? Продавачът си получава парите от AliExpress, независимо, че той е загубил диспута. Вие му плащате за същата. Така той е на много на плюс, а AliExpress отново на минус. Декларираната стойност на пакета не е от значение.
П.П. Фиктивните поръчки са нарушение на правилата на AliExpress, а на която и да е друга подобна платформа от този вид. Защо? Защото се генерират едни поръчки и рейтинг, които не са реални. Искаш да върнеш парите на продавача? PayPal е добър и сигурен начин, но не и с фиктивни поръчки в AliExpress.
Виж целия пост
# 498
Аз също имам от 04 май неполучена пратка с непроследяващ номер. Уж е в Бг, но.. Мислех да пусна диспут, че минаха 60 дни, но продавача удължи срока.
Виж целия пост
# 499
Как никой не знае .
За LVS  гледаш тук :
http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php
и когато се появи това заграденото тогава вече са в БГ.
Скрит текст:
Може и на този сайт да се гледа .
http://parcelsapp.com
Успех .

Благодаря, но и двете дават грешен трекинг или бед резултат. Днес започнаха да идват по-късни поръчки, така че не губя надежда 😀
Виж целия пост
# 500
Днес ми дойде една  с LVS   . 40 дена . Този път от Белгия до БГ за 10 дена . Иначе около за месец . Засега с LVS  всички са ми идвали . Проверете дали сте въвели правилно цифрите . Ако са пратени би трябвало да излиза нещо . Може да са фалшиви . Това е днешната .

Скрит текст:
Виж целия пост
# 501

Автоматично ли системата отчита, че е получена пратката след като минат 60 дена? Аз все още нищо не съм получила, но според това съм. Писах на китаеца, а той ми писа да проверя в пощата. В пощата пък ми се карат, че без известие няма смисъл да търсят. Друг е въпроса, че куриера ми носи известие от дъжд на вятър.
Виж целия пост
# 502
Ако не удължите времето за защита се затваря автоматично , когато то свърши. Ако не сте получили нищо имате 15 дена за диспут .
Виж целия пост
# 503
Днес ми дойде една  с LVS   . 40 дена . Този път от Белгия до БГ за 10 дена . Иначе около за месец . Засега с LVS  всички са ми идвали . Проверете дали сте въвели правилно цифрите . Ако са пратени би трябвало да излиза нещо . Може да са фалшиви . Това е днешната .

Скрит текст:
то ако става за въпрос ми дойде една такава и за 32 дена - явно ги е било страх да пипат пликове от Китай
Виж целия пост
# 504
Харесах си смарт часовник. Доставката до България е около 5лв. От select си избрах 4 бр с различни каишки. Когато преминах към финализиране на поръчката, гледам че на всеки часовник ми се начислява отделна доставка!
Как да ги обединя? Все пак те са от една оферта, просто са различни варианти.
Виж целия пост
# 505
И на мен така и много ми е странно.
Може би да пишеш на търговица? Аз не се оправих и така си ги пуснах едни играчки с отделни доставки. А дойдоха в един плик.
Според мен това е неуредица на платформата...логика няма.
Виж целия пост
# 506
Здравейте, имам един въпрос, който е свързан с доставката... Та, когато пратката е доставена на различно местоположение от това, което съм задала, какво трябва да се прави?
Виж целия пост
# 507
Здравейте, имам един въпрос, който е свързан с доставката... Та, когато пратката е доставена на различно местоположение от това, което съм задала, какво трябва да се прави?
Диспут. Независимо чия е вината.
Виж целия пост
# 508
Здравейте, имам един въпрос, който е свързан с доставката... Та, когато пратката е доставена на различно местоположение от това, което съм задала, какво трябва да се прави?
Диспут. Независимо чия е вината.
Виж целия пост
# 509
и на мен много пратки ми се бавят. то това никога не е било, но предполатам, че е нормално предвид ситуацията. повече страх имам че бг пощи ще ги забутат пратките отколкото, че не са ми ги изпратили въобще. по код пратките са ми в бг от 10 дена. Надявам се да пристигнат скоро.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия